Minulle soitettiin ja tarjottiin "työtä"!
Entiseen työpaikkaan jossa määräaikaisuus oli päättynyt reilu vuosi sitten, olin siellä palkkatöissä reilun vuoden, nyt soitettiin ja kysyttiin olisinko kiinnostunut tulemaan työharjoitteluun eli 9€/pvä samoihin töihin josta olin aiemmin saanut palkkaa, sanoin että tulen mielelläni töihin mutta palkkaa vastaan, se keskustelu loppui sitten siihen. Olen vieläkin tyrmistynyt tuollaisesta röyhkeydestä!
Kommentit (5)
Kyllä on törkeää kohtelua! Oikein sanoit ja teit.
Tämmöistä se nykyään on. Minua te täti painostaa 9€/päivä töihin, siihen firmaan jossa aiemmin olin palkallisessa työssä. Varmaan kohta pakko suostua, karenssin pelossa. Jos en onnistu löytämään palkallista työtä itse..
Jos karenssin uhalla tuollaiseen joutuisin niin olisin onneton tunari työpaikalla, hups oho taas mokasin! Saikuttaisin myös ahkerasti, selkä kipeä, migreeni, oksennustauti ym.
Eikö palkkatuki ole mahdollinen vai eikö työnantaja tahdo maksaa sitäkään vähää? 9 euron päiväläisestähän työnantaja tienaa.
Oikein. Aika törkeä ehdotus entiseltä työnantajalta, en edes pierasis sinne päin tuolla rahalla.