Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisit tilanteessa josta et selviäisi hengissä(esim estonia), niin vetäisitkö kännit vai

Vierailija
25.11.2006 |

katsoisitko loppuun saakka selvinpäin mitä tuleman pitää? Jos olisit siis ihan varma siitä ettet voi pelastautua?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kanssa en, muuten varmaan kyllä.

Vierailija
2/9 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin ottaisin lapset syliin ja rukoilisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaaduin, ajauduin erään talon ovesta sisään ja luulin että loppuni on tullut. Rukoilin hiljaa mielessäni, vaikka en uskovainen ollutkaan. Sitten vesi vetäytyi pois, ja selvisin hengissä, vain muutamilla haavoilla ja ruhjeilla. Sen jälkeen olen alkanut uskoa korkeamman voiman olemassaoloon.

Vierailija
4/9 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

8

Vierailija
5/9 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista se oli? Osasitko aavistaa mitä tapahtuu, ennen kuin tapahtui?

9

Vierailija
6/9 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa yksin rannalle, muut seurueen jäsenet olivat krapulassa hotellilla. Yhtäkkiä vastaani alkoi juosta ihmisiä huutaen, eräs mies sanoi minulle englanniksi " black water coming, you must run!" . Ensin en ymmärtänyt, sitten näin ja kuulin vesiseinämän tulevan, ja juoksin. Kaaduin, ajauduin sisään taloon, ja luulin kuolevani. Kun vesi vetäytyi, lähdin hotellille joka ei ollut kaukana. Kaduilla oli itkeviä ihmisiä, loukkaantuneita, kuolleitakin, autoin yhden paikallisen naisen ylös kaatuneen mainostelineen alta. Hotellilla vesi oli tuhonnut ensimmäisen kerroksen kokonaan. Selviytyneet istuivat hotellin katolla, sinne menin myös minä. Siellä istuimme tuntikausia, todistimme uusien aaltojen tuloa.

8

Vierailija
7/9 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi selvisit. Tollainen kokemus on traaginen, mutta varmasti samalla vahvistava. Oppii arvostamaan jokaista elämäänsä hetkeä, vai mitä?

9

Vierailija
8/9 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos tuollainen tilanne olisi mahdollinen, niin varmaankin haluaisin olla selvin päin ja vaikkapa kirjoittaa viestit rakkailleni. Tai etsiä viimeiseen asti pelastautumiskeinoa, vaikka se tuntuisikin mahdottomalta.

Vierailija
9/9 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin siel ny kerkiäiskää vetää....Vierailija: