Taas kantorepuista!
Moi taas!
Olen kallistunut kantoreppujen puoleen (aikaisemmin täällä kyselin kantorinkoista ja repuista), jos lapsellekin se olisi miellyttävä...MUTTA, olen selannut nettikauppoja yms läpi, ja lähes kaikissa myydään joko Ergoa tai Patapumia, plus että kaupat sijaitsevat jossain kaukana määrittelemättömässä paikassa, minähän tahtoisin kuitenkin kokeilla ennen ostoa!!!
Tietääkö kukaan, onko mitään paikkaa missä voisi pääkaupunkiseudulla käydä kokeilemassa kumpiakin vaihteohtoja kerralla?
Jotenkin tuntuu hassulta että noita edes myydään netin kautta, kun tuntuu niin tärkeältä tuo kokeilumahdollisuus...
Kiitos!
Kommentit (2)
Itse hankin täältä http://www.pompoli.net tosin silloin myynti hoidettiin vielä myyjän kotoa, nyt on näemmä perustanut liikkeen. Silloin ainakin patapumia sai kokeilla. Siis ainoastaan patapum on heidän mallistossa. Mutta kuten jo yhteen ketjuun kirjoitin, mun mielestä patapumilla ja ergolla ei juurikaan eroa ole. Mutta tämä vain mielipiteenä muiden joukossa.
hauskoja reppuiluja
Netistä Babyidean (Ergon maahantuoja) sivuilta löytyy pitkä lista jälleenmyyjiä.
Kannataa kuitenkin varmistaa, että reppua on hyllyssä, kuulema menevät kuumille kiville ja itsekin jouduin odottamaan paikalliselta myyjältä reppua useamman viikon, kun en älynnyt jättää varausta ja oli pari kertaa myynnyt reput loppuun parissa päivässä ennenkun ehdin itse paikalle kokeilemaan.
Kävin kantamassa lasta liikkeessä sekä rinkassa että Ergossa, ja sen perusteella tein valintani Ergon hyväksi. En myöskään halunnut tilata netistä kokeilematta, joskin tietysti postimyynin ehtojen mukaan tavaran voi palauttaa jollei olekaan mieleinen.
Jonsku.