Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko aikuisena nukkuneet vanhempienne vieressä?

Vierailija
17.03.2023 |

Missä tilanteessa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissuilla hotellissa paljonkin, varmaan jossain muissakin tilanteissa, muttei nyt saman tien tule mieleen. Mikä tässä kysyjää kiinnostaa?

Vierailija
2/14 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reissuilla hotellissa paljonkin, varmaan jossain muissakin tilanteissa, muttei nyt saman tien tule mieleen. Mikä tässä kysyjää kiinnostaa?

Että olenko ainoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
4/14 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellissa, mutsin luona faijan paikalla parisängyssä kun satuttiin kylään faijan ollessa jossain.

Vierailija
5/14 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan.

Mikä siinä niin ihmeellistä olisi?

Vierailija
6/14 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Emme matkustele yhdessä.

Silloin kun vielä yövyin lapsuuden kodissa oli oma huone käytössä. Nykyään en yövy äidin pikkuasunnossa.

Vierailija
7/14 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellissa, mökillä, periaatteessa missä vaan. Miksen nukkuis mutsin vieressä, ei mitään outoa.

Vierailija
8/14 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Siskoni kuoli kun olin 23v. ja silloin tietty menin vanhempien luo. Minua alkoi jotenkin pelottaa nukkua yksin, joten nukuin mieluummin jommankumman vanhemman kanssa.

Vierailija
9/14 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä matkustellessa. Satunnaisesti olen nukkunut myös hyvin vanhan mummoni vieressä kun olen luonaan vieraillut. Iho auttaa yksinäisyyteen.

Vierailija
10/14 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun äitini oli hyvin sairas ja olimme joitakin öitä kaksin vanhempieni kotona.

Vierailija
11/14 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Matkustanut olen molempien vanhempien kanssa mutta ei me vierekkäin nukuta, edes telttaretkellä vaan on ollut omat teltat. Iskän olkkarissa oon nukkunut pari yötä siten että isä hengannut samassa tilassa auttaessaan esikoisen kanssa kun oli vauva. Ajatus nukkua vanhemman vieressä aikuisena tuntuu ihan oudolta vaikka halaan usein tavatessa ja lähtiessä. Viimeisen kerran kun nukuin vanhemman vieressä olin 10 v ja iskä tuli kännissä yöllä kotiin ja äiti käski sen pois heidän makkarista. Oli varmaan vaan niin kännissä ettei tajunnut sohvalle mennä vaan tuli lastenhuoneeseen tuli ja sammui... nyt kun sitä muistelen niin viimein itsellekin selvisi tämä ihmetys, joo taisi olla aika maisteissa 😅

Vierailija
12/14 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Isän kuoleman jälkeen äidin luona käydessäni nukun aina äidin vieressä samoin tekee siskoni.

Vierailija
13/14 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamea ajatuskin, en edes muista milloin olisin viimeksi nukkunut vanhempieni vieressä, siis samassa sängyssä?

70-luvun puolivälissä syntynyt mies olen ja aina kun muistan, niin mulla oli oma sänky, tosin samassa makuuhuoneessa nukuttiin, kunnes siirryin omaan huoneeseen nukkumaan todennäköisesti 1983 ja siitä lähtien aina nukkunut eri huoneessa vanhempien luona asuessa tai jos yökylässä aikuisena ollut.

Vierailija
14/14 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun vain vanhempieni vieressä, en uskalla nukkua vielä yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi