Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi laitettiin kauempana olevaan esikouluun!!! Saako vaihtaa?

Vierailija
16.03.2023 |

Siis kuka näitä päätöksiä tekee?
Olemme eronneet lapsen isän kanssa, lapsi asuu siis kahdessa kodissa, minun luona kirjoilla. Meillä on yhteishuoltajuus isän kanssa. Lapsen lähin eskari on 1,5km päässä, lapsi sai paikan 3,7km päästä meiltä, isältä matkaa tulee tulevaan eskariin lähemmäs 5km kun taas lähimpään kouluun olisi ollut isältäkin vain 2km matka?
Eikä käsittääkseni koulukyytiä ole mahdollista saada isän luota, vaikka lapsi onkin isällään osan viikosta, koska minä olen lähivanhempi ja virallinen osoite on minun luona. Pahimmassa tapauksessa lapsi käy esikoulun tuolla ja siirtyy lähempänä olevaan kouluun ykköselle ja taas paikka vaihtuu. Voiko näillä perusteilla saada siirtoa toiseen, lähempänä olevaan kouluun? Miksi edes sijoitetaan lapsi kauempana olevaan, kun naapurista lapset menevät lähempään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin meillä haettiin taksikyytiläisiä molempien vanhempien luota. Ja väillä vähän muualtakin kunhan ilmoittivat ajoissa.

Ent. Taksikuski

Vierailija
2/6 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda esikoulu tai lapsi. Ei enää tyhmiä kysymyksiä kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähempänä oleva eskari on ehkä tullut täyteen, ja kaikki halukkaat eivät ole mahtuneet. Ota yhteys päiväkodin johtajaan ja kysy onko mahdollista kuitenkin päästä sinne. Paikkoja voi vapautuakin vielä ennen syksyä!

Vierailija
4/6 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy peruutuspaikkoja

Vierailija
5/6 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin voi käydä, jos ei osaa soittaa oikeille henkilöille ennen päätöstä.

Vierailija
6/6 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hittoako täältä kysyt. Katso päätöksestä, kuka sen on tehnyt, kysy häneltä.

Mistä näitä idootteja oikein riittää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä