Onko sulla jostain paha mieli?
Kommentit (32)
Juu. Töissä oli huono päivä. Itken harvoin töissä, mutta tänään jouduin pitämään taukoa asiakkaan käytöksen vuoksi.
Kevät on aina vaikea aika. On joskus ollut se kaikkein onnellisinkin, muttei enää.
On, kuolleen äitini puolesta. Kaikki olivat ilkeitä hänelle ja kohtelivat kuin pskaa. Minulle yritetään mielistellä ja uida liiveihin. Imekööt pskaa.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5045094/kylla-royal-suklaa-pilalla?chan…
Tuosta on vähän paha mieli
Vierailija kirjoitti:
Kun jalkani jouduttiin leikkaamaan tapaturman takia ja nyt pitkä kuntoutus edessä. Toisaalta siitä hyvämieli ettei käynyt sen pahemmin.
Opettele kirjoittamaan, aikuinen ihminen!!
Ei. Meillä on kiva ilta miehen kanssa kahdestaan kotona :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun jalkani jouduttiin leikkaamaan tapaturman takia ja nyt pitkä kuntoutus edessä. Toisaalta siitä hyvämieli ettei käynyt sen pahemmin.
Opettele kirjoittamaan, aikuinen ihminen!!
Olet pyllypää.
On. Tosin en osaa yksilöidä mistä. Yleisesti on koko ajan paha mieli. Ehkä stressi.
Minulla oli taas hermoromahdus siitä, miten joko minä tai jompikumpi lapsista on aina kipeänä. Nyt vuorossa angiina. Edellisellä viikolla oli silmätulehdus ja sitä edellisellä korvatulehduksen. Saan kohta varmaan potkut.
On. Elämäni on ihan hirveää. Olen sairas enkä saa apua.
Tuli juuri vähän kurja olo. Esitin puhelimessa miesystävälleni erään pyynnön ja hän ilmoitti ettei onnistu. Jotenkin alkoi itkettämäänkin, mutta pystyin peittään sen. Paha mieli on.
Kyllä. Naisista. En ikinä pääse naimisiin ja saa lapsia tässä maassa. Pakko muuttaa Aasiaan.
Vierailija kirjoitti:
On, kuolleen äitini puolesta. Kaikki olivat ilkeitä hänelle ja kohtelivat kuin pskaa. Minulle yritetään mielistellä ja uida liiveihin. Imekööt pskaa.
Tapa ne
Vierailija kirjoitti:
On. Elämäni on ihan hirveää. Olen sairas enkä saa apua.
"hyvinvointiyhteiskunta"
Soitappa Saarikolle tai Marinille
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Naisista. En ikinä pääse naimisiin ja saa lapsia tässä maassa. Pakko muuttaa Aasiaan.
Ei tuo ole mikään ongelma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole mikään ongelma
Miesten yksinäisyys ei ole suomalaisista naisista oikea ongelma? Selvä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapa ne
Kuolemaa tekevät nämä harput juuri nyt muutenkin. Siitä ei ole paha olo, vaan hyvä ja oikeudenmukainen tunne.