Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen suuttui kun en tuonu siteitä kaupasta

Vierailija
19.03.2023 |

Menkööt ihan ite ostelee rättinsä, en minä hänelle meikkejäkään saati muita naistenjuttuja ostele.

Hammastahnaa voin lainata jos on unohtanu omansa kotiinsa.

Kommentit (807)

Vierailija
261/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei nyt ihan auennut mikä tässä siteiden ostamisessa niin aikuista jännittää?

Periaate.

Minähän hoidan vain omat asiani.

Eli toisin sanoen et ole parisuhteessa

En olekaan, olen ainoastaan parittelusuhteessa ja se riittää mulle.

ap

Että ole pitkään kun et osaa edes persettäs pestä.

Osaan mä, ja monta muutakin asiaa osaan ja jopa muistan tehdä, en tarvitse naisen apua yhtikäs mihinkään.

ap

Näytät tarvitsevan, kun se nainen (on) oli siellä. Jatkossa sitten omin käsin 😉

Ihan ilmatteeksi antaa omasta tahdostaan.

Ottaa aina kuukautistensa aikaan poskeen kun en tykkää sotkusta eikä hänkään.

Sä varmaan sit sormetat? Vai saako muijas mitään muuta ku krampit ja katkaravun?

No suihkussa on joskus tullut sormetettua, en kyllä erityisemmin tykkää sielläkään siitä sotkusta.

Kuukautiset kestää n. viikon. Sinä aikana sinun on siis saatava poskihoitoa, mutta et halua tuottaa mielihyvää naiselle, koska sotku. Tulee siitä sun pilistäkin tavaraa ja sotkua, ellei kumia pidä päällä.

Jos mun äijä olis noin itsekäs ni en kattelis. Ite ei sais mitään iloa.

Meillä ei ole seksiä menkkojen aikaan. Pärjään ihan hyvin sen 5 pv ilman. Muina aikoina seksiä on n. kerran viikossa. Ymmärrän toki, jos joillain on tosi vilkas seksielämä, niin sitten menkkojen aikaan pitänee keksiä jotain.

Sanokaa toki, jos ollaan ainoita, jotka panee näin harvoin....

Mulle riittää kerran viikossa tai harvemminkin. Mieluummin se laatu, kuin määrä.

Vierailija
262/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuttuisin minäkin, jos menkat jostain syystä yllättäisivät eikä mies suostuisi sen vertaa auttamaan.

Nainen voi ihan hyvin kyllä itse ennakoida ja varautua, ei se veri mistään taivaalta yhtäkkiä tipahda.

Ja voihan sitä käyttää paperia ja tekstiiliäkin sen aikaa kun hakee kaupasta niitä räsyjään.

Voi ennakoida ja varautua, useimmiten ennakoi ja varautuukin. Mutta yllätyksiäkin voi sattua, menkat voi vaikka alkaa useamman päivän etuajassa eikä mukana ole ainuttakaan sidettä/tamponia.

Siis tätä en voi miehenä ymmärtää. Yksi tai jopa kaksi sidettä tai tamponia mahtuu helposti pieneenkin käsilaukkuun. Siellä ne sitten ovat ihan aina valmiina niin ei tule yllätyksiä.

Exäni harrasti tuota että kun menkat alkoi niin siteet olivat aina loppu juuri silloin! Että miten voikin sattua että edellisten menkkojen aikana kuluu juuri tarkalleen sama määrä siteitä kuin paketissa on. Ja sitten lähetettiin minut kauppaan, se oli pelkkää vallankäyttöä. Ratkaisin asian ostamalla pari extrapakettia pyykkikaappiin piiloon. Siinä kyllä naama naisella vääntyi kun alkoi lähettämään taas minua kauppaan ja sen sijaan kävinkin vain vessasta hakemassa avaamattoman paketin.

Tätä viestiä odotinkin! Kerrankin joku kertoo, että on olemassa naisia, jotka tahallaan yrittää saada miehen kustantamaan kaikki menkkansa. Exäsi laittoi ihan tahallisesti sinut asialle, jotta voi säästää omat rahansa johonkin kivempaan kuin siteisiin. Toki olit ehtinyt jo ostella niitä varastoon, mutta samalla todistit, ettei ex edes tarkistanut, onko siteitä vai ei, vaan oli laittamassa sinut vain kiusallaan kauppaan.

Alapeukuttajat: Olette siis sitä mieltä, että ex toimi oikein lähettäessään miehen kauppaan sideostoksille joka kerran, kun hänellä oli kuukautiset, eikä koskaan vaivautunut ostamaan siteitään itse?

Ei ole oikein, mutta eiköhän suurin osa naisista osta siteensä itse. Tuo nainen on varmasti ex ihan hyvästä syystä, eli ei kannata kohdistaa ärsytystä kaikkiin naisiin. Suurin osa hankkii siteensä itse. Sitten joskus tulee tilanteita, että ei itse pysty kauppaan lähtemään. Voi olla, että on sairaana esim. oksennustaudissa, kovassa kuumeessa, jalka kipsissä ym. kun menkat alkavat, siteet voivat olla kokonaan loppu tai pitää imettää pikkuvauvaa. Silloin on kyllä aika noloa, jos mies olisi niin lapsellinen, ettei kehtaisi terveyssiteitä ostaa. Ja siis siteiden hinta on n. 2,5 euroa, eli kohtuullisen pikkumaista nillitystä.

Kyllä. Olen tismalleen samaa mieltä kanssasi.

Tässä(kin) ketjussa vain yritetään uskotella, että joka kerta on kyse jostain erityistilanteesta, kuten siitä, että on jalka kipsissä, vauva tissillä tai oksennustauti meneillään.

Ja ettei olisi olemassa yllä kuvailtuja naisia, joiden ainoa syy olla ostamatta itse siteitään on se, että Salkkarit sattuu tulemaan just telkkarista eikä jaksa lähteä itse kauppaan, joka on vaikkapa 100 m päässä, niin silloin voi laittaa miehen asialle, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Riippumatta, onko niitä siteitä ennestään kaapissa vaiko ei.

Yhdestä paketista nillittäminen on pikkumaista tietenkin.

Sitten kannattaa toki keskustella sen puolisonsa kanssa. Tällainen toiminta ei tietenkään ole missään tapauksessa oikein. Ymmärsin kuitenkin, ettei ap ole ostanut terveyssiteitä koskaan, eikä haluakaan ostaa. Eli tästä ei nyt ole kyse.

Niin, ja ero on myös siinä, että minähän en seurustele kyseisen naisen kanssa vaan meillä on ainoastaan parittelusuhde.

ap

Ok. Minusta tuo kuulostaa lähinnä säälittävältä. Toivottavasti kehtaat ostaa kortsuja. Kai olet kuullut sukupuolitaudeista?

Kortongeista huolehdin tietenkin miehenä itse, tautien lisäksi kun meidän tulee ottaa huomioon myös ns. spermavarkaat.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuttuisin minäkin, jos menkat jostain syystä yllättäisivät eikä mies suostuisi sen vertaa auttamaan.

Nainen voi ihan hyvin kyllä itse ennakoida ja varautua, ei se veri mistään taivaalta yhtäkkiä tipahda.

Ja voihan sitä käyttää paperia ja tekstiiliäkin sen aikaa kun hakee kaupasta niitä räsyjään.

Voi ennakoida ja varautua, useimmiten ennakoi ja varautuukin. Mutta yllätyksiäkin voi sattua, menkat voi vaikka alkaa useamman päivän etuajassa eikä mukana ole ainuttakaan sidettä/tamponia.

Siis tätä en voi miehenä ymmärtää. Yksi tai jopa kaksi sidettä tai tamponia mahtuu helposti pieneenkin käsilaukkuun. Siellä ne sitten ovat ihan aina valmiina niin ei tule yllätyksiä.

Exäni harrasti tuota että kun menkat alkoi niin siteet olivat aina loppu juuri silloin! Että miten voikin sattua että edellisten menkkojen aikana kuluu juuri tarkalleen sama määrä siteitä kuin paketissa on. Ja sitten lähetettiin minut kauppaan, se oli pelkkää vallankäyttöä. Ratkaisin asian ostamalla pari extrapakettia pyykkikaappiin piiloon. Siinä kyllä naama naisella vääntyi kun alkoi lähettämään taas minua kauppaan ja sen sijaan kävinkin vain vessasta hakemassa avaamattoman paketin.

Tätä viestiä odotinkin! Kerrankin joku kertoo, että on olemassa naisia, jotka tahallaan yrittää saada miehen kustantamaan kaikki menkkansa. Exäsi laittoi ihan tahallisesti sinut asialle, jotta voi säästää omat rahansa johonkin kivempaan kuin siteisiin. Toki olit ehtinyt jo ostella niitä varastoon, mutta samalla todistit, ettei ex edes tarkistanut, onko siteitä vai ei, vaan oli laittamassa sinut vain kiusallaan kauppaan.

Alapeukuttajat: Olette siis sitä mieltä, että ex toimi oikein lähettäessään miehen kauppaan sideostoksille joka kerran, kun hänellä oli kuukautiset, eikä koskaan vaivautunut ostamaan siteitään itse?

Ei ole oikein, mutta eiköhän suurin osa naisista osta siteensä itse. Tuo nainen on varmasti ex ihan hyvästä syystä, eli ei kannata kohdistaa ärsytystä kaikkiin naisiin. Suurin osa hankkii siteensä itse. Sitten joskus tulee tilanteita, että ei itse pysty kauppaan lähtemään. Voi olla, että on sairaana esim. oksennustaudissa, kovassa kuumeessa, jalka kipsissä ym. kun menkat alkavat, siteet voivat olla kokonaan loppu tai pitää imettää pikkuvauvaa. Silloin on kyllä aika noloa, jos mies olisi niin lapsellinen, ettei kehtaisi terveyssiteitä ostaa. Ja siis siteiden hinta on n. 2,5 euroa, eli kohtuullisen pikkumaista nillitystä.

Tässä(kin) ketjussa vain yritetään uskotella, että joka kerta on kyse jostain erityistilanteesta, kuten siitä, että on jalka kipsissä, vauva tissillä tai oksennustauti meneillään.

Ja ettei olisi olemassa yllä kuvailtuja naisia, joiden ainoa syy olla ostamatta itse siteitään on se, että Salkkarit sattuu tulemaan just telkkarista eikä jaksa lähteä itse kauppaan, joka on vaikkapa 100 m päässä, niin silloin voi laittaa miehen asialle, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Riippumatta, onko niitä siteitä ennestään kaapissa vaiko ei.

Sitten kannattaa toki keskustella sen puolisonsa kanssa. Tällainen toiminta ei tietenkään ole missään tapauksessa oikein. Ymmärsin kuitenkin, ettei ap ole ostanut terveyssiteitä koskaan, eikä haluakaan ostaa. Eli tästä ei nyt ole kyse.

Niin, ja ero on myös siinä, että minähän en seurustele kyseisen naisen kanssa vaan meillä on ainoastaan parittelusuhde.

ap

Ok. Minusta tuo kuulostaa lähinnä säälittävältä. Toivottavasti kehtaat ostaa kortsuja. Kai olet kuullut sukupuolitaudeista?

Anna mä arvaan, käytät kortsun sijasta sukkaa.

Vierailija
264/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on selvä trolli, haloo

Vierailija
265/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö joku ihan oikeasti uskoo, että kuukautiset eivät voi oikeasti alkaa yllättäen?

Mul alko kerran kuukautiset etuajassa kun harrastimme seksiä miehen kanssa

Vierailija
266/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Anna mä arvaan, käytät kortsun sijasta sukkaa.

Tai suodatinpaperia :D

Vierailija
267/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimaantuneet on taas ihan raivona kun joku mies kertoo ettei palvokaan maata naisten jalkojen alla. :D

Ostaa 2,40 € sidepaketin = palvoo maata naisten jalkojen alla 🤣

Oleteko te jotenkin arjesta vieraantuneita peräkammarin poikia, joille äitee ostaa kaiken vai miten tuo kuulostaa niin omituiselle?

Vierailija
268/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa surkimus.

Vierailija
269/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan on, jos naiseen ei voi luottaa edes sen vertaa, että tämä huolehtisi ihan itsenäisesti kuukautisistaan ja räteistään, vain hölmö mies menisi luottamaan naiseen ehkäisynkään suhteen.

Jatkuvasti tulee isejä, jotka on menny luottamaan naiseen ja sit se sanookin just jotain tyyliin "noku mä unohdin!"

Vierailija
270/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi olemaan sellaisessa suhteessa, missä ei autettaisi toista silloin kun apua tarvitaan. 

Vierailija
271/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi olemaan sellaisessa suhteessa, missä ei autettaisi toista silloin kun apua tarvitaan. 

Pyyhkisitkö mun hanurin kerran kuussa, jos pyytäisin?

Help me help you?

Vierailija
272/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Help me help you?

No jos puoliso jostain syystä ei itse pystyisi, niin kyllä suihkuttaisin puhtaaksi.

Vierailija
273/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen kertoo mitä haluaa niin miksipä en ostaisi. Olen myös ostanut useammalle naiselle. Tavara kun tavara, ihan sama mitä kassa ja ympärillä olevat ajattelevat..

Mutta jos ei ole tarkasti määritetty, mitää pitää tuoda, niin perseelleen se menee.

t. Nuorukaisena tyttöystävälle super tamponeja ostanut, kun arvelin että varmasti toimivat yönkin yli. Tyttis arveli sen kertovan mielipiteensä hänen pimppinsä koosta..

Jos vaikka laittaa puhelimeen linkin/kuvan siihen tuotteeseen mikä pitää ostaa niin luulisi että tyhmempikin osaa.

Vierailija
274/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään aikuisen ei pitäisi käyttää vaippoja menkkojen hoitamiseen.

Vierailija
275/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mulkvisti ja asennevammainen. Pistäisin kiertoon tuollaisen, joka ei auta hädän tullen. Toivottavasti se sun "tyttis" toimii samoin.

Vierailija
276/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Help me help you?

No jos puoliso jostain syystä ei itse pystyisi, niin kyllä suihkuttaisin puhtaaksi.

Entä panon?

Minulla on just selkä kipeänä taas, pyyhkiminen on vaivalloista ja tuskallista.

Kyllä nyt on panokaverini vaan huljuteltava ja pyyhittävä, pitää auttaa toista!

Vierailija
277/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on alle 20 v poikanen ja ekassa suhteessa  niin ymmärrän et nolottaa, mut jos ihan aikuisen ikäinen mies, niin kyllähän naisystävästä pitää pystyä (ja haluta) ton vertaa huolta pitämään, että jos tulee yllättävä tarve, niin noitakin hankkii kun pyydetään. 

Se on pelkkä pano!

ap

Panokin ansaitsee inhimillistä kohtelua. Kyllä sinä poika sen joskus opit, luultavimmin kantapään kautta.

Vierailija
278/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen kertoo mitä haluaa niin miksipä en ostaisi. Olen myös ostanut useammalle naiselle. Tavara kun tavara, ihan sama mitä kassa ja ympärillä olevat ajattelevat..

Mutta jos ei ole tarkasti määritetty, mitää pitää tuoda, niin perseelleen se menee.

t. Nuorukaisena tyttöystävälle super tamponeja ostanut, kun arvelin että varmasti toimivat yönkin yli. Tyttis arveli sen kertovan mielipiteensä hänen pimppinsä koosta..

Jos vaikka laittaa puhelimeen linkin/kuvan siihen tuotteeseen mikä pitää ostaa niin luulisi että tyhmempikin osaa.

Nainenhan voi tilata sillä luurillaan paketin suoraan kotiovelleen, se vaatii vielä vähemmän älynystyröiden vaivaamista kuin kauppaan juokseminen!

Älä akka huio - Oda Tampax

ap

Vierailija
279/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Help me help you?

Entä panon?

Minulla on just selkä kipeänä taas, pyyhkiminen on vaivalloista ja tuskallista.

Kyllä nyt on panokaverini vaan huljuteltava ja pyyhittävä, pitää auttaa toista!

Jos selkä on niin kipeä, niin miten olet edes pystynyt paneskelemaan?

Vierailija
280/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se vaan on, jos naiseen ei voi luottaa edes sen vertaa, että tämä huolehtisi ihan itsenäisesti kuukautisistaan ja räteistään, vain hölmö mies menisi luottamaan naiseen ehkäisynkään suhteen.

Jatkuvasti tulee isejä, jotka on menny luottamaan naiseen ja sit se sanookin just jotain tyyliin "noku mä unohdin!"

Jokainen nainen tietää, että e-pillerit eivät ole 100 % suoja, eivätkä ne myöskään suojaa sp-taudeilta.