Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämä on tylsää ilman miestä

N23
18.03.2023 |

Ärsyttää olla ikisinkku

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa aina miehen halutessaan...

Vierailija
2/69 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kavereita ei ole ollenkaan tai jos onkin, niin he eivät ole mitään?

Pitäiskö uudistaa ajattelutapaa. Ei elämä yhdestä miehestä kiinni todellakaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väittämäsi on järjetön. Yksikään ihminen ei kelpuuta pitkäkestoiseen parisuhteeseen tai sen yritykseen ketä tahansa sattumanvaraista vastakkaisen sukupuolen edeustajaa.

Vierailija
4/69 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on niin paljon helpompaa, tasasempaa ja onnellisempaa ilman miestä. Enää ikinä ei tarvitse illalla miettiä tai yöllä herätessä että missähän ja kenen kanssa se nyt on? Ei tarvitse kuulla sitä inhottavaa kännistä mölinää ja naurua. Ei katsoa sohvalla makaavaa toisia komentelevaa kasaa. Ei tarvitse yrittää miellyttää toista, siinä ikinä onnistumatta. Ei tarvitse enää kuulla olevansa tyhmä ja huono, milloin missäkin.

Saan olla juuri se mikä olen. Voin tehdä juuri mitä haluan. Jne.

Enää en ole parisuhteessa yksi, vaan oikeasti yksin. Eikä se tunnu yhtään niin yksinäiseltä.

Vierailija
5/69 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä vaan,että ne mukavat ja kiinnostavimmat on aina varattu

Vierailija
6/69 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan seksiä tollo. Täytyy aika heikkotasoinen olla jos ei onnistu.

Vierailija
7/69 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän tarkoittaa vain sitä että olet itse kusipää, kun et ole sellaista löytänyt... Vakka ja kansi, nääs...

Vierailija
8/69 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on niin paljon helpompaa, tasasempaa ja onnellisempaa ilman miestä. Enää ikinä ei tarvitse illalla miettiä tai yöllä herätessä että missähän ja kenen kanssa se nyt on? Ei tarvitse kuulla sitä inhottavaa kännistä mölinää ja naurua. Ei katsoa sohvalla makaavaa toisia komentelevaa kasaa. Ei tarvitse yrittää miellyttää toista, siinä ikinä onnistumatta. Ei tarvitse enää kuulla olevansa tyhmä ja huono, milloin missäkin.

Enää en ole parisuhteessa yksi, vaan oikeasti yksin. Eikä se tunnu yhtään niin yksinäiseltä.

Merkillinen sattuma, että kohdallesi on miehistä sattunut vain möliseviä, epäluotettavia, laiskoja, komentelevia ihmiskasoja. Mutta jos kuvittelet kaikkien naisten pysyvän parisuhteessa juuri kuvailemasi kaltaisten epäihmisten, olet yksinkertaisesti väärässä. Yleistäminen muutaman oman kokemuksen perusteella on muutenkin aika latteaa noin älyllisesti.

Vierailija
9/69 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkillinen sattuma, että kohdallesi on miehistä sattunut vain möliseviä, epäluotettavia, laiskoja, komentelevia ihmiskasoja. Mutta jos kuvittelet kaikkien naisten pysyvän parisuhteessa juuri kuvailemasi kaltaisten epäihmisten, olet yksinkertaisesti väärässä. Yleistäminen muutaman oman kokemuksen perusteella on muutenkin aika latteaa noin älyllisesti.

epäihmisten _kanssa_

Vierailija
10/69 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kivaa ottaa välillä munista kiinni ja antaa ruikkia

Vierailija
11/69 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, olennaista parisuhteessa ei ole yksilöiden erinomaisuus, vaan keskinäisen suhteen rakentaminen, keskinäinen kunnioitus, toisen hyväksyminen ja rakastaminen.

Ap, lakkaa etimästä jotain unelmien prinssiä, keskity itse oppimaan olemaan hyvä kumppani.

Vierailija
12/69 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni sait bannit emännän hakusivustolle. Tääkin oli N23. Bannien jälkeen olisit ollut aikaa miettiä ootko ihan tosissaan miehen haun suhteen. Tollasella sivulla ei jaeta alakerrasta otettuja kuvia. Toinen N23:nen jakoi.

Vierailija
13/69 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko kivaa ottaa välillä munista kiinni ja antaa ruikkia

On välillä vaikea kyetä kuvittelemaan, miten vajaaälyisiä ihmisiä joukossamme on.

Vierailija
14/69 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, olennaista parisuhteessa ei ole yksilöiden erinomaisuus, vaan keskinäisen suhteen rakentaminen, keskinäinen kunnioitus, toisen hyväksyminen ja rakastaminen.

Ap, lakkaa etimästä jotain unelmien prinssiä, keskity itse oppimaan olemaan hyvä kumppani.

Et nyt sano ettei miehen tarvitse tehdä mitään. Kummankin tehtävänä on soutaa venettä.

Vierailija
15/69 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, se riippuu ihan miehestä millaista elämä on miehen kanssa.

Monen kanssa voi itseasiassa olla tylsempää kuin osaat kuvitellakaan.

Suuri osa meistä ihmisistä on nuorena tyhjiä astioita jotka odottavat että joku täyttäisi itsensä ja täydentäisi elämän. Aihioita, heillä on mahdollisuus mihin tahtovat. Kun vaan tarttuisivat itse toimeen eivätkä toivoisi jonkun muun tuovan sisältöä elämäänsä.

Luo elämästäsi sellainen että elät haluamaasi elämää.

Tee mielenkiintoisia asioita ja sinusta tulee mielenkiintoinen.

Löydät samankaltaisia ihmisiä ja eikä elämä enää ole tylsää.

Se tarkoitus ja päämäärä pitää vaan ensin löytää itse, kukaan ei sitä voi tehdä toisen puolesta.

Vierailija
16/69 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tuntuu pätevän naisiin. Ihan kuin olisi joku kohtaamisongelma kun koen itse olevani ihan mukava mies. Ehkä en ole, ehkä se vika on siinä. Kaikki mukavan ja normaalin oloiset, vähemmän neuroottiset naiset tuntuvat olevan aina parisuhteissa.

Vierailija
17/69 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Kymmenen vuoden yhteisen arkielämän jälkeen kenen tahansa "kiinnostavuudesta" tarkoittamassasi mielessä on enää vähän jäljellä.

Vierailija
18/69 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on paljon incelnaisia. Moni julkkiskin, ja varsinkin influensserit. Valtio voisi jotakin tukea heille tarjota, muutoin kansallinen turvallisuus voi olla uhattuna. Yksi vaihtoehto voisi olla kouluttaa heistä historianopettajia.

Vierailija
19/69 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmasti hyvä neuvo, mutta feministit haukkuvat naisia tälläkin palstalla säälittäviksi jos joku kertoo ottavansa miehenkin halut ja tarpeet huomioon. Tämä on heistä "säälittävää miesten miellyttämistä". En tajua mistä tällainen ajatusmaailma on voinut saada alkunsa, kuuluuhan miestenkin ottaa naiset huomioon ihan samalla tavalla?

Vierailija
20/69 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama tuntuu pätevän naisiin. Ihan kuin olisi joku kohtaamisongelma kun koen itse olevani ihan mukava mies. Ehkä en ole, ehkä se vika on siinä. Kaikki mukavan ja normaalin oloiset, vähemmän neuroottiset naiset tuntuvat olevan aina parisuhteissa.

ChristianMingle

Täynnä luomuja normaaleita naisia. Oletettavasti oot samanlainen.