Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostatko itsellesi miesten vaatteita/kenkiä?

Vierailija
17.03.2023 |

Minulla iso jalka ja välillä naisten koot loppuvat kesken. Tykkään myös väljistä vaatteista ainskin ulkoilussa. Siksi pakko välillä mennä miesten osastolle 😆

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ostan. Olen nimittäin mies.

Vierailija
2/23 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta, en osta edes unisex-vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan. Nytkin on päällä pelkästään vaatteita jotka on ostettu miesten osastolta, sukkia myöten.

Vierailija
4/23 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä! Olen jo vuosia sitten alkanut ostaa miesten puolelta t-paidat ja neuleet. Ne ovat huomattavasti halvempia kuin naisten vastaavat. Perimmäinen syy aikoinaan ei kuitenkaan ollut hinta vaan silloin ainakin muoti taisi olla se, että naisten t-paidat oli omituisia kittanoita jotka vähänkin liikkuessa nousivat selästä ylös. Miesten paidat oli reilusti pidempiä.

Kenkiä en varsinaisesti osta miesten puolelta koska jalkani on kokoa 38. Talvikenkämalli on Caterpillar, eli unisex.

Tällä hetkellä on jalassa miesten farkut.

Ladyshaverit on myös ihan turhia. Miesten vastaavat on puolet halvempia ja ajavat saman asian. Viimeksi en käynyt kampaajalla tasaamassa latvoja vaan parturissa. Puolet halvempaa sekin.

Vierailija
5/23 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en, mutta tyttäreni ostaa. Hän on 180 cm pitkä ja kengän numerokin alkaa nelosella, joten löytää esim. pelikenkänsä paremmin miesten mallistoista. Naisten kengissäkin riittäisi koot, mutta miesten mallistoissa on usein enemmän valinnanvaraa mallien ja värien suhteen. Myös collreita, huppareita ja t-paitoja ostaa miesten osastolta. Joskus myös takkeja ja ulkoiluhousuja (jos sattuu löytämään sellaisia, joissa ei mahdu kokonaan yhteen lahkeeseen). Naisten housuissa jää usein lahkeet lyhyeksi.

Vierailija
6/23 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta. Miesten vaatteiden malli ei sovi kropalleni

Vierailija
7/23 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, mutta olen joutunut ostamaan miesten kenkiä jo parikymmentä vuotta. Vain harvalla valmistajalla on tarpeeksi isoja naisten malliston kenkiä.

Vierailija
8/23 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengännumeroni on 35 ja välillä tulee kyllä ostettua poikien jalkineita naisten tai tyttöjen kenkien sijaan. Samoin miestenosastolta käyn läpi T-paidat ja alerekin neuleet, sillä yleensä miesten neuleet sisältävät luonnonkuituja, kun taas naisille tarjolla on polyesteriä ja akryylia samaan hintaan.

Vierailija
9/23 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta, olen pieni ja siro, mutta olen huomannut kyllä että miesten vaatteet ovat useimmiten paremman laatuisia. Siskoni käyttää paljon miesten vaatteita koska hän on yli 180cm eikä löydä naisten vaatteista sopivia itselleen.

Vierailija
10/23 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä osta.

Vierailija
11/23 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan paitoja t-paidoista neuleisiin miesten puolelta. Olen hoikka, mutta melko muodoton ja minulla on leveät harteet. Miesten mallit sopivat vartalolleni paremmin.

Vierailija
12/23 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod. Ei sovi vartalolleni eikä tyyliini eikä mihinkään. Miesten kengissä ei myöskään yleensä ole kokoa 36.

Vierailija
13/23 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan joskus paitoja tms miesten osastolta, eivät ole niin vartaloanuolevia ja hihat ovat tarpeeksi pitkät. Samoin pyjamahousuissa on tarpeeksi pitkät lahkeet ja taskut, jotka melkein aina puuttuu naisten pyjamista.

Vierailija
14/23 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kengännumeroni on 35 ja välillä tulee kyllä ostettua poikien jalkineita naisten tai tyttöjen kenkien sijaan. Samoin miestenosastolta käyn läpi T-paidat ja alerekin neuleet, sillä yleensä miesten neuleet sisältävät luonnonkuituja, kun taas naisille tarjolla on polyesteriä ja akryylia samaan hintaan.

Poikien kenkiä en ole muistanut. Miesten vaatteita olen ostanut paljon. T-paidat paljon pitempiä, housut leveämpiä, takit reilumpia eikä pieniä kapeita leikkauksia. Naisten takeissa kun nostaa kädet ylös, koko vyötärö nousee mukana ja rullaa paidan mennessään. Istuvien vaateiden ostossa, ostan naisten vaatteita.

Vierailija
15/23 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan paitoja t-paidoista neuleisiin miesten puolelta. Olen hoikka, mutta melko muodoton ja minulla on leveät harteet. Miesten mallit sopivat vartalolleni paremmin.

Harteet?

Vierailija
16/23 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan miesten paitoja, koska naisten paidoista näkyy läpi ja niissä on valtavat kaula-aukot.

Vierailija
17/23 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuleet, lenkkarit , paidat ja ulkoiluvaatteet on miesten puolella parempia.

Vierailija
18/23 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin just kengät. 41 numeron miesten mallit ei taida myydä niin sain merkkikengät halvalla. Ja naisten osastolta ei vastaavan mallisia löytynyt edes.

Vierailija
19/23 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harteet?

Hartiakset

Vierailija
20/23 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kenkiä ja sukkia ostan. Kengännumeroni on 43 ja lempivärini sininen, joten on todella järkevää ostaa esim. lenkkarit miesten osastolta, eikä naisten, jossa koot loppuu yleensä 41 ja kengät on pinkkejä. Vaatteita en osta miesten puolelta, pituus riittäisi minulla niihin, mutta miesten paidoissa ja takeissa on yleensä liian leveät hartiat ja kittanat kaula-aukot tyyliini. Housutkin ovat miesten puolella minulle yleensä väärän mallisia, liian tiukkoja lantion kohdalta.