Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko peräpuikon pierrä pois paikaltaan?

Vierailija
24.11.2006 |

On tää taas ja elämää.

Pukamat vaivaa tosi pahasti, ja laitoin äsken peräpuikkona lääkettä suoleen. Sen jälkeen söin rahkaa, joka olikin lapsillemme tarkoitettu eli ei hylaa, ja nyt on ihan armottomat ilmavaivat. Tajusin tämän tekemäni ruoka-aine virheen vasta äsken, kun kävin roskikseta katsomassa purkkia kun alkoi tämä mahan möyriminen, otin varuiksi laktaasia mutta taitaa olla.

Nyt en uskalla rupsutella muuta kuin pitämällä sormea pyllyssä " tulppana" (siis niin toki että se ilmakin sieltä pois mahtuu), se suppo karkaa muuten, ainakin tuntuu siltä. Käsiä saa pestä ihan kokoajan, kohta on varmaan niistäkin nahat rullalla, jokainen laktoosi-intolerantikko varmaan pystyy kuvittelemaan tämän tujun löyhkän, minkä se purkautuva ilma tuo tullessaan.

Koska uskallan mennä nukkumaan ja pierrä vapaasti ilman pelkoa supon pois luiskahtamisesta? Riittääkö tunti?? En todella ajatellut nukkua sormi pyllyssä koko yötä!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/11 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin kauhukuva on se, että mies tulee yöllä töistä ja löytää lakanoista osin sulaneen peräpuikon (nukun alasti, joten se ei edes jää pöksyihin. Vielä enemmän herättisi kysymyksiä jos nyt yhtäkkiä nukkuisinkin housut jalassa), enkä todella aio sanoa miehelle että " hupsis, ilmavaivani ovat lennättäneet tuon pukama lääkkeen pois paikoiltaan" .

Eli sormi pyllyllä täällä edelleen istuskellaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisesta aineesta (jonkin sortin rasvaa) joka sulaa ruumiinlämmössä nopeasti? Ainakin lasten kanssa saa olla nopea tai se sulaa sormille! Eli luulen et on jo sulana sun pyllyssä vaikuttamassa.

Vierailija
4/11 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tää vaan hauskaa,sormi anuksessa nukkumaan,apua mä kuolen nauruun.

Vierailija
5/11 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on huippu

Vierailija
6/11 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko käydä kakalla, joten se siitä puikosta.

Ja uutta EN laita, en lähde tähän ruljanssiin enää uudestaan kun väsyttääkin niin pirusti, joten kirvelköön ja kihisköön, mä tahdon nukkua!!

Vierailija
7/11 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pauketta pelätessä...

Vierailija
8/11 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole tällaista!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
9/11 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

reps ja kops

Vierailija
10/11 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun keskustelu avautui....että tälleen..sama jatkuu..

Näillä mennään :)

Vierailija
11/11 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus kuullut puhuttavan anustapista.

Olisikohan se tällaisia tilanteita varten?

:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän