Pienpuoluetentti TV1 klo 21.00
Eduskuntavaalien Pienpuoluetentissä kolmetoista ehdokkaita asettanutta pienpuoluetta ottavat mittaa toisistaan. Käsittelyssä eduskuntavaalien tärkeimmät teemat ja puolueiden tavoitteet. Pienpuoluetentin juontaa toimittaja Marja Sannikka.
Kommentit (216)
Hmm, mites noi osaa käyttäytyä noin paljon paremmin kuin a-sarjan puolueiden puheenjohtajat? Kukaan ei huuda toisten päälle ja osoittele sormella ketään?
Nostiko tämä Tuukka valkoisen lapun. Hitsi tämä onkin fiksu ajattelija.
Noita halveksin joilla talouskasvu menee luonnon edelle, ilman luontoa ei oo mitään, ei taloutta eikä ihmistä. Rahaa ei voi syödä.
Taidan alkaa nat sik si.
Mitä tää nainen taas uhriutui ja, alko haukkumaan muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka-täti on muutamassa vuodessa paisunut kuin pullataikina.
Ihan normaalin kokonen keski-ikäinen.
Sillai sitä kuule ihmiset ikääntyy.Älä jauha paskaa. Eikä se ennen ole ollut noin tuhti.
En tiedä minkä kokoinen on ollut, totesin vain että ihan normaalin kokoinen keski-ikäinen. Joo harva on 2kymppisenä saman kokoinen kun 5kymppisenä.
Kuule ei ole normaalin kokoinen keski-ikäinen. Se on sinun oma mielipiteesi kun taidat itse olla samanlainen "normaali kokoinen" aina voit toki niin uskotella noin, mutta se on itsepetosta.
No niin, nainen pistää kampoihin. Lisää tätä.
Vierailija kirjoitti:
Feministi on sotahullu, onneksi tuolla on rauhanmiehuäkin. Mistä puolueestase oli koka kysy feministiltä että kertoisi mikä sota on voitettu aseilla, eikä rauhanneuvotteluilla.
Minä taisin alkaa fanittaa sitä äijää. 😍
Toinen maailmansota.
lihansyönnille vero, juupasta juu. mutta mikä vanukas tai jukurtti eläkeikäiselle, ideoita?
jorma on tyypillinen rahsa palvova ukkeli, kaikki luonto vaan sileeks.
Ja nyt tippu vkk-tyypinkin pisteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministi on sotahullu, onneksi tuolla on rauhanmiehuäkin. Mistä puolueestase oli koka kysy feministiltä että kertoisi mikä sota on voitettu aseilla, eikä rauhanneuvotteluilla.
Minä taisin alkaa fanittaa sitä äijää. 😍
Toinen maailmansota.
Höpö höpö, kaikki sodat on voitettu allekirjoituksella.
Aseilla paukuttelu on pelkkää silmänlumetta jolla pullistellaan, isot herrat päättää kammioissaan kumpi voitti. Jahka on tarpeeksi haaskattu aikaa ja tykinruokaa.
Omituista kyllä, SiniMusta oli vakuuttavin. Olen itse kommari.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla persu valeasussa.
Vierailija kirjoitti:
Tuuka Kuru oli hyvä vaikka en ikin tule äänestämään häntä.
Vierailija kirjoitti:
Sotateollisuus ja pankkiirit :D Pu tin on globalistieliittiä. Kristallihörhö vetää koko ajan pohjia.
Mitäs jos hakisit lisää geenipiikkiä ja vetäisit naamaria tiukemmin päähän. 90 % suomalaisista oli juuri pari vuotta täydessä psykoosissa ja osa näyttää olevan edelleen
Olipahan kyllä hulvatonta sketsihahmokisaa. Toki joukossa oli pari ihan hyvin argumentoivaakin henkilöä (ottamatta kantaa, jaanko välttämättä kaikkia ajatuksiaan), mutta ne muutamat... Hauskin oli varmaan se Avoimen puolueen "kaivetaan maasta uraania ja saadaan 100 biljoonaa tsiljoonaa euroa ja kaikille 1500 euron perustulo" -sälli, jonka mielestä myös ydinjätteen sijoittaminen lähelle pohjavesiä olisi täysin riskitöntä. Toinen huvittava oli Kristallipuolueen ukko: onkohan lie menettänyt joskus talonsa vasaran alle kun aivan kaikki on mielestään pankkiirien masinoimaa?
Myös perusfaktat monissa asioissa tuntuivat olevan usealla hukassa, jolloin ulospäin anti muistutti lähinnä skitsofreenikkojen vaalipaneelia. Mutta aivot narikkaan TV-viihteenä tämä oli kyllä vähintään vahva kasi.
Minusta on demokratian kannalta tärkeää, että yle päästää myös pienpuolueet ääneen vaalien alla. Well done.
Ei ole vähään aikaan tullut katsottua putouksen sketsihahmo showta. Oli ihan jees.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liki kaikki ihan sekoboltseja.
Tähän mennessä on puhuttu ihmeen järkeviä, toi on positiivista ettei moni kannata tätä että Suomi sotkeutuu muiden sotasoppaan ja vaarantaa oman puolueettomuutensa.
Haloo! Puolueettomuus loppui 1995, kun liityimme EU:in. Nyt loppuu liittoutumattomuus, kun liitymme NATO:iin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liki kaikki ihan sekoboltseja.
Tähän mennessä on puhuttu ihmeen järkeviä, toi on positiivista ettei moni kannata tätä että Suomi sotkeutuu muiden sotasoppaan ja vaarantaa oman puolueettomuutensa.
Haloo! Puolueettomuus loppui 1995, kun liityimme EU:in. Nyt loppuu liittoutumattomuus, kun liitymme NATO:iin.
Parempi sotkeentua sotasoppaan vahvemman länsidemokratian kaverina, kuin tuhoonsa kulkevat arvaamattoman valloittajan kanssa. Valitettavasti ei jäänyt enää sitä välitilaa.
Naisista suurempi osa Suomessa lihavia eli painoindeksi yli 30. Lähde THL.