Elämä on tylsää ilman miestä
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ikävä vaan,että ne mukavat ja kiinnostavimmat on aina varattu
Ei pidä paikkaansa, olennaista parisuhteessa ei ole yksilöiden erinomaisuus, vaan keskinäisen suhteen rakentaminen, keskinäinen kunnioitus, toisen hyväksyminen ja rakastaminen.
Ap, lakkaa etimästä jotain unelmien prinssiä, keskity itse oppimaan olemaan hyvä kumppani.
Tämä on varmasti hyvä neuvo, mutta feministit haukkuvat naisia tälläkin palstalla säälittäviksi jos joku kertoo ottavansa miehenkin halut ja tarpeet huomioon. Tämä on heistä "säälittävää miesten miellyttämistä". En tajua mistä tällainen ajatusmaailma on voinut saada alkunsa, kuuluuhan miestenkin ottaa naiset huomioon ihan samalla tavalla?
Minkä takia joittenkin kitkerien feministien päänauonnan tarvitsisi antaa vaikuttaa omaan elämään millään tavalla? Jos olet parisuhtessa onnellinen, muitten mielipiteillä ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, olennaista parisuhteessa ei ole yksilöiden erinomaisuus, vaan keskinäisen suhteen rakentaminen, keskinäinen kunnioitus, toisen hyväksyminen ja rakastaminen.
Ap, lakkaa etimästä jotain unelmien prinssiä, keskity itse oppimaan olemaan hyvä kumppani.
Tämä on varmasti hyvä neuvo, mutta feministit haukkuvat naisia tälläkin palstalla säälittäviksi jos joku kertoo ottavansa miehenkin halut ja tarpeet huomioon. Tämä on heistä "säälittävää miesten miellyttämistä". En tajua mistä tällainen ajatusmaailma on voinut saada alkunsa, kuuluuhan miestenkin ottaa naiset huomioon ihan samalla tavalla?
Yleensä noin sanotaan väkivaltaisessa suhteessa elävälle. Mun kaveri elää henkisesti pahoinvoivassa suhteessa. Oli aiemmin eloisa ja halusi itse tienata omat rahansa. Nyt elää kirjaimellisesti miehen armoilla. Ei saa nauraa liian kovaa (koskee vieraitakin), rahaa täytyy pyytää erikseen, piilojuopottelua. En vieläkään saata ymmärtää mikä sai ottamaan tuon.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on niin paljon helpompaa, tasasempaa ja onnellisempaa ilman miestä. Enää ikinä ei tarvitse illalla miettiä tai yöllä herätessä että missähän ja kenen kanssa se nyt on? Ei tarvitse kuulla sitä inhottavaa kännistä mölinää ja naurua. Ei katsoa sohvalla makaavaa toisia komentelevaa kasaa. Ei tarvitse yrittää miellyttää toista, siinä ikinä onnistumatta. Ei tarvitse enää kuulla olevansa tyhmä ja huono, milloin missäkin.
Saan olla juuri se mikä olen. Voin tehdä juuri mitä haluan. Jne.
Enää en ole parisuhteessa yksi, vaan oikeasti yksin. Eikä se tunnu yhtään niin yksinäiseltä.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on niin paljon helpompaa, tasasempaa ja onnellisempaa ilman miestä. Enää ikinä ei tarvitse illalla miettiä tai yöllä herätessä että missähän ja kenen kanssa se nyt on? Ei tarvitse kuulla sitä inhottavaa kännistä mölinää ja naurua. Ei katsoa sohvalla makaavaa toisia komentelevaa kasaa. Ei tarvitse yrittää miellyttää toista, siinä ikinä onnistumatta. Ei tarvitse enää kuulla olevansa tyhmä ja huono, milloin missäkin.
Enää en ole parisuhteessa yksi, vaan oikeasti yksin. Eikä se tunnu yhtään niin yksinäiseltä.
Sama.
Mukavaa, jos elätte siltä osin unelmaanne. Väkisinkin vain tulee kuvauksesta mieleen, että parisuhteen osalta on tapahtunut epäonnistuminen. Oikean valinnan lisäksi parisuhdetta täytyy myös osata rakentaa. Kaikessa myöntyminen ja kaikkeen tyytyminen johtaa takuuvarmasti pettymykseen. Parisuhteessa on osattava myös neuvotella ja vaalia omia etujaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia joittenkin kitkerien feministien päänauonnan tarvitsisi antaa vaikuttaa omaan elämään millään tavalla? Jos olet parisuhtessa onnellinen, muitten mielipiteillä ei ole merkitystä.
No kun ihminen on laumaeläin. Ikävä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä noin sanotaan väkivaltaisessa suhteessa elävälle. Mun kaveri elää henkisesti pahoinvoivassa suhteessa. Oli aiemmin eloisa ja halusi itse tienata omat rahansa. Nyt elää kirjaimellisesti miehen armoilla. Ei saa nauraa liian kovaa (koskee vieraitakin), rahaa täytyy pyytää erikseen, piilojuopottelua. En vieläkään saata ymmärtää mikä sai ottamaan tuon.
Yleensä? Ja höpö höpö. Ei sanota yleensä vaan nostit esille yksittäistapauksen eikä kommentointisi liittynyt mitenkään edelliseen viestiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Mukavaa, jos elätte siltä osin unelmaanne. Väkisinkin vain tulee kuvauksesta mieleen, että parisuhteen osalta on tapahtunut epäonnistuminen. Oikean valinnan lisäksi parisuhdetta täytyy myös osata rakentaa. Kaikessa myöntyminen ja kaikkeen tyytyminen johtaa takuuvarmasti pettymykseen. Parisuhteessa on osattava myös neuvotella ja vaalia omia etujaan.
Suoraan sanottuna mä en jaksa kuunnella toisen ihmisen höpötyksiä. Tiedän tasan tarkkaan ellen yritä terapioida sohvalla istuvaa jurnukkaa saan seläntakana kuulla siitä. Mies tahtoo hiljaisesti naisen antavan kaikkensa. Siksi kieltäydyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä? Ja höpö höpö. Ei sanota yleensä vaan nostit esille yksittäistapauksen eikä kommentointisi liittynyt mitenkään edelliseen viestiin.
Liittyy. Ja kyllä sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Samaa voi sanoa naisista.
Etsi joku nössykkä jota voit hyödyntää muussa tarpeellisessa tai pistää pihalle ilman tunnontuskia jos heittäytyy hankalaksi.
Koti ilman miestä on turvallinen tila naisille ja muunsukupuolisille. Siellä ei esiinny sortoa ja jokainen saa olla oma itsensä ilman pelkoa triggeröitymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa voi sanoa naisista.
Miehen ei tarvitse muuta kuin löytää työ. Palkalla pystyy pitämään sitä monien hamuamaa edustusrouvaa.
Väärän miehen kanssa se elämä vasta tylsää onkin.
Vierailija kirjoitti:
Koti ilman miestä on turvallinen tila naisille ja muunsukupuolisille. Siellä ei esiinny sortoa ja jokainen saa olla oma itsensä ilman pelkoa triggeröitymisestä.
Amazonista saa safe space kylttejä. Ulko-oveen muistutus
Vierailija kirjoitti:
Jos ihan tarkkoja ollaan, missään ihmissuhteessa ei voi olla täysin oma itsensä, koska se toinenkin täytyy ottaa huomioon. Ihmissuhdetta, jossa ei tarvitse koskaan tehdä kompromissejä, ei ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko kivaa ottaa välillä munista kiinni ja antaa ruikkia
On välillä vaikea kyetä kuvittelemaan, miten vajaaälyisiä ihmisiä joukossamme on.
Sinä hyvänä esimerkkinä, opettele käyttäytymään. Ei sua kukaan haluu :D
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile ap vähän itseäsi, niin me voidaan antaa vinkkejä.
Itsepäinen, 20 kg ylipainoa, laatu on tärkeätä.
En näytä todellista luonnetta alussa.
Mulla on mies mutta ei ole hääviä. Tylsää yleensä. Ei keskustella erityisesti mistään. Tykkää olla omissa oloissaan. Ei läheisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa aina miehen halutessaan...
Niin, jonkun kutaleen, lahkeessa roikkujan. Siitäkö pitäisi tuntea iloa?
Kuvaile ap vähän itseäsi, niin me voidaan antaa vinkkejä.