Mikä sisävaippa Bumby-kestovaippaan?
Eli sain lahjaksi Bumbyn yövaippakuoren, koko S eli 5-7 kg. Haluaisin aloittaa ainakin osakestoilun ja kaipaisin neuvoja! Minkälaisen sisävaipan tuohon Bumbyyn voisi hommata? Harsot on tietty yksi mahdollisuus, mutta mieluiten ottaisin valmiiksi taitellun sisävaipan tms.
Muutenkin, mikä olisi mahdollisimman helppo ja " pieni" (ohut) paketti?Hinnalla ei ole niin väliä. Kyseessä siis 1 kk ikäinen poikavauva (5 kg). Fuzzy Bunzeja ajattelin ainakin kokeilla, mutta mitä muita hyviä vaihtoehtoja on?!
Kommentit (4)
Hei,
osoitteesta www.kestovaippainfo.fi löytyy myös paljon tietoa kestovaipoista.
Noin pienen sisävaipoista ei ole kokemusta, meillä aloitettiin kestoilu harsoilla Bumpyn kuorien kanssa ja samaiset harsot ovat edelleen käytössä Fuzzien imuna lisäimuilla terästettynä 1.5-vuotiasta vaipatettaessa.
Tässä vielä linkki vielä erään kotimaisen valmistajan sivuille, joka on listannut ehdotuksia vastasyntyneen vaippasysteemiksi: http://www.pompoli.net/information.php?info_id=30
Samanlaisia sivuja löytynee muitakin, tuo vain tuli ensimmäisenä vastaan :-)
-Tintti
itse ollaan kestoiltu vasta 4kk, Fuzzi Bunz taskuvaipat ovat parhaita mitä tiedän ! Pelittävät 13h yöunienkin ajan =)
Meillä myös bumbyn kuoret ja niihin sopivat matalamalliset sisävaipat, meillä yksi Lempi sisätasku (samat imut käytössä kun Fuzzien sisällä) mutta muut matalamalliset sisätaskut käy, mutta esim igulee on meillä ainakin liian korkea.
tuusis ja täysketoilija vajaa 10kk ja seuraava alusta saakka täysketoilija tulossa
Meillä on Bumpyjen alla käytetty Hilivinksis sisävaippoja,niistä lähinnä Oma mallia hamppuläpällä.Myön K mallit hyviä,kestävät koko vaippa iän(vastasyntyneestä 2v,jopa pidempään).Ja kuoseja löytyy moneen makuun..Alussa käytettiin harsoja ja tarvittaessa laitettiin vähän lisäimua,joita tein itse vanhoista pyyhkeistä..Ja hyvin on toiminu..Ollaan myös käytetty Fuzzyja ja nekin on mielestäni ihan toimivia..Jatkossa meille tulee käyttöön myös hahtuva/villikset Bumpyn kuorien rinnalle..
Meillä neiti 3kk on täyskestopeppu ja neiti 1,5v joka osakestoilee..
Siellä olen seurannut keskusteluja, ja vaipoista tulee usein puhetta ja asiantuntevia kommentteja.