Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB:n Kaki on ÄLLÖ porsas!

Vierailija
25.11.2006 |

Koko ajan vaan pipari mielessä, mankumassa sitä välillä Sarilta, välillä Hannelta. Ihme haaskakin, rokkitehtävän aikana Olli suuteli Hannea sohvalla treenikämpässä, Kaki näki asian ja hänen piti heti mennä sinne sohvalle kanssa nuolemaan Hannea. ÄLLÖ tapaus koko mies! Toivottavasti EI voita!!!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Koko ajan vaan pipari mielessä, mankumassa sitä välillä Sarilta, välillä Hannelta. Ihme haaskakin, rokkitehtävän aikana Olli suuteli Hannea sohvalla treenikämpässä, Kaki näki asian ja hänen piti heti mennä sinne sohvalle kanssa nuolemaan Hannea. ÄLLÖ tapaus koko mies! Toivottavasti EI voita!!!!!

Vierailija
2/6 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jätkä on pelkkiä " hurjia" puheita eikä lainkaan actionia. Tuo nyhverö ei uskaltais panna ketään vaikka tytöt kuinka tyrkyttäis itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en BB seuraa ollenkaan, joten ei enempää siitä :)

Vierailija
4/6 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsaa ja piereskeleekin öisin. Mul on niin sympatiat Sarpan puolella. Sarppa voittoon!

Vierailija
5/6 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän sano et meinaa " virpoa" niin maan perkeleesti kun pääsee pois, Olli siihen et sehän vois saada sitä aitoa tavaraakin niin Kaki vaan et nii-n, joo... Ei taida äijällä paljon (jos ollenkaan) kokemusta panemisesta olla.

Itse en antaisi sille vaikka ihmiskunnan tulevaisuus olisi siitä panosta kiinni.

Vierailija
6/6 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua, että Sari jaksaa kuunnella sen seksijuttuja ja kestää sen kähmimistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme