Vauvapalstan nyyttikestit, mitä tuot tarjolle?
Järjestetään koko poppoolle suurnyyttärit Porvooseen. Mitä ruokaa tuot? Itse ajattelin tuoda vegaanista savukalaa.
Kommentit (621)
20€ koko ryhmälle ruuat: makaroonia, kananmunaa, kanasuikaleita ja tomaattimurskaa.
Vasullisen vegenakkeja ja vegejuustopiirakan
Gluteenitonta ruisleipää, jonka päällä on vegaanista lohta ja vegaaninen kananmuna.
Rahkaa ja jogurttia ikäsensitiivisesti valikoituna
Siankylkeä salmiakkimarinadissa
Onko muuten hyydekaakku se tutiseva hyytelökakku vai eri asia? Se semmoinen kiiltävän silikonikuution näköinen hyytelokaakku... hyh kun alkoi ajatuskin siitä oksettaa...
Minä tuon puolitettuja vihreitä kuulia.
Olisi kiva, kun joku toisi ne toiset puolet niin olisi sitten yhteistä tekemistä, kun niitä liimailtaisiin kimpassa. :)
Tulin just Italiasta ja tuon Sanna Marinin lahjoittamilla persujen rahoilla kasvatetun herkkumelonin.
Hedelmämix jukurttia eläkelläisille.
Kasvismakkaroita, lindströmin pihvejä ja burgerisämpylöitä. Kaikki ilman lihaa.
Porvoolaisia Runebergin torttuja ja sudenmarjoja
Vierailija kirjoitti:
Uunissa paistettua nuudelia
Saat ihan itse syödä ne!
Vierailija kirjoitti:
Lapsille vanukkaita!!!
Mies söi jo ne!
Kotimaisia omenia, perunoita ja munia täältä kotipaikkakunnaltani, sekä limpparitehtaan juomia.
Vierailija kirjoitti:
Fazerin Parhaat yksi pussi
Noille nyyttäreille en osallistuisi. Siellä luuserit tulevat karkkipussin kanssa ja syövät toisten tuomat ruoat. Huono idea.
Hiiligrillissä tiukan umpinaisissa folionyyteissä kypsytettynä perunaa, sipulia, porkkanaa ja vähän valkosipulia.
Osaan laitan vähän teryaki kastiketta ja tabascosta - aasialaisella twistillä.
Brunbergin pusuja niin voi sitten muistella millä nimellä niitä ennen kutsuttiin ja saa oikein kivan keskustelun aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Siankylkeä salmiakkimarinadissa
Ok. Siinä tapauksessa mä tuon vatsamakkarani.
Uunissa paistettua nuudelia