Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää ei ole provo ja tutuille terveiset :)

Vierailija
25.11.2006 |

Mietin vain että voiko muka muutamassa viikossa rakastua...

Kuukausi sit mun paras kaveri lähti mun ex-kihlatun matkaan. Erottu oli pv aiemmin, eikä varmaan kumpikaan uskonut että on lopullinen. Eikä olisi ollut ilman sitä minun niinsanottua ystävääni. Tämä lumppu tiesi että aion " kostaa" ja niin tein.. Olin sängyssä 2 kertaa tämän miehen, siis exäni kanssa,kostaakseni. Mieskään ei sitä tajunnut,saapas kun on... Kerroin tälle naiselle, itki ja vannoi jättävänsä (suhdetta oli n. 2,5 viikkoa takana) tämän miehen.

Mies taas kuultuaan että kerroin, itki että tapaa itsensä jos tämä nainen jättää hänet, koska on kahdessa viikossa rakastunut tähän niin paljon.. Onko miehestä tullut todellinen sekopää? Naista hän ei voi menettää, koska muuten olisi asunnoton. Sen verran eksääni tunnen, että koko homman pointti on se että sai itselleen pillun ja katon. Näin " raa' sti" sanottuna. Onko se kivaa suhdetta kun nyt ei luota nainen mieheen ollenkaan, koko ajan vahtimassa. Naiselle sanoin että miehellä hyvät puhelahjat, näköjään meni siihen lankaan kun edelleen yhdessä ovat. Päivääkään sen jälkeen kun erosimme ja he alkoivat seurustelemaan, eivät ole olleet erossa toisistaan, voiko se silloin kestää? Mietin vain. Ja älkää kysykö kirjoituksen pointtia,kunhan kirjoitin.. Onnea toivotan heille, toisensa ovat ansainneet, niin samanlaisia väkivaltaisia ja pettäviä paskoja.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on asiat nyt paremmin kuin aikoihin!

Vierailija
2/3 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää millainen mies on, ei tietenkään usko sanaakaan enää. Kai sitten uskoo kun on myös limput mustina ja ihmettelee mikämeni vikaan kun äijä kännissä tempo turpaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutustunut olen todella paljon uusiin ihmisiin ja minulla on ollut kivaakin. Ystäväkseni sitä lumppua en enää ottaisi ja sitä toista miehekseni, katkera olen silti. Ja halveksin heitä molempia todella paljon. Hauska nähdä mitä käy kun eroavat, molemmat ovat katkaisseet välit kavereihin, eivät tarvitse kuin toisensa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi