Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen suuttui kun en tuonu siteitä kaupasta

Vierailija
19.03.2023 |

Menkööt ihan ite ostelee rättinsä, en minä hänelle meikkejäkään saati muita naistenjuttuja ostele.

Hammastahnaa voin lainata jos on unohtanu omansa kotiinsa.

Kommentit (807)

Vierailija
401/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta nyt kun tää juttu alkaa olee taputeltu, niin voisko joku mammeli kertoa vielä että mikä neuvoksi kun en saa erektiota vaimoni kanssa, kun hän on niin lihava?

Aina poistetaan ketjut kun kysyn neuvoja vaimo ongelmiini.

ap

Erektio-ongelmissa pitää kääntyä rohkeasti lääkärin puoleen.

Jos ei lääkäri auta, niin pekkaniskan pikkunosturit nostaa kuulemma mitä tahansa.

Vierailija
402/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fistaa rulla vessapaperia sinne värkkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annoin naiselle vaihtoehdoiksi joko hakea kaupasta rätit itse, tai sitten käydä naapureilta pummaamassa.

Valitsi kaupassakäynnin, naapureilta pyytäminen olis kuulemma ollut noloa.

ap

Sano nyt vielä että nainen tuli kauppareissulta takaisin luoksesi ja ottaa parhaillaan poskeen samalla kun itse palstailet.

Näin tekee.

ap

Tämä onkin aivan uusi perversio. En ole ennen kuullut kenestäkään jota kiihottaa palstailu.

Vieläpä kuukautisiin liittyvä palstailu. Sen nyt ehkä jotenkin ymmärtäisi jos lukisi seksipuolelta muiden tumputusfantasioita, mutta tämä on aika mielenkiintoista.

Vierailija
404/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annoin naiselle vaihtoehdoiksi joko hakea kaupasta rätit itse, tai sitten käydä naapureilta pummaamassa.

ap

Sano nyt vielä että nainen tuli kauppareissulta takaisin luoksesi ja ottaa parhaillaan poskeen samalla kun itse palstailet.

Näin tekee.

ap

Tämä onkin aivan uusi perversio. En ole ennen kuullut kenestäkään jota kiihottaa palstailu.

Kyllä meitä on, mekin tarviimme siis oman raidan lippuun!

ap

Vierailija
405/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset tuonut? Olisiko ollut liian noloa LOL.

Olisi, naurathan sinäkin jo pelkälle ajatukselle.

Kyllä miehen pitäisi pystyä ostamaan kuukautissuojia ilman turhia häpeilyjä. On varmaan huono itsetunto, jos ei siihen pysty.  Sitä paitsi alkavatko kassamyyjät muka nauraa, jos heidän hihnansa läpi kulkee tamponi-/sidepakkaus ja maksaja onkin miespuolinen. No eivät ala. Niin että ostakaa vaan rauhallisin mielin ne suojat, jos naisystävänne niitä tarvitsevat.

Kyllä sitä pystyy ostamaan toki juu, mutta kun ei halua.

ap

Vierailija
406/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta nyt kun tää juttu alkaa olee taputeltu, niin voisko joku mammeli kertoa vielä että mikä neuvoksi kun en saa erektiota vaimoni kanssa, kun hän on niin lihava?

Aina poistetaan ketjut kun kysyn neuvoja vaimo ongelmiini.

ap

Erektio-ongelmissa pitää kääntyä rohkeasti lääkärin puoleen.

Lääkäri oli samaa mieltä kanssani, että vaimoni pitäisi laihduttaa.

Vaimo suuttui meille molemmille.

ap

Vierailija
407/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin. Sidepakkauksissa on joskus myös pisaroita pakkauksessa, se kertoo paljonko side pitää nestettä, ainakin jollain tavalla. Sitten on tarkka nimike ja merkki. Sama pienemmissä suojissa, että tarkka nimi ylös tai kuvat. Ja tuoksuton on yleensä se mitä nainen haluaa, harva ottaa tuoksullisen koska se on niin voimakas kemiallinen. Laventelin ilmeisesti ajatellaan rauhoittavan, mutta aika täpäkkä tuoksu.

Minä en miehenä tee moisilla tiedoilla yhtikäs mitään, en ole koskaan tehnyt enkä tule koskaan tekemään!

ap

Vierailija
408/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehen pitäisi pystyä ostamaan kuukautissuojia ilman turhia häpeilyjä. On varmaan huono itsetunto, jos ei siihen pysty.  Sitä paitsi alkavatko kassamyyjät muka nauraa, jos heidän hihnansa läpi kulkee tamponi-/sidepakkaus ja maksaja onkin miespuolinen. No eivät ala. Niin että ostakaa vaan rauhallisin mielin ne suojat, jos naisystävänne niitä tarvitsevat.

ap

Täällä haiskahtaa tekosyy. Voit kyllä anonyyminä myöntää että et uskalla.

Vierailija
409/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Voin myöntää että naisen täysin itseaiheutettu "hätä" ei hirveämmin kiinnosta kun näin naureskelun merkeissä.

ap

Vierailija
410/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei halua auttaa...jos mulla olisi tuollainen miesystävä, luultavasti vähitellen "näkisin" tyypin muutkin viat, lopulta lopettaisin koko suhteen... 

Vierailija
411/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Voin myöntää että naisen täysin itseaiheutettu "hätä" ei hirveämmin kiinnosta kun näin naureskelun merkeissä.

ap

Mutta ethän sinä naureskele. Päinvastoin, olet kiukkuinen kuin pääministeri vaalikeskustelussa.

Vierailija
412/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei halua auttaa...jos mulla olisi tuollainen miesystävä, luultavasti vähitellen "näkisin" tyypin muutkin viat, lopulta lopettaisin koko suhteen... 

Autoin naista voimaantumaan ja ratkaisemaan ongelmansa itse, sai vielä valita vapaasti kahden vaihtoehdon väliltä.

ap

Vierailija
413/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on ap:lle pelkkä parittelukumppani, niin mitä tämä edes tekee siellä kuukautisten aikaan?

Katellaa leffoi ja se imeskelee mun slerbaa.

ap

Taitaa imeskelyt nyt jäädä. Miks ihmeessä hän haluais tehdä jotain sua miellyttääkseen saamatta itse yhtään mitään, kun vielä lapsellisesti kieltäydyit häntä auttamasta?

Vierailija
414/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Autoin naista voimaantumaan ja ratkaisemaan ongelmansa itse, sai vielä valita vapaasti kahden vaihtoehdon väliltä.

ap

Entä jos hän olisikin valinnut kolmannen vaihtoehdon, eli free bleedingin sohvallasi? Sehän se vasta on itsenäisen ja voimaantuneen naisen valinta.

Vierailija
415/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on ap:lle pelkkä parittelukumppani, niin mitä tämä edes tekee siellä kuukautisten aikaan?

Katellaa leffoi ja se imeskelee mun slerbaa.

ap

Taitaa imeskelyt nyt jäädä. Miks ihmeessä hän haluais tehdä jotain sua miellyttääkseen saamatta itse yhtään mitään, kun vielä lapsellisesti kieltäydyit häntä auttamasta?

Semmosia jotkut naiset vaan on, hyviä, alistuvia ja kuuntelevat kun mies ohjeistaa.

Vierailija
416/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Entä jos hän olisikin valinnut kolmannen vaihtoehdon, eli free bleedingin sohvallasi? Sehän se vasta on itsenäisen ja voimaantuneen naisen valinta.

Ei sillä taida olla rahaa korvata mitään tavaroita täältä mun linnastani.

Vierailija
417/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellista väkivaltaa. Yhdenkään miehen ei pidä hyväksyä tuollaista käytöstä naisilta. #ParempiTulevaisuus

Itse asun kerrostalossa ja pyytäisin naapurilta siteen, niin sen jälkeen mikään ei estä naista menemästä kauppaan ja ostamaan siteitä omilla rahoillaan. Omilla rahoillaan, ei miehen rahoilla. Tai yhteisillä rahoilla. Vaan naisen omilla rahoilla.

M28

Vierailija
418/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mutta nainenhan suuttui, ei kai se sieltä kauppareissulta enää takaisin tule.

Vierailija
419/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mutta nainenhan suuttui, ei kai se sieltä kauppareissulta enää takaisin tule.

Suuttui se aluksi ja kiukutteli, mutta leppyi kun tein selväksi hänelle että minulle ei kiukutella.

Ensi viikolla sitten kun on taas kuukautiset ohi, annan hänelle kyytiä.

ap

Vierailija
420/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taloudellista väkivaltaa. Yhdenkään miehen ei pidä hyväksyä tuollaista käytöstä naisilta. #ParempiTulevaisuus

Itse asun kerrostalossa ja pyytäisin naapurilta siteen, niin sen jälkeen mikään ei estä naista menemästä kauppaan ja ostamaan siteitä omilla rahoillaan. Omilla rahoillaan, ei miehen rahoilla. Tai yhteisillä rahoilla. Vaan naisen omilla rahoilla.

M28

Nimenomaan. Kun mieheni pyysi tuomaan kinkkua leivän päälle kun olin kaupassa, se oli taloudellista väkivaltaa! Leikkeleet vielä maksaa paljon enemmän kuin siteet. Onneksi on exä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi