Nainen suuttui kun en tuonu siteitä kaupasta
Menkööt ihan ite ostelee rättinsä, en minä hänelle meikkejäkään saati muita naistenjuttuja ostele.
Hammastahnaa voin lainata jos on unohtanu omansa kotiinsa.
Kommentit (807)
Vierailija kirjoitti:
No tuossa ei sitten naisen auta muu kuin istua rauhallisesti miehen sohvalle, petiin, kaikille tuoleille, varsinkin pelituolille jos sellainen on, ja antaa vuotaa jonkun vessapaperivirityksen ohi ihan rauhassa. Oppii mies tosiaan olemaan kun joutuu ohivuotoja huonekaluistaan ja patjastaan putsailemaan...
Tai sitten nainen nostaa itse sen takapouolensa penkiltä ja lähtee sinne kauppaan. Väliaikaissuojina käy vaikka joku vaate, itsekin olen tämmöisiä hätätapauksissa käyttänyt. Miehen tehtävä ei ole kanniskella suojia naisille kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuossa ei sitten naisen auta muu kuin istua rauhallisesti miehen sohvalle, petiin, kaikille tuoleille, varsinkin pelituolille jos sellainen on, ja antaa vuotaa jonkun vessapaperivirityksen ohi ihan rauhassa. Oppii mies tosiaan olemaan kun joutuu ohivuotoja huonekaluistaan ja patjastaan putsailemaan...
Tai sitten nainen nostaa itse sen takapouolensa penkiltä ja lähtee sinne kauppaan. Väliaikaissuojina käy vaikka joku vaate, itsekin olen tämmöisiä hätätapauksissa käyttänyt. Miehen tehtävä ei ole kanniskella suojia naisille kaupasta.
Mutta mies voi kanniskella yhteiseen kotiin ruokaa ja vaikka vessapaperia tai pyykin ja astianpesuainetta? Miten se raja menee kuukautissuojien kohdalla?
En tosin kannusta ketään sotkemaan verellä huonekaluja. Jos ei asuta yhdessä, niin kuinka tarkkaan se sitten määritellään, mitä toinen saa siellä toisen kotona käyttää? Puhelimen lataamisesta maksu, vesimaksu? Yhteiset ruuat moni maksaa puoliksi, mutta eikö mies voi niitäkään kantaa vaan toisen on tehtävä oma kauppareissunsa? Eri
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nainen enkä todellakaan laittaisi miestä ostamaan siteitä tai tamponeita mulle. Ällöttää ajatuskin, että mies siellä kattelee mulle siteitä ja tamponeita. Ehdottomasti ostan ne itse ja luulisi jokaisen naisen osaavan tämmöiset asiat.
Kyse ei ole osaamisesta vaan siitä, että hetkellisesti tarvitsisi apua ja jos mies on menossa kauppaan, niin kätevää ostaa samalla. Ällöttääkö että niihin tamponeihin tulee miesbakteereja :D
Ei ole tapana lähetellä miehiä sideostoksille, yleensä ostan ihan itse ne ja enimmäkseen käytän kuukuppia, mutta en näe miksei toista voisi pyytää joskus tuomaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nainen enkä todellakaan laittaisi miestä ostamaan siteitä tai tamponeita mulle. Ällöttää ajatuskin, että mies siellä kattelee mulle siteitä ja tamponeita. Ehdottomasti ostan ne itse ja luulisi jokaisen naisen osaavan tämmöiset asiat.
Mikä sinua siinä niin ällöttää? Onko sinulla jokin ongelma suhtautua itseesi naisena? Oletko saanut jotenkin keskiaikaisen kasvatuksen ? Ja ei nyt sillä, ostan kyllä itse siteet mut tarvittaessa (esim synnytysten jälkeen) osti mieskin ne, kun ei kotona sattunut olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Suuttuisin minäkin, jos menkat jostain syystä yllättäisivät eikä mies suostuisi sen vertaa auttamaan.
Miten menkat "yllättää" naisen? Hieman nuori tyttöystävä jos ekat menkat tulee treffailun aikana.
Huomaat maidon olevan loppu, juuri kun haluaisit sitä tilkan kahviisi tai syödä vaikka muroja. Pyykkiäkin piti pestä, mutta ai niin - pyykkiaine on loppu. Muistat kyllä siltä seisomalta sen hetken kun se loppui, ja muistat myös ajatelleesi, että pitää muistaa ostaa kaupasta.
MUTTA MENKKASITEET. On täysin mahdotonta, että niitä unohtaisi ostaa. Eihän ne nyt voi loppua, kun nainen kuitenkin vuotaa kerran kuukaudessa.
En ole osannut kuvitellakkaan, että jotkut miehistä (veikkaan kyllä että hyvin marginaalinen osa) kokee siteiden oston jotenkin ihmeellisenä. Eikö se ole ihan samanlainen perustarvike kuin paketti voita, deodoranttia, vessapaperia tai leipää? Oma mieheni kyllä tuo siteiden lisäksi sujuvasti vaikka nämä kaikki muutkin kerralla.. Kysyy aina tarvinko jotakin jos on menossa kauppaan. Saattaapa tuoda jonkun yllärinkin (esim. suklaata 😍). Vastaavasti itsekin toimin.
Tenaa on tullut aina joskus.. No meneehän sekin siteestä.
Ja olisi kyllä entinen mies jos mulle noin rumasti puhuisi kuten jotkut täällä ketjussa sanoneet : hae ite rättisi . Taitaa olla heillä erikoinen suhde ylipäänsä Vähän surullista
Vierailija kirjoitti:
Huomaat maidon olevan loppu, juuri kun haluaisit sitä tilkan kahviisi tai syödä vaikka muroja. Pyykkiäkin piti pestä, mutta ai niin - pyykkiaine on loppu. Muistat kyllä siltä seisomalta sen hetken kun se loppui, ja muistat myös ajatelleesi, että pitää muistaa ostaa kaupasta.
MUTTA MENKKASITEET. On täysin mahdotonta, että niitä unohtaisi ostaa. Eihän ne nyt voi loppua, kun nainen kuitenkin vuotaa kerran kuukaudessa.
Opetelkaa nyt jokainen muistamaan että jos se maito loppuu ja joku sattuu kauppaan menemään niin se on sitten väkivaltaa toista kohtaan pyytää tuomaan sitä maitoa sieltä samalla. Se on jopa ihmisoikeusloukkaus pyytää tuomaan kaupasta jotain!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuttuisin minäkin, jos menkat jostain syystä yllättäisivät eikä mies suostuisi sen vertaa auttamaan.
Tätä minäkin olen aina miettinyt, että miten ne tulee aina yllätyksenä, kun kuitenkin joka kk ne on?
Nainen ei ole kone vaikka miehet niin luuleekin. Menkat voi jopa jäädä esim. Stressin takia pois tai alkaa viikkoa aiemmin. Eipä välttämättä tule kanniskeltua siteitä mukana 24/7
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin olen aina miettinyt, että miten ne tulee aina yllätyksenä, kun kuitenkin joka kk ne on?
Nainen ei ole kone vaikka miehet niin luuleekin. Menkat voi jopa jäädä esim. Stressin takia pois tai alkaa viikkoa aiemmin. Eipä välttämättä tule kanniskeltua siteitä mukana 24/7
Siellä laukussa kulkee kuitenkin kaikki mahdolliset lääkkeistä vuoden 2013 festarimuistoihin... Miten sinne ei muutamaa sidettä saa mahdutettua?
Olin helmikuussa käymässä isäni luona Britanniassa. Olen raskaana, joten en nyt varsinaisesti kuukautisia odotellut, enkä tietenkään ottanut siteitä mukaan. Sitten siellä ollessani minulla alkoikin kuukautiset. Minulla oli edellisen raskaudenkin aikanakin käynyt niin, että alkuraskaudessa oli ollut kuukautiset pari kertaa, kun kohdun limakalvoa oli poistunut raskaudesta huolimatta, mutta tämä tapahtui alkuraskaudessa pari kertaa ja raskaus jatkui ihan normaalisti. Silloin minulle vakuuteltiin sen olevan melko harvinaista, joten en tosiaan odottanut niin käyvän toistekin.
Tietty varasin lääkäriajan ja siellä varmistui että tosiaan, sama juttu kuin viimeksi, mutta raskaus jatkuu normaalisti. Samoin siellä kävi ilmi, että ilmeisesti näin oli jo tapahtunut kerran aikaisemmin, siis raskaus olikin arvioitua pidemmällä. Kaikki kuitenkin ok. Tässä välissä kuitenkin olin ihmettynyt ja peloissani yrittäessäni saada lääkäriaikaa, joten todellakin pyysin isää tuomaan kaupasta siteitä, enkä lähtenyt sinne itse käymään. Joidenkin mielestä varmaan minun olisi kuitenkin itse pitänyt hakea ne siteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä laukussa kulkee kuitenkin kaikki mahdolliset lääkkeistä vuoden 2013 festarimuistoihin... Miten sinne ei muutamaa sidettä saa mahdutettua?
Jos lähden samassa kaupungissa asuvan miesystävän luo käymään, otan yleensä mukaan vaan avaimet, puhelimen ja matkalipun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset tuonut? Olisiko ollut liian noloa LOL.
Olisi, naurathan sinäkin jo pelkälle ajatukselle.
Kyllä miehen pitäisi pystyä ostamaan kuukautissuojia ilman turhia häpeilyjä. On varmaan huono itsetunto, jos ei siihen pysty. Sitä paitsi alkavatko kassamyyjät muka nauraa, jos heidän hihnansa läpi kulkee tamponi-/sidepakkaus ja maksaja onkin miespuolinen. No eivät ala. Niin että ostakaa vaan rauhallisin mielin ne suojat, jos naisystävänne niitä tarvitsevat.
Kyllä sitä pystyy ostamaan toki juu, mutta kun ei halua.
ap
Ei halua auttaa...jos mulla olisi tuollainen miesystävä, luultavasti vähitellen "näkisin" tyypin muutkin viat, lopulta lopettaisin koko suhteen...
Autoin naista voimaantumaan ja ratkaisemaan ongelmansa itse, sai vielä valita vapaasti kahden vaihtoehdon väliltä.
ap
Tuohon vastaisin että hyviä voimaantumisia sitten vaan, haista p*ska ja goodbye.
Jaa.
Noh, hän ei kuitenkaan sanonut noin, päinvastoin lupsutteli tyytyväisenä slerbaa kaupassakäyntinsä jälkeen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Olisit kuitenkin ostanut väärän merkkistä.
Ainakin minulle tuli joistakin siteistä kutinaa/punoitusta, joten merkillä oli jonkun verran merkitystä, toki hätätilassa pitää niitäkin, jotka kutittaa.
Mutta kyllähän notmaali mies osaa ostaa oikean merkkisiäkin, kun nykyään on kännykät joilla voi ottaa vaikka kaupasta yhteyttä jos on unohtanut merkin tai nainen voi laittaa viestin, jossa on merkki kerrottu. Ei niitä siteitä nyt niin mielettömiä määriä ole, etteikö osaisi ostaa oikeita, ja monille sopii varmaan kaikki , mutta kurjaa on sekin, jos on ostettu jotain pikkusiteitä ja toinen vuotaa, kuin härän kurkku olisi vedetty auki.
Ja kyllähän se harmittaa jos kauppa on kaukana ja toinen ei tuositeitä ja vehkeet vuotaa täysillä verta. Ei se WV paperi oikein pysy paikallaan, jos joutuu sitä käyttämään ;)
tai sitten lähdet itse sinne kauppaan vartavasten siteen ostoon, vaikka toinen on juuri kaupasta tullut. Mutta trollihan tämä aloitus on :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öööö?
Luuletko, että ihan ennakoitavasti aina samaan aikaan kuukaudesta tulevat?
Minäkään en tuonut miehelle tupakkaa ja kaljaa vaikka pyysi. Kyllä suuttui ja ihan turhasta. Minä en ala mitään kaljoja ja tupakkia kaupasta raahaamaan, hakekoot ite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
buuRunde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanomalehteä housuun vaan. Niin sitä ennenkin tehtiin akimenkkojen aikaan.
Ei nuoret enää tilaa paperilehteä, joten mistä sen saisi?
Lehtiroskiksesta voi noukkia vaikka isommankin pinon varastoon.