Nainen suuttui kun en tuonu siteitä kaupasta
Menkööt ihan ite ostelee rättinsä, en minä hänelle meikkejäkään saati muita naistenjuttuja ostele.
Hammastahnaa voin lainata jos on unohtanu omansa kotiinsa.
Kommentit (807)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu hyvä, just noin.
Mäkin vuotelen ihan suoraan poikakaverin sänkyyn ja sohvalle, oppiipahan olemaan 👍Niin sehän on sun poikakaverin vika, että sinä et itse ole varautunut asiaan joka toistuu sinulla säännöllisesti?
Se on helppo vyöryttää syy eteenpäin, kun omassa peilikuvassa se vika loppujen lopuksi on.Kyllä mulla on, mutta kun näin periaatteella mennään että ei tarvitse auttaa. Oon mä hänelle käynyt apteekissa kun on ollut liian kipeä ja hän tuo joskus mulle vatsan päälle lämpötyynyn jos on kovat kivut.
(On mun miehet ostanut niitä siteitäkin jos on tarvinnut. Ne katsoa kulkee ihan siinä samalla kassahihnalla kun muutkin ostokset. Ostan mäkin kaljaa miehelle vaikka periaatteesta käyköön sika itse).
Että sitä saa elämästä vaikeaa.
Onko mäkin kalja hyvää?
Olen hakenut vaimolle siteitä mutta vastasin itse siihen, että se on olevinaan miehen vika, että ne kautiset tulee yllätyksenä aina.
Naisten syytä pitää vaikka semmosta kumista kippoa aina mukanaan, niin sitten voi sen laittaa jos tulee "yllätys", ja kipittää kauppaan hakee haluamiaan rättejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuttuisin minäkin, jos menkat jostain syystä yllättäisivät eikä mies suostuisi sen vertaa auttamaan.
Nainen voi ihan hyvin kyllä itse ennakoida ja varautua, ei se veri mistään taivaalta yhtäkkiä tipahda.
Ja voihan sitä käyttää paperia ja tekstiiliäkin sen aikaa kun hakee kaupasta niitä räsyjään.
Kyllä se kuule voi yllättää vaikka kauppareissulla. Ihan yhtäkkiä. Itselläni on kuukautisten väli 26-30pv. Joskus sattui menkat alkamaan 24pv ja olin juuri asiakaskäynnillä. Omani ovat niin runsaatkin, että noloa on, jos ei ole mitään suojaa mukana. Tuolla kertaa sattui olemaan pienin mahdollinen ob (loppuvuotoa varten) mukana. Laitoin sen ja valittelin äkillistä migreeniä. Ehdin juuri kauppaan isompaa ostamaan, kun se miniversio petti. Ostin sitten samalla käynnillä uudet housutkin.
Toisilla on aina muutama suoja mukana siitä huolimatta, että oli menkat tulossa tai ei. Se, että onko kivempi sitten valittaa sille puolisolle, että se on sen vika?
Jos minulla normaalin kierron mukaan pitäisi alkaa vaikka to-la-välillä, niin en ottaisi vartavasten suojia mukaan edellisenä viikonloppuna. Joskus saattaa olla mukana käsilaukussa, mutta useimmiten ei.
Mikä ongelma on pitää niitä aina mukana, painaa liikaa vai?
Ja sitten kun pitäisin mukana kaikkea mitä ehkä mahdollisesti saattaisi tarvita, mies (tai "mies") ihmettelisi miksi tulen viikonloppukylään parin lentolaukun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis menit kauppaan ja toit kaikki muut ostokset paitsi siteitä? Taidat olla aika v.ttumainen luonne.
Ihan omilla ostoksillani olin, ei mun tehtävä ole hakea naisille kaupasta yhtikäs mitään kun voivat hakea kaiken haluamansa ihan itsekin.
No niin. Vastasitkin kysymykseeni.
Älä vain ikinä parisuhteessa tee mitään toisen eteen, niin hyvä tulee. Ok?
Kaikille menkkoja pelkääville tiedoksi, että tekin olette olleet lillumassa siellä äitienne limakalvoseinämissä. Ei tosin varmaan olisi ollut suurikaan vahinko, jos se olisi silloinkin vuotanut vaan vuotona ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu hyvä, just noin.
Mäkin vuotelen ihan suoraan poikakaverin sänkyyn ja sohvalle, oppiipahan olemaan 👍Niin sehän on sun poikakaverin vika, että sinä et itse ole varautunut asiaan joka toistuu sinulla säännöllisesti?
Se on helppo vyöryttää syy eteenpäin, kun omassa peilikuvassa se vika loppujen lopuksi on.Kyllä mulla on, mutta kun näin periaatteella mennään että ei tarvitse auttaa. Oon mä hänelle käynyt apteekissa kun on ollut liian kipeä ja hän tuo joskus mulle vatsan päälle lämpötyynyn jos on kovat kivut.
(On mun miehet ostanut niitä siteitäkin jos on tarvinnut. Ne katsoa kulkee ihan siinä samalla kassahihnalla kun muutkin ostokset. Ostan mäkin kaljaa miehelle vaikka periaatteesta käyköön sika itse).
Että sitä saa elämästä vaikeaa.Onko mäkin kalja hyvää?
Olen hakenut vaimolle siteitä mutta vastasin itse siihen, että se on olevinaan miehen vika, että ne kautiset tulee yllätyksenä aina.
Eli jos et ymmärtänyt niin vastasin tuohon: "Mäkin vuotelen ihan suoraan poikakaverin sänkyyn ja sohvalle, oppiipahan olemaan". Vai onko tuo normaalia naisten käytöstä? Ainakaan vaimoni ei käyttäydy noin.
Pelkäätkö myyjän luulevan että ostat itsellesi niitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu hyvä, just noin.
Se on helppo vyöryttää syy eteenpäin, kun omassa peilikuvassa se vika loppujen lopuksi on.
Noh, jos miestä ei vuoto haittaa niin miks muakaan? 🤷
Joidenkin poikakaverit ostaa ihan itse sidepaketin omaan kaappiinsa jos tyttöystävälle vaikka käy vahinko vaikka yleensä tytöt kyllä kuljettaa niitä aina yleensä mukana 😊
Menikö tunteisiin? 😁
Vierailija kirjoitti:
Kaikille menkkoja pelkääville tiedoksi, että tekin olette olleet lillumassa siellä äitienne limakalvoseinämissä. Ei tosin varmaan olisi ollut suurikaan vahinko, jos se olisi silloinkin vuotanut vaan vuotona ulos.
Ja joillain vissiin henkinen kehitys samalla asteella kuin silloin kiinnittymishetkellä.
Onneksi minulla on aikuinen mies, joka tuo tarvittaessa myös terveyssiteitä kaupasta. Ja on muuten monta kertaa tuonut vielä jotain tosi hyviä, joita en ole ennen kokeillutkaan. Itse tulee usein ostettua aina sitä tuttua ja turvallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu hyvä, just noin.
Että sitä saa elämästä vaikeaa.Onko mäkin kalja hyvää?
Kyllä. Aivan.
Se on miesten vika, että nainen vuotaa 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuttuisin minäkin, jos menkat jostain syystä yllättäisivät eikä mies suostuisi sen vertaa auttamaan.
Nainen voi ihan hyvin kyllä itse ennakoida ja varautua, ei se veri mistään taivaalta yhtäkkiä tipahda.
Ja voihan sitä käyttää paperia ja tekstiiliäkin sen aikaa kun hakee kaupasta niitä räsyjään.
Kyllä se kuule voi yllättää vaikka kauppareissulla. Ihan yhtäkkiä. Itselläni on kuukautisten väli 26-30pv. Joskus sattui menkat alkamaan 24pv ja olin juuri asiakaskäynnillä. Omani ovat niin runsaatkin, että noloa on, jos ei ole mitään suojaa mukana. Tuolla kertaa sattui olemaan pienin mahdollinen ob (loppuvuotoa varten) mukana. Laitoin sen ja valittelin äkillistä migreeniä. Ehdin juuri kauppaan isompaa ostamaan, kun se miniversio petti. Ostin sitten samalla käynnillä uudet housutkin.
Toisilla on aina muutama suoja mukana siitä huolimatta, että oli menkat tulossa tai ei. Se, että onko kivempi sitten valittaa sille puolisolle, että se on sen vika?
Jos minulla normaalin kierron mukaan pitäisi alkaa vaikka to-la-välillä, niin en ottaisi vartavasten suojia mukaan edellisenä viikonloppuna. Joskus saattaa olla mukana käsilaukussa, mutta useimmiten ei.
Ja sitten kun pitäisin mukana kaikkea mitä ehkä mahdollisesti saattaisi tarvita, mies (tai "mies") ihmettelisi miksi tulen viikonloppukylään parin lentolaukun kanssa.
Ohhoh, no sittenhän tulet jos niin paljon roipetta tarviit.
Jännä juttu muuten, että ennen tätä naisten voimaantunutta power-pimpistelyä miesten ei tarvinnu koskaan edes kuulla näistä jutuista mitään, naiset osasi ja muisti hoitaa juttunsa ihan itsekseen muita asiaan mukaan sotkematta.
Eiköhän menkkapelkoiset ole nähneet ainoastaan äitinsä värkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu hyvä, just noin.
Se on helppo vyöryttää syy eteenpäin, kun omassa peilikuvassa se vika loppujen lopuksi on.Noh, jos miestä ei vuoto haittaa niin miks muakaan? 🤷
Joidenkin poikakaverit ostaa ihan itse sidepaketin omaan kaappiinsa jos tyttöystävälle vaikka käy vahinko vaikka yleensä tytöt kyllä kuljettaa niitä aina yleensä mukana 😊
Menikö tunteisiin? 😁
Vai menikö sulla tunteisiin? :D:D:D
Ei ole kyllä tullut viellä vastaan yhtään tuollaista joka ostaisi siteitä. Oon itse vienyt. Eikä kukaan kaverikaan ole koskaan kuullut sellaisesta :O
Vierailija kirjoitti:
Naisten syytä pitää vaikka semmosta kumista kippoa aina mukanaan, niin sitten voi sen laittaa jos tulee "yllätys", ja kipittää kauppaan hakee haluamiaan rättejä.
Saanko varautua tuomalla paketin haluamiani rättejä kotiisi, ettei tarvitse kantaa aina mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh, no sittenhän tulet jos niin paljon roipetta tarviit.
Jännä juttu muuten, että ennen tätä naisten voimaantunutta power-pimpistelyä miesten ei tarvinnu koskaan edes kuulla näistä jutuista mitään, naiset osasi ja muisti hoitaa juttunsa ihan itsekseen muita asiaan mukaan sotkematta.
Se on pitänyt ulkoistaa, että on saanut yhden syyn lisää valittaa miehille. Tasa-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Pelkäätkö myyjän luulevan että ostat itsellesi niitä?
Pelkään, nykypäivänähän sekin on kuulemma mahdollista.
Ei minun miehellä ole koskaan ollut vaikeuksia tuoda siteitä samalla kuin muitakin ostoksia, kunhan on vaikka edellinen paketti näytetty että näitä. Toki me ollaan oltu jo 15 vuotta aviomies&vaimo, mutta ei se ollu ongelma tyttis&poikkis-vaiheessakaan. Eikä ole kyllä koskaan laskettu sinun ja minun ostoksia.
Johan tuon pitää osata tuoda tyttärilleenkin suojia niin hyvä että on harjoitellut eikä nyt nolota.
Sulla mitään naista ole.