Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on kyllä oudot sukulaiset, toisten ulkoisia piirteitä/ominaisuuksia jaksetaan päivitellä.

Vierailija
18.03.2023 |

Olen koko teiniaikani saanut kuulla kuittailuja pienistä rinnoista, isoista jaloista. Sama päivittely jatkuu nyt aikuisena tyyliin. "Miten noin pienistä rinnoista pystyi ottamaan mammografian"
Olen kuitannut asioita huumorilla mutta pikkuhiljaa alkaa jotenkin mitta tulla täyteen. En vain haluaisi alentua samalle" no, otan mieluummin pienet rinnat ja pienen perseen kuin hehtaarihinkit ja läskihanurin" tasolle.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin otsikon perusteella sanoa, että eihän tuo nyt ole mitenkään epätavallista valitettavasti, että ihmisten ulkoisia piirteitä ruoditaan.

Mutta tuo että sukulaisen rintojen kokoa kommentoidaan, on kyllä outoa.

Vierailija
2/5 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin ovat ahkeria tällä palstalla, otaksun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin otsikon perusteella sanoa, että eihän tuo nyt ole mitenkään epätavallista valitettavasti, että ihmisten ulkoisia piirteitä ruoditaan.

Mutta tuo että sukulaisen rintojen kokoa kommentoidaan, on kyllä outoa.

Niin, somessa toki ruoditaan ihan kaikki mutta kasvokkain.... Ei minun tuttavapiirissäni sukulaisia lukuunottamatta ole tuollaisia ihmisiä.

Vierailija
4/5 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muidenkin piirteiden arvostelu on aika tyhjää. Kukaan ei kuitenkaan ole itse valinnut luonnollisia kasvonpiirteitään tai muita ominaisuuksiaan.

Itselleni tämä on korostunut sitä kautta, että isäni on adoptoidut minut, eikä siis ole biologinen isäni. Biologinen isäni oli monella tavalla hyvin ongelmainen ihminen joka kuoli kun olin 7v. En juurikaan ollut tekemisissä hänen kanssaan.

Isäni tietyt sukulaiset jaksaa aina esimerkiksi juhlissa ihmetellä, arvostella ja päivitellä sitä, miten minulla on sellaiset ja tällaiset hiukset, silmät jne. Sekä tietty arvuutella, mitkä on äidin puolelta perittyjä ominaisuuksia. Samaa harrastivat myös biologisen isän sukulaiset hokemalla, että olen kuulemma ihan kuin heidän poikansa/veljensä. Totta kai heidän mielestään, kun he halusivatkin nähdä asian siten. Ihan kuin en olisi ollut lainkaan oma itseni, vaan joku biologisen isän jatke.

Vierailija
5/5 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää, että ruoditaan ulkonäköä tyyliin näin Maijan viime viikolla ja kylläpä hän oli sitten lihonut. Mitä väliä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi