Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porukka ihmettelee miksi mulla irtosuhteita eikä tyttöystävää

Vierailija
16.03.2023 |

En tiedä millä planeetalla nämä elävät? Oon mä yrittäny löytää, mut ei jutut johda mihinkään. Tälläkin hetkellä tapailen naista, joka sanoi että olen sen tyyppinen mies josta hän pitää, mutta että hänellä ei ole romanttisia tunteita mua kohtaan. Sovittiin että katellaan rauhassa jos niitä tunteita alkaisi herätä. No todennäköisesti ei herää.

Jos tilanne on tällainen että naisen mielestä olen oikein hyvä, mutta että tunteita ei ole, niin haluisin kuulla jos jollain todella on selitys että mitä teen väärin? Ketään ei voi vaan pakottaa ihastumaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaa riesakseen koko lehmä jos haluaa vain lasin maitoa silloin tällöin?

Samaa ajattelen naisena ,mitä koko Sonnilla tekee,kun litra maitoa riittä silloin tällöin.

Vierailija
22/23 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama, naisilla ei herää romantiikka vaan ne haluaa vain tapailla miestä ja seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä asia meille kuuluu? Anna ihmetellä.Vai häpeätkö asenettasi ja haet täältä myötätuntoa,eli  hyväksynnän ?

No onhan se nyt vähän rasittavaa kun porukka luulee että sussa on joku pahasti vialla kun et seurustele. Että tyttöystäviä löytyy ihan sormia napsauttamalla jos ei ole aivan kamala mies.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän