Yksinhuoltajat, kun lapset ovat lentäneet pesästä
Millainen arkenne on? Itsellä tämä tilanne on edessä muutaman vuoden kuluttua ja miestä ei ole. Viihdyn itsekseni, mutta pelkään että masennun liiallisesta yksinolosta. Ystäviä ei ole, joiden kanssa haluaisin viettää aikaa.
Kommentit (5)
Elän elämää kuten ennenkin. Lasten kasvaessa on saanut itsekin lisää itsenäisyyttä. Tutustunut ihmisiin, aloittanut harrastuksia ja tekemään asioita, jotka tuovat iloa.
Ei lapsilleen tarvitse elää, vaikka he rakkaimpia ovatkin. Tekee lapsille myös hyvää nähdä, että äidillä on muutakin elämää kuin kotityöt, lasten odottelu ja siivous.
Odotan jo! Ruokakaapista tulee aneemisempi, mutta lopetan ruoanlaittorumban ja syön jotain helppoa/valmista ja myös alan käydä ruokaravintoloissa useammin.
Viikonloppuisin voin lähteä harrastuksiin, viihteelle tai kutsua kavereita kotiin iltaa istumaan. Tehdä, mitä kulloinkin tekee mieli.
Minulla on nyt kaksi hiukan ongelmaista teiniä, joiden ruokkimiseen ja ongelmiin menee paljon aikaa. Rakkaita ovat, mutta viihdyn hyvin itsekseni ja odotan hyvillä mielin uutta elämänvaihetta. Uskon, että se on tätä vaihetta helpompi.
-kahdrn teinin totaali-yh
Vierailija kirjoitti:
Odotan jo! Ruokakaapista tulee aneemisempi, mutta lopetan ruoanlaittorumban ja syön jotain helppoa/valmista ja myös alan käydä ruokaravintoloissa useammin.
Viikonloppuisin voin lähteä harrastuksiin, viihteelle tai kutsua kavereita kotiin iltaa istumaan. Tehdä, mitä kulloinkin tekee mieli.
Minulla on nyt kaksi hiukan ongelmaista teiniä, joiden ruokkimiseen ja ongelmiin menee paljon aikaa. Rakkaita ovat, mutta viihdyn hyvin itsekseni ja odotan hyvillä mielin uutta elämänvaihetta. Uskon, että se on tätä vaihetta helpompi.
-kahdrn teinin totaali-yh
Tänään juuri ajattelin että laitankohan itselleni sitten ruokaa ollenkaan. Ap
Mulla on pitkä lista mitä alan tekemään esim matkustelu teatteri maalaaminen ompelu opiskelu seurakunta ja mahtuu siihen tinderkin