Porukka ihmettelee miksi mulla irtosuhteita eikä tyttöystävää
En tiedä millä planeetalla nämä elävät? Oon mä yrittäny löytää, mut ei jutut johda mihinkään. Tälläkin hetkellä tapailen naista, joka sanoi että olen sen tyyppinen mies josta hän pitää, mutta että hänellä ei ole romanttisia tunteita mua kohtaan. Sovittiin että katellaan rauhassa jos niitä tunteita alkaisi herätä. No todennäköisesti ei herää.
Jos tilanne on tällainen että naisen mielestä olen oikein hyvä, mutta että tunteita ei ole, niin haluisin kuulla jos jollain todella on selitys että mitä teen väärin? Ketään ei voi vaan pakottaa ihastumaan.
Kommentit (23)
Joo sama, naisilla ei herää romantiikka vaan ne haluaa vain tapailla miestä ja seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä asia meille kuuluu? Anna ihmetellä.Vai häpeätkö asenettasi ja haet täältä myötätuntoa,eli hyväksynnän ?
No onhan se nyt vähän rasittavaa kun porukka luulee että sussa on joku pahasti vialla kun et seurustele. Että tyttöystäviä löytyy ihan sormia napsauttamalla jos ei ole aivan kamala mies.
AP
Samaa ajattelen naisena ,mitä koko Sonnilla tekee,kun litra maitoa riittä silloin tällöin.