Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen suuttui kun en tuonu siteitä kaupasta

Vierailija
19.03.2023 |

Menkööt ihan ite ostelee rättinsä, en minä hänelle meikkejäkään saati muita naistenjuttuja ostele.

Hammastahnaa voin lainata jos on unohtanu omansa kotiinsa.

Kommentit (807)

Vierailija
61/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu hyvä, just noin.

Mäkin vuotelen ihan suoraan poikakaverin sänkyyn ja sohvalle, oppiipahan olemaan 👍

Niin sehän on sun poikakaverin vika, että sinä et itse ole varautunut asiaan joka toistuu sinulla säännöllisesti?

Se on helppo vyöryttää syy eteenpäin, kun omassa peilikuvassa se vika loppujen lopuksi on.

Kyllä mulla on, mutta kun näin periaatteella mennään että ei tarvitse auttaa. Oon mä hänelle käynyt apteekissa kun on ollut liian kipeä ja hän tuo joskus mulle vatsan päälle lämpötyynyn jos on kovat kivut.

(On mun miehet ostanut niitä siteitäkin jos on tarvinnut. Ne katsoa kulkee ihan siinä samalla kassahihnalla kun muutkin ostokset. Ostan mäkin kaljaa miehelle vaikka periaatteesta käyköön sika itse).

Että sitä saa elämästä vaikeaa.

Onko mäkin kalja hyvää?

Olen hakenut vaimolle siteitä mutta vastasin itse siihen, että se on olevinaan miehen vika, että ne kautiset tulee yllätyksenä aina.

Kyllä. Aivan.

Se on miesten vika, että nainen vuotaa 😁

Luetun ymmärtäminen? TULEE YLLÄTYKSENÄ

Vierailija
62/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu hyvä, just noin.

Mäkin vuotelen ihan suoraan poikakaverin sänkyyn ja sohvalle, oppiipahan olemaan 👍

Niin sehän on sun poikakaverin vika, että sinä et itse ole varautunut asiaan joka toistuu sinulla säännöllisesti?

Se on helppo vyöryttää syy eteenpäin, kun omassa peilikuvassa se vika loppujen lopuksi on.

Noh, jos miestä ei vuoto haittaa niin miks muakaan? 🤷

Joidenkin poikakaverit ostaa ihan itse sidepaketin omaan kaappiinsa jos tyttöystävälle vaikka käy vahinko vaikka yleensä tytöt kyllä kuljettaa niitä aina yleensä mukana 😊

Menikö tunteisiin? 😁

Miespuolinen kaveri oli ostanut vessan kaappiin siteitä naispuolisten vieraiden varalle. Sai kyllä meidän naispuolisten kaveriensa sympatiat puolelleen. Uskomatonta huomiointia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lapsi vai aikuinen mies? No mies et ainakaan kun jätät naisen pulaan ujostelun takia.

Vierailija
64/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten syytä pitää vaikka semmosta kumista kippoa aina mukanaan, niin sitten voi sen laittaa jos tulee "yllätys", ja kipittää kauppaan hakee haluamiaan rättejä.

Saanko varautua tuomalla paketin haluamiani rättejä kotiisi, ettei tarvitse kantaa aina mukana?

Et.

Tänne ei aleta pesiytymään, hammasharjakin menee roskiin jos "ihan vahingossa" sen tänne jätät!

Tää on mun reviiri enkä jaa sitä.

Vierailija
65/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voitte ostaa vessapaperia jos ette siteitä?

Jokuhan voi vaikka luulla että teillä on peräaukko, eikä kaikki varastoidukaan päähän.

Vierailija
66/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuttuisin minäkin, jos menkat jostain syystä yllättäisivät eikä mies suostuisi sen vertaa auttamaan.

Nainen voi ihan hyvin kyllä itse ennakoida ja varautua, ei se veri mistään taivaalta yhtäkkiä tipahda.

Ja voihan sitä käyttää paperia ja tekstiiliäkin sen aikaa kun hakee kaupasta niitä räsyjään.

Kyllä se kuule voi yllättää vaikka kauppareissulla. Ihan yhtäkkiä. Itselläni on kuukautisten väli 26-30pv. Joskus sattui menkat alkamaan 24pv ja olin juuri asiakaskäynnillä. Omani ovat niin runsaatkin, että noloa on, jos ei ole mitään suojaa mukana. Tuolla kertaa sattui olemaan pienin mahdollinen ob (loppuvuotoa varten) mukana. Laitoin sen ja valittelin äkillistä migreeniä. Ehdin juuri kauppaan isompaa ostamaan, kun se miniversio petti. Ostin sitten samalla käynnillä uudet housutkin. 

Toisilla on aina muutama suoja mukana siitä huolimatta, että oli menkat tulossa tai ei. Se, että onko kivempi sitten valittaa sille puolisolle, että se on sen vika?

