Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ystävänpäiväviesti kaverille (nainen)

Vierailija
18.03.2023 |

Lähettikö muiden miehet ystävänpäiväviestiä naispuolisille kavereilleen? Omani lähetti yhdelle, enkä tiedä miten suhtautuisin. Mies näytti viestin minulle, oli sellainen "hassunhauska" voit kaatua kuralammikkoon mutta olet silti mahtava-tyyppinen viesti ja nainen laittoi sydän-reaktion takaisin.

Onko mulla aihetta huoleen?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain ton miespuoleiselta kaveriltani... Eli jos oot hänen vaimo, niin älä ole huolissasi :D

Vierailija
2/16 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävänpäivä meni jo viime kuussa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko että on syytä huoleen etenkään kun itse näytti viestin sinulle. Itse sain yhdeltä miespuoliselta työkaverilta (naimisissa, eikä voisi todellakaan olla ikinä mitään sutinaa koskaan hänen kanssaan muutenkaan) viestin jossa toivotettiin hyvää ystävänpäivää. En ajatellut siinä olevan mitään erikoista.

Vierailija
4/16 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla huolissaan.

🖕🖕🖕

Vierailija
5/16 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko että on syytä huoleen etenkään kun itse näytti viestin sinulle. Itse sain yhdeltä miespuoliselta työkaverilta (naimisissa, eikä voisi todellakaan olla ikinä mitään sutinaa koskaan hänen kanssaan muutenkaan) viestin jossa toivotettiin hyvää ystävänpäivää. En ajatellut siinä olevan mitään erikoista.

Sä oletkin tässä yhtälössä varmasti ainoa, joka ei ajattele siinä olevan "mitään erikoista".

Vierailija
6/16 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin huolissaan jos oot tätä asiaa miettinyt viimeisen kuukauden ajan. Ellei meny copy pastella sulla tänne tää ja väärä päivä. Koska ystävänpäivä tuli ja meni. Vai nytkö vasta sait viestin nähdä?

Vierailija
7/16 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin näytti viestin sen jälkeen kun pyysin näyttämään. Ei oma-alotteisesti.

Ap

Vierailija
8/16 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin huolissaan jos oot tätä asiaa miettinyt viimeisen kuukauden ajan. Ellei meny copy pastella sulla tänne tää ja väärä päivä. Koska ystävänpäivä tuli ja meni. Vai nytkö vasta sait viestin nähdä?

Vasta nyt sain nähdä viestin kun pyysin.

Ap

Vierailija
9/16 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oletkin tässä yhtälössä varmasti ainoa, joka ei ajattele siinä olevan "mitään erikoista".

Ei todellakaan ole ainoa. 

Suomessa kyseinen päivä on enemmän ystävä pohjainen ja niin on meidän kulttuurissa aina ollut.

"Rakkaus" teema ystävänpäivään taas on enemmän ulkomaalainen asia, joka on osaksi myös Suomeenkin päin levinnyt, mutta silti on ihan ok ystävilleen lähettää toivotuksia ystävänpäivänä, oli se ystävän sukupuoli sitten mikä tahansa. 

Vierailija
10/16 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin tänään viimeksi sydämen (vihreän) meksikolaiselle miespuoliselle ystävälleni eikä se merkitse yhtään mitään muuta kuin että hän on minulle tärkeä ystävä. Voisin lähettää hänelle myös ystävänpäiväviestin, jos viettäisin ystävänpäivää. Ei tulisi mieleenikään esitellä sitä puolisolleni, enkä liioin odota hänen esittelevän lähettämiään tai saamiaan viestejä minulle.

Vierailija
11/16 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin huolissani sinun mustasukkaisuudesta.

Vierailija
12/16 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasta nyt sain nähdä viestin kun pyysin.

Ap

Ei ollut kovin loppuun asti mietitty tämä tämän kertainen provosi. Tunnistan sinut kyllä. En tiedä, pitäisikö sinua sääliä vai inhota. Elät jossain aivan käsittämättömässä mielikuvitusmaailmassa, josta teet tänne avauksia aina samalla rytmillä ja samoilla sanoilla.

Jokohan tekoäly olisi niin kehittynyt, että löytäisi sinut muualtakin netistä, jos sille syöttäisi tekstinäytteitäsi?

Vierailija
13/16 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikea sanoa, kun ei tunne tapausta enempää ja teitä. Onko syytä olla huolissaan? Kyllä omat vaistot aika herkästi kertoo, jos jokin on pielessä. Siis olettaen, että ei ole mikään ylihysteerinen hullu.

Vierailija
14/16 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet pyytänyt näyttämään viestin? Onko tässä jotain muutakin taustalla mikä herättää epäilyksesi?

Vierailija
15/16 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet pyytänyt näyttämään viestin? Onko tässä jotain muutakin taustalla mikä herättää epäilyksesi?

No, aika paljon ovat olleet tekemisissä viime aikoina. Olen ihmetellyt asiaa.

Ap

Vierailija
16/16 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö mämmiä nii helpottaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi