Vauvapalstan nyyttikestit, mitä tuot tarjolle?
Järjestetään koko poppoolle suurnyyttärit Porvooseen. Mitä ruokaa tuot? Itse ajattelin tuoda vegaanista savukalaa.
Kommentit (599)
Vierailija kirjoitti:
Tuon ohiammuttua hirveä ja paistettuja jäniksen jälkiä. Herkullista ja täyttävää.
Kuuluuko miehesi hirviporukkaan? Syötkö sushia?
Vierailija kirjoitti:
Tuon ohiammuttua hirveä ja paistettuja jäniksen jälkiä. Herkullista ja täyttävää.
Perseelle ammuttu karhu on kans hirmu hyvvää kun vartaassa paistaa. Pitää vaan varoo niitä trikkiinijä vai mitä ne nyt on.
Mä tuon kelluvia rusinoita reilusti, onnistuu sitten tänä vuonna sima kaikissa perheissä.
En ole vielä ihan varma mitä toisin, mutta pukisin varmasti ylleni Munsalan kansallispuvun.
Siis jos vain löytäisin jonkun joka tekisi minulle Munsalan kansallispuvun.
Kananmunia ja juustoa. Opin tänään palstalta, ettei muuta kannata syödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanukkaita, siltä varalta että jonkun mies on syönyt lasten vanukkaat kaapista. Itsehän olen yh eli ei ole miestä, mutta otan sitten myös lapset mukaan (oli kutsuttu tai ei).
Minä taas otan lähtiessäni jonkun av-mamman miehen mukaani.
T. Vapaa kassa
Sannako se siellä? Kait tuot tullessasi sitä sinun maankuulua fetapiirakkaa? Aijai kun herahti jo vesi kielelle.
Joko tunkkainen voileipäkakku on mainittu? Teen joka tapauksessa.
Vegeruoaksi naamioitua kanawokkia
Kalapuikkoja! Niitä, mitä koululaiset oikein hamstraa.
Minä pyydän sen yhden leipurilikan tekemään kakun tai pari. Sen, jota dansukker sponsaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä tuon sakset niin saadaan samanlainen tukka kaikille. Tiedätte kyllä millaisen.
Varmaan tarkoitat sitä Käärijän pottatukkaa?
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä ihan varma mitä toisin, mutta pukisin varmasti ylleni Munsalan kansallispuvun.
Siis jos vain löytäisin jonkun joka tekisi minulle Munsalan kansallispuvun.
Oletko kokoa 36-54? Mä voin tehä. Asun Vantaalla.
Tuon nyyttäreihin jouluvalot tunnelmaa luomaan. Ja juureksia, näin ihmiset oppii, että viisikymppiä riittää ruokaan kuukaudeksi helposti.
Vierailija kirjoitti:
Finrusia jos tuot, joudut boikottiin. Siellähän itket ja syöt lötköjä puikkoja.
Minä ajattelin kysäistä norjalaiselta kalastajalta, että olisiko jotain saalista jakaa joku arktisilta vesiltä tai kuubalaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finrusia jos tuot, joudut boikottiin. Siellähän itket ja syöt lötköjä puikkoja.
Tuon niitä, mistä se kalapuikkopoika tykkää.
Tietääkö kukaan onko rohmuja paikalla vai ihmisiä ketkä ei koskaan syö mitään tarjottavaa vieraassa paikassa? Tietäisin montako savulohta tuon tullessani.
Sipattikastiketta ja vanhoja perunia.
Tuulahduksena menneiltä vuosikymmeniltä porsaankyljyksiä ja kokonainen grillattu kana.