karsastava ystävä häirii ja pahasti...
eli siis, tutustuin erääseen ihmiseen ja oli tosi mukava. Mutta hänellä tosi paha karsastus ja vituttaa kun se katsoo mihin sattuu! Ei siis tiedä kumpaan silmään katsoo!!! Mitä tehdä??
Kommentit (5)
Itselläni on karsastusta, nuorena häiritsi mut ei nykyään. Kuullostaa kamalalta että joku " ystävä" ei voisi olla mun kanssa sen takia tai niinkuin ap sanoi, se vituttaisi niitä =O Mut kai se sitten on todellinen ongelma...itse en asialle mitään voi...
Onko karsastus tosiaan noin merkittävä asia välillänne, että se häiritsee ystävyyttänne? Sori, mutta minusta et ole ollenkaan hyvä ystävä, jos annat moisen sivuseikan vaikuttaa. Katso nyt vaikka silmien väliin, jos et muuta keksi.
mutta on tosi hankala kun mä haluan katsoa ihmisiä silmiin enkä tiedä kumpaa katson!
Olin työhaastattelussa ja alussa oli vaikeaa keskittää katsetta silmiin, mutta onnistui hyvin keskustelun edetessä. Keskityin toiseen katsomaan silmiä vuorotellen ja samalla keskityin kuunteleman ihmistä. Haastattelun lopussa en ongelmaa edes huomannut vaan unohdin koko seikan...
entinen opettejani karsasti pahasti ja oli kammoa kun ei todellakaan tiennyt yhtään mihin hän katsoi.