Paljon olet valmis maksamaan nettisivuista?
Jos asiaa googlettelee niin yleinen teesi tuntuu olevan "alle tonnin sivuja ei kannata ostaa". Vaan mitäpä sinä olisit valmis maksamaan jollekin suunnittelijalle Avaimet käteen -kotisivupaketista?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100 euroa.
Osaan tehdä itse sivut, joten minun ei tarvitse ostaa palvelua, ainoastaan osoite, hotelli ja tarjoaja.
M28
Itse tehdyt sivut on usein aika noloja, tekijä ei ite sitä usein vaan huomaa..
Jos tekijänä on joku keski-ikäinen nainen, kyllä. Mutta jos on nuoria ja viettänyt kirjaimellisesti koko nuoren elämänsä netissä, niin sivujen luonti keskittyy user friendlyyn ja pieneen umfiin. Mutta tuo on totta, että vanhat naiset ei osaa tehdä hyviä sivuja. M28
Puhumattakaan vanhoista miehistä.
Joo, on tuo totta mitä sanot. Nuorten joukossa on paljon sellaisia joilta tyylikäs toteutus onnistuu. Itsekin saisin aikaan ehkä kohtuu hyvännäköistä mutta en luottaisi että tekninen perusta tulisi sillä tavalla kuntoon. Haluan että tekijä todellakin tietää mitä tekee jotta sitten myöhemmin sivujen laajentaminen on mutkatonta, verkkokauppa jne.
On kaksi asiaa joissa ei yrittäjän kannata ottaa kaikista halvinta vaihtoehtoa: kirjanpito ja nettisivut.
Nimimerkillä: aloitin taipaleeni ukko.fi:llä ja wixillä
Ja tohon hintaan sanosin, että älä osta alle 500 euron sivuja. Osta sellaselta tekijältä jonka aiemmista toteutuksista tykkäät. Jos näet kivan näköisen nettisivun, koita selvittää kuka sen teki.
EK haluaa palkkajoustoa joten 5 eurolla saatava avaimet käteen.
Jos ei kelpaa niin joku perustaa firman joka tarjoaa sillä ja sitten olet konkurssissa. Tai olet muutenkin koska et noudata ek:n palkkajoustoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kelpaa niin joku perustaa firman joka tarjoaa sillä ja sitten olet konkurssissa. Tai olet muutenkin koska et noudata ek:n palkkajoustoa.
En ole huomannut. EK:n isot jäsenyritykset mukisematta maksaa mulle yli tonnin per työpäivä, kun laskutan tehdystä työstä.
Teen näitä työkseni ja alle 2000 en ota pientäkään projektia vastaan. Sen kyllä näkee kun on itse tehty ja säästetty. Ystäville toteutan ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut. EK:n isot jäsenyritykset mukisematta maksaa mulle yli tonnin per työpäivä, kun laskutan tehdystä työstä.
Palkkajousto koskettaa palkanmaksua. EK sanonut että palkkojen laskettava.
Ja siten täytyy näkyä myös yritysten hinnastoissa eli palvelut lähtee 5 eurolla.
On kyllä todella typerä aloitus. Mitä varten ne nettisivut olisivat? Ison firman nettikauppa ja Penan putkiliike ky tarvitsevat hieman eritasoiset nettisivut.
Kuule ap, en yhtään tiedä. Kun en tunne asiaa.
Sehän kuitenkin riippuu siitä, millaisern käyttöön ne nettisivut tulevat.
Se on lähtökohta.
Ottaisin selvää tekijöistä, ja tekisin ns. tarjouspyynnön, johon kertoisin millaiset sivut tarvitsen, ja mitä kaikkea niissä pitää olla.
Käsitän että ammattitaitoisen osaajan työstä pitää maksaa alan hintahaarukan mukaan.
Sinne vaan raahaa roinat public-html kansioon, kyllä ne surffarit ne sieltä onkii jos katsovat tarvitsevansa.
Voitaisi kasvattaa ansioveroa kunnolla ja valtio sitte pitäisi huolen että jokaisella on modernit nettisivut. Olisi kaikilla sitten yhtä hyvät, punaiset ja kivoja maatilatyökalujen kuvia, vasaraa, sirppiä ja sen sellaista.
Tein itse. Hostaus maksaa ehkä kympin vuodessa
Miljoonan.
t. Bill Gates'