Jos minulla normaalin kierron mukaan pitäisi alkaa vaikka to-la-välillä, niin en ottaisi vartavasten suojia mukaan edellisenä viikonloppuna. Joskus saattaa olla mukana käsilaukussa, mutta useimmiten ei.

Mikä ongelma on pitää niitä aina mukana, painaa liikaa vai?

Ja sitten kun pitäisin mukana kaikkea mitä ehkä mahdollisesti saattaisi tarvita, mies (tai "mies") ihmettelisi miksi tulen viikonloppukylään parin lentolaukun kanssa.

Ohhoh, no sittenhän tulet jos niin paljon roipetta tarviit.

Jännä juttu muuten, että ennen tätä naisten voimaantunutta power-pimpistelyä miesten ei tarvinnu koskaan edes kuulla näistä jutuista mitään, naiset osasi ja muisti hoitaa juttunsa ihan itsekseen muita asiaan mukaan sotkematta.

Aivan, piilossa ja häpeillen. Tosin varmaan sinulle olisi ongelma sekin, että nainen askartelisi sinun vessapaperistasi itselleen tilapäissuojan kauppareissua varten ja pesisi vielä alakertansa sinun maksamallasi vedellä sinun maksamassasi vessassa.

Vierailija
67/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse pyytäisi tuomaan hygieniatarvikkeita, mutta jos nyt olisi jokin ihan kamala tilanne ja toinen pyytäisi, niin olsihan se reilua tuoda.

Vierailija
68/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kehtaatte olla yhdynnässä naisen kanssa?

Toki kyllähän se on miehenkin kanssa ihan ok, jos kohtuun liittyvät asiat pelottaa.

Vierailija
69/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu hyvä, just noin.

Kyllä mulla on, mutta kun näin periaatteella mennään että ei tarvitse auttaa. Oon mä hänelle käynyt apteekissa kun on ollut liian kipeä ja hän tuo joskus mulle vatsan päälle lämpötyynyn jos on kovat kivut.

(On mun miehet ostanut niitä siteitäkin jos on tarvinnut. Ne katsoa kulkee ihan siinä samalla kassahihnalla kun muutkin ostokset. Ostan mäkin kaljaa miehelle vaikka periaatteesta käyköön sika itse).

Onko mäkin kalja hyvää?

Olen hakenut vaimolle siteitä mutta vastasin itse siihen, että se on olevinaan miehen vika, että ne kautiset tulee yllätyksenä aina.

Kyllä. Aivan.

Se on miesten vika, että nainen vuotaa 😁

Luetun ymmärtäminen? TULEE YLLÄTYKSENÄ

Toisaalta voi alkaa aikaisemmin kuin oli odotettavissa, mutta kun itsellä oli epäsäännölliset, niin osasin aina pitää paria-kolmea sidettä laukussa, jos tai kun jouduin ottamaan laukusta laitoin heti kotona lisää. Kyllä naisten pitäisi osata pitää mukana aina.

Vierailija
70/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne siteet on ihan samanlaista kulutustavaraa kuin muukin tavara mitä kaupasta ostetaan.

En hankkisi lapsia sellaisen miehen kanssa, joka suhtautuu siteiden ostamiseen kuin joku jonneliini.

Vierailija
71/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokuhan voi vaikka luulla että teillä on peräaukko, eikä kaikki varastoidukaan päähän.

Ihan hyvin voin vessapaprua ostella koska itse sitä käytänkin.

Hätätapauksessa käytän suodatinpusseja tai sukkaa, en ala rääkyy naiselle et kipaseppas kaupasta ny paketillinen paskapaprua mulle kun unohdin ostaa itse.

Vierailija
72/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei nyt ihan auennut mikä tässä siteiden ostamisessa niin aikuista jännittää?

Vierailija
73/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuttuisin minäkin, jos menkat jostain syystä yllättäisivät eikä mies suostuisi sen vertaa auttamaan.

Nainen voi ihan hyvin kyllä itse ennakoida ja varautua, ei se veri mistään taivaalta yhtäkkiä tipahda.

Ja voihan sitä käyttää paperia ja tekstiiliäkin sen aikaa kun hakee kaupasta niitä räsyjään.

Kyllä se kuule voi yllättää vaikka kauppareissulla. Ihan yhtäkkiä. Itselläni on kuukautisten väli 26-30pv. Joskus sattui menkat alkamaan 24pv ja olin juuri asiakaskäynnillä. Omani ovat niin runsaatkin, että noloa on, jos ei ole mitään suojaa mukana. Tuolla kertaa sattui olemaan pienin mahdollinen ob (loppuvuotoa varten) mukana. Laitoin sen ja valittelin äkillistä migreeniä. Ehdin juuri kauppaan isompaa ostamaan, kun se miniversio petti. Ostin sitten samalla käynnillä uudet housutkin. 

Toisilla on aina muutama suoja mukana siitä huolimatta, että oli menkat tulossa tai ei. Se, että onko kivempi sitten valittaa sille puolisolle, että se on sen vika?

Jos minulla normaalin kierron mukaan pitäisi alkaa vaikka to-la-välillä, niin en ottaisi vartavasten suojia mukaan edellisenä viikonloppuna. Joskus saattaa olla mukana käsilaukussa, mutta useimmiten ei.

Mikä ongelma on pitää niitä aina mukana, painaa liikaa vai?

Ja sitten kun pitäisin mukana kaikkea mitä ehkä mahdollisesti saattaisi tarvita, mies (tai "mies") ihmettelisi miksi tulen viikonloppukylään parin lentolaukun kanssa.

Ohhoh, no sittenhän tulet jos niin paljon roipetta tarviit.

Jännä juttu muuten, että ennen tätä naisten voimaantunutta power-pimpistelyä miesten ei tarvinnu koskaan edes kuulla näistä jutuista mitään, naiset osasi ja muisti hoitaa juttunsa ihan itsekseen muita asiaan mukaan sotkematta.

Aivan, piilossa ja häpeillen. Tosin varmaan sinulle olisi ongelma sekin, että nainen askartelisi sinun vessapaperistasi itselleen tilapäissuojan kauppareissua varten ja pesisi vielä alakertansa sinun maksamallasi vedellä sinun maksamassasi vessassa.

Kyllä saa paprua ja vettä käyttää.

Vierailija
74/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä hyvä keskustelu, että tuo ilmi pikkuseikkoja, minkä vuoksi ap:n kaltaisen incelit ovat ilman naista. Tämä kun toistuu kaikessa, niin turha itkeä surkeaa kohtaloaan.

Vierailija
75/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu hyvä, just noin.

Noh, jos miestä ei vuoto haittaa niin miks muakaan? 🤷

Joidenkin poikakaverit ostaa ihan itse sidepaketin omaan kaappiinsa jos tyttöystävälle vaikka käy vahinko vaikka yleensä tytöt kyllä kuljettaa niitä aina yleensä mukana 😊

Menikö tunteisiin? 😁

Vai menikö sulla tunteisiin? :D:D:D

Ei ole kyllä tullut viellä vastaan yhtään tuollaista joka ostaisi siteitä. Oon itse vienyt. Eikä kukaan kaverikaan ole koskaan kuullut sellaisesta :O

Lähinnä huvittaa, miten se onkin niin iso asia vielä nykypäivänä että nainen vuotaa.

Ilmoitatko siis itse aina kavereillesi, että nytpä ostin akalle siteitä?

Ei nuo mun miehet kai ainakaan tee siitä isompaa asiaa, toki pyrin muistamaan olemaan aina itse varustautunut. Oon jopa käynyt pikkuveljeni kanssa valkkaamassa sopivia siteitä hänen vaimolleen synnytyksen jälkeen kun vaimo oli petilevossa. On se ihmeellistä.

Joskus aloin vuotamaan exän luona ja olin niin kivuissa, että en päässyt sikiöasennosta mihinkään. Antoi se jopa särkylääkkeen, mutta ei aikuinen mies pystynyt siteitä ostamaan. Tää mun pikkuveli oli tulossa käymään, niin hän toi kun pyysin eikä kauhistellut yhtään, oisko ollut parikymppinen silloin. En usko, että hänkään siitä meteliä piti.

Vammasta touhua.

Ja ei. Ei niitä osaa aina ennakoida ja unohduksia sattuu, miksi niitä ei ole aina mukana.

Vierailija
76/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ainaskin illan päätteeksi sopuseksiä.

Me kiltit miehet jäädään nuolemaan näppejämme

Vierailija
77/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-vuotias siskonpoika osti kaupasta siteitä kun oli katsomassa meillä uutta serkkuaan ja lähetettiin hänet kauppaan ostamaan pullaa, maitoa ja paria muuta asiaa. Ihan hyvin osasi ostaa, kun tiesi millainen paketti.

Vierailija
78/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hätätapauksessa käytän suodatinpusseja tai sukkaa, en ala rääkyy naiselle et kipaseppas kaupasta ny paketillinen paskapaprua mulle kun unohdin ostaa itse.

Suodatinpusseja ja sukkaa!! Eikö hätätapauksessa olisi järkevämpää pestä peppu ja kuivata pyyhkeeseen. Et taida olla järjenjättiläinen muutenkaan.

Vierailija
79/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu hyvä, just noin.

Onko mäkin kalja hyvää?

Siis kuka on väittänyt, että on miehen vika, jos naisen vuoto alkaa yllättäen? 🧐 Ja jotenkin vielä aina?

Vierailija
80/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suodatinpusseja ja sukkaa!! Eikö hätätapauksessa olisi järkevämpää pestä peppu ja kuivata pyyhkeeseen. Et taida olla järjenjättiläinen muutenkaan.

On sitäkin tullut tehtyä, mutta mieluiten käytän jotain sellaista minkä saa helposti vedettyä pöntöstä alas, aivan kuten vessapaperin.