Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehellesi ok, jos käyt silloin tällöin lyhyehköillä reissuilla ystäväsi kanssa?

Vierailija
19.03.2023 |

Minusta tuntuu että mies suuttuu, koska muuttuu puhumattomaksi. Miten ratkaista asia kun minulle on tärkeää viettää aikaa muidenkin kuin mieheni kanssa?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytössä kaksoisstandardi. Eli itse saa mennä ja käydä vaikka vieraissa mutta miehen paikka on kotona. Mököttävä mustasukkainen mulukku.

Vierailija
22/44 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levin joukkorynkytysreissut on jokavuotinen must.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uksi mies ei huva. Useampaa kokeilla halua.

Vierailija
24/44 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiset narsistinaiset on parhaita. Ne tekee huomionhakuisuudessaan mitä vaan että saavat ihailua. Osaavat valehdella kirkkain silmin perheelleen "rentoutumisreissuistaan" kun ovat tyhjentäneet vieraat kassit.

Vierailija
25/44 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ainakaan ole mitään sitä vastaan, että kumppanini käy silloin tällöin reissussa. (Itseasiaas hyvä, jos välillä käykin tai muutoin viettä aikaa ystviensä kanssa välillä ilman minua/ muuta perhettä, niin jaksaa sitten paremmin)  - Ja korostankin vielä, että pidä Ap kiinni siitä, että sinulla on mahdollista viettää aikaa myös vapaa-aikaasi halutessasi muidenkin kanssa kuin vain kumppanisi kanssa,  On minusta huolestuttavaa, jos kumppani on tai jos kumppanista tulee ainoa läheinen. Ja vielä huolestuttavampaa on jos hän yrittää kontrolloida ja päättää yksipuolisesti sen kenen kanssa sitä saisi viettää aikaansa.   

Uskovainen mies

Vierailija
26/44 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurikylän miehille on ok. Omalta ei edes kysytä

Vierailija
27/44 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Ok, mutta maistelee ja haistelee pimpsun tarkkaan matkan jälkeen.

Vierailija
28/44 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on vaan tyytyväinen, kun noille kulturellireissuille ei häntä olla vaatimassa. Me käydään kavereiden kanssa kaupunkilomilla, joihin yleensä kuuluu teatteria, balettia ym.

Vierailija
29/44 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä haittaa. Erityisesti kun matkani suuntautuu Baltiaan tai Ruotsiin ja tuliaisina on erilaisia edullisia, kotimaassa yliverotettuja kurkunkostukkeita, on hän vain mielissään.

Vierailija
30/44 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tosiaan ole ok.

En luota naisiin.

Vierailija
31/44 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäiset narsistinaiset on parhaita. Ne tekee huomionhakuisuudessaan mitä vaan että saavat ihailua. Osaavat valehdella kirkkain silmin perheelleen "rentoutumisreissuistaan" kun ovat tyhjentäneet vieraat kassit.

Kokemuksen syvä rintaääni, tai vaihtoehtoisesti fantasiasi 🙄

Vierailija
32/44 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On Ok, mutta maistelee ja haistelee pimpsun tarkkaan matkan jälkeen.

Terkuin Jonne 15, Porvoo

Vierailija
33/44 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelänmatkat kestää yleensä viikon. Ei ainakaan lyhyissä reissuissa ole mitään ihmeellistä

Vierailija
34/44 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole, hyvä kun pääsee lasten luona käymään. Kun lähden ja olen viikonlopun, viikko mökötystä ennen ja toinen viikko kun tulen kotiin. Itse ei lähde mukaan, vaikka olisi mahdollisuus. Siinäpähän mököttää.

Vierailija
35/44 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok kun ei tajua että kun tulee pussailemaan kotiintulopäivänä eteiseen, suussa on vielä vieraan nesteitä. Jos tietäisi en tiedä olisiko ok vai alistuisiko koska on yhteisiä lapsia.

Vierailija
36/44 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies itse ei käy missään eikä hänellä ole ystäviä. Ehkä tästä asiasta pitäisi käydä keskustelu. On miehen oma valinta ettei käy itse missään muualla kuin töissä. Kyllä häntä siis pyydetään silloin tällöin mutta ei mene.

Sama täällä.

Vierailija
37/44 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ratkaista asia?

Kuvaa ja näytä hänelle vaikka kolmenkimppasi hotellissa niin johan luulisi ainakin jotain tapahtuvan.

Vierailija
38/44 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysi kortsut taskusta niin kuulemma ei luota enää. Mitäs meni kyttäämään. Sairasta mustasukkaisuutta.

Vierailija
39/44 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kunhan en valuta uudelle matolle.

Vierailija
40/44 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän pitäisi saada vastaajien iät mukaan.

Varmasti nuorella ja vanhoilla eri mielipiteet?