Tuntuuko naisella paremmalta seksin jälkeen, jos on sisällä sitä verrattuna esim. kondomiin?
Kuulemma rauhottaisi naista, mutta olen mies, niin en tiedä.
Kommentit (9)
Onhan se ihanan kiimainen olo, kun voi ottaa lastin sisään! Sinnehän se on alunperin suunniteltukin laskettavaksi - kuumaan, kosteaan pilluun! Muutama lasti ja nam - ihanaa spermaa valuu peppuvakoon ja reisille!
En huomaa muuta eroa kuin hetken päästä, jolloin alkaa valumaan haarovälistä, jos kondomia ei ole käytetty.
Kyllä siinä on enemmänkin se henkinen, psykologinen puoli, joka vaikuttaa. Että on yhteydessä mieheen niin että mitään ei ole välissä, että siemenrako on siellä paljaana, suihkuaisi mehunsa. Ja vaikka minulla on ehkäisy, siemennesteen aineksia imeytyisi limakalvojen lävitse elimistööni aina hiuksiani myöten. Luulen että mieskin siitä aivan erityisesti kiihottuu, niin oma mies kuin ne pari kumppaniani, joita elämäni aikana olen tällä tavalla päässyt sulostuttamaan meidän molempien nautinnoksi.
Höpö höpö- vai henkistä vaikutusta. Tuskin se mies ajattelee muuta kuin lastin laskemista.
No eihän se valuva liisteri kivaltakaan tunnu, sanovat voimaantuneet mitä haluavat.
Ei ole kovin kivaa valua sen jälkeen pitkin päivää.
Vierailija kirjoitti:
Seksin jälkeen ei mitään eroa mutta seksi tuntuu huomattavasti paremmalta ilman kumia. Onneks on naimisissa nii voi rauhassa olla ilman vaikka mies antaakin ihan liian harvoin. Ja liian äkkiä..
Mielenkiinnosta kyselen, millä tavalla seksi tuntuu erilaiselta naisesta kumilla ja ilman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksin jälkeen ei mitään eroa mutta seksi tuntuu huomattavasti paremmalta ilman kumia. Onneks on naimisissa nii voi rauhassa olla ilman vaikka mies antaakin ihan liian harvoin. Ja liian äkkiä..
Mielenkiinnosta kyselen, millä tavalla seksi tuntuu erilaiselta naisesta kumilla ja ilman?
No ilman kumia iho tuntuu ihoa/ limakalvoja vasten vs kumisukka. Vinkkinä jos kumia käyttää, ni sultan ultra thin( violetti) on niinku ei mitää.