Buffetit on menneet pilalle.
Kävisin mielelläni. Söisin kohtuullisesti ja maksaisin 8 euroa.
Nyt hinnat ovat karanneet 14 euroon johtuen ihmisistä jotka mässäävät kahden päivän ruuat kerralla.
En edes keksi ratkaisua tähän ongelmaan. Keksitkö sinä?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Luulin että ketju ois niistä keksijäätelöistä.
Seisova pöytä mieltyy mielessäni syvästi kasarille ja ysärille. 1950-luvulla syntyneiden humputuksia.
Minä taas odotin keskustelua laivan buffetista, kun on risteily tiedossa. :)
Jos ette ymmärrä buffettien hinnoittelua niin älä kommentoi.
Mäkkärin hampurilaismainos?
Saako kuvatun kaltaisen hamppiksen 5,99 hintaan,voiko laskun maksaa vasta kun annoksen on saanut ? ;D
Vierailija kirjoitti:
Hinta syöjän painon mukaan!
Menet k-kaupan/Prisman paistopisteelle ja otat haluamiasi tuotteita painon mukaan. Punnitse at haluamasi ruoan gramman tarkkuudella ja kilohinnat lukevat seinällä!
Voi jösses että minua aina ärsyttää nämä buffetruokien laadusta ulisijat. Menkää syömään "oikeaan ravintolaan", jos ei kelpaa. Ei niitä buffetruokia ole tehty sillä budjetilla, että niiden tarkoitus olisikaan kilpailla "parempien ruokien" kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Meilläpäin maksaa 10.90€ ja on hyvät salaatit, lihaa, kanaa, jälkkäri ja kahvi.
Saavat varmaan niin paljon yritystukea veronmaksajien kukkarosta tai sitten niillä on töissä vain palkkatuella tuotuja, jotka menee myös veronmaksajan kukkarosta.
Mulla on ratkasu: älä mene buffeteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille kalliimpi hinta kuin naisille. Miehet syö enemmän.
Tai hinta painon mukaan, astutaan vaa'alle ennen maksua.
Ei semmoisia vaakoja ole mitkä kestää naisten painoa.
Työikäisistä 2054-vuotiaista miehistä 65 prosenttia ja naisista 49 prosenttia oli painoindeksin mukaan ylipainoisia tai lihavia, kyllä miehillä on isompi biomassa.
On ne raaka-aineiden hinnatkin nousseet. 8e:lla aika mahdoton tarjoilla enää salaattipöytää, lämmintä ruokaa, jälkkäriä, leipiä ja juomia.
Outoja kommentteja, että läskit naiset söisi eniten. Oman kokemuksen mukaan miehet syö kyllä lähes aina enemmän kuin naiset. Naisilla on tapana syödä useita kertoja päivässä, miehet vetää sen viisi ateriaa kerrallaan. Itse en ainakaan tunne yhtään naista, joka pystyisi syömään vaikka kokonaisen pitsan kerrallaan, miehillä tämä taas on enemmän sääntö kuin poikkeus. Toki kyse voi olla siitäkin, että naiset eivät välttämättä kehtaa syödä paljon, vaikka jaksaisivatkin
Hinnat ovat nousseet raaka-aineiden ym. kulujen vuoksi. Lisäksi hintaa määrittelee paljon ravintoedun kattohinta, joka on tällä hetkellä 12,70. Aika monella työntekijällä on esim. epassi käytössä. Osa sitten maksaa sen ylimenevän osan itse, jos syö kalliimmassa paikassa.