Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa orgasmia yhdynnässä

Vierailija
16.03.2023 |

3 miehen kanssa kokeillut. Miten kehtaan alkaa parisuhteeseen ja sitten rakastelun jälkeen kertoa etten vain laukea seksissä. Masturboimalla omin sormin klitoriksen kautta saan kyllä orgasmin. Dildojakin kokeillut monta kertaa, mutta emättimen kautta en laukea.

Voisiko tuo olla haitta suhteessa? Nautin nimittäin muuten rakastelusta ja kiihotun paljon. Suuseksistä nautin myös. Orgasmin hoidan sitten itsellen omin avuin. Jos nainen itse hyväksyy tilanteen, niin hyväksyisitkö sinä mies sen suhteessa? Ja tarkoitin aitoa parisuhdetta ja rakkautta enkä mitään panosuhdetta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn, mutta suhteeseen on aina valikoitunut ne jotka saa yhdynnässä.

Vierailija
2/13 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oletko tietoisesti valinnut, vai onko noin vain tapahtunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oletko tietoisesti valinnut, vai onko noin vain tapahtunut?

Niin on vain tapahtunut. Seksi on silloin parempaa ja jotenkin sellaista yhtenäisempää, joten sellainen nainen on sitten alkanut viehättämään. Se on todella seksikästä kun nainen suorastaan palaa halusta saada peniksen sisäänsä. Yhteneväiset halut ja mieltymykset on äärimmäisen tärkeitä.

Vierailija
4/13 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta:  yhdistä ne kädet JA rakastelu. Hierot itseäsi samalla kun mies on sisällä ja ta-daa, sitten saat orgasmin yhdynnässäkin jos haluat. Siitä voi myös tulla paljon parempi kuin yksin, koska samalla penis stimuloi hyvin sisältä ja klitoris saa kosketusta ulkoa ja kaikki voittaa. Näin ainakin itse toimin kun minulle ei ole luoja suonut pelkästään vaginaan orgasmiherkkyyttä.

Vierailija
5/13 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta:  yhdistä ne kädet JA rakastelu. Hierot itseäsi samalla kun mies on sisällä ja ta-daa, sitten saat orgasmin yhdynnässäkin jos haluat. Siitä voi myös tulla paljon parempi kuin yksin, koska samalla penis stimuloi hyvin sisältä ja klitoris saa kosketusta ulkoa ja kaikki voittaa. Näin ainakin itse toimin kun minulle ei ole luoja suonut pelkästään vaginaan orgasmiherkkyyttä.

Toinen orgasmivammainen nainen kommentoi sivusta että kaikilla se oman käden samanaikainen käyttö muun puuhan ohella ei toimi millään. Epäilen tosin olevani vähemmistössä, jospa aloittajalta onnistuu paremmin.

Vierailija
6/13 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi karmea mitä taas! tyttö siis kyselee hyväksyntää asialle, mikä täysin normaalia!!  ja miten mies kehtaa sanoa, että sllainen joka saa on muka parempi. Etkö ukkoparka voi  tai osaa naistasi muutoin tyydyttää? On tytöllä huono itsetunto, eikä ihmekkään.

Vierailija
7/13 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä yhteispelillä, hyväillen samalla kun on yhdynnässä. Jos vain minulla riittää sietokykyä tulematta, se on ainakin meillä ihan varmin tapa päästä orgasmiin myös vaimon. Monillakaan ei pelkkä yhdyntä tai dildo toimi. Nuorempana riitti että minä tai vaimo itse hyväili samalla päältäpäin, kun minä olen sisällä, hiljalleen keskittyen enemmän ja enemmän klitoriksen kärkiosaan (mutta ei liian nopeasti ja liian suoraan, ei toimi monilla niin). Kun pienten vaivojen myötä orgasmiin pääseminen vaikeutui, niin sitten minä olin se joka yllätti vaimoni yhdellä rakastelukerralla seksilelulla. Jännitti ihan hirveästi, myönnän, pelkäsin miten vaimo reagoi. Mutta turhaa oli, hän ymmärsi sen ihan suoraan välittämisenä, haluna olla hellä. Siitä aukeni ihan uusi maailma, kun turhautuminen ja yliyrittäminen oli jo alkanut hiljalleen muodostaa omia esteitään parisuhteeseen... Aloimme ymmärtää ihan todellisuudessa sen mistä joskus oli puhuttu, sen, että kaikki mitä turvallisessa ilmapiirissä ja toinen toisiimme luottaen kokeillaan ja opetellaan on ok ja meidän kahden kesken hyvä asia.

Vaimoa piti jonkin verran myös rohkaista, että hän minua arempana ja pidättyväisempänä osasi päästää irti ja heittäytyä yhteisen nautinnon sijaan oikealla hetkellä täysin ja kokonaan omaan nautintoonsa. Hänen piti oppia (iän myötä), että hänelle ei huipulle pääsyyn riittänytkään vain rakastelun vuorovaikutus ja meidän keskeinen totuttu fyysisyys, vaan hänen piti tavallaan kokonaan unohtaa se, että minä näen, kuulen ja tunnen hänen jokaisen nautinnon värähdyksensä. Hänen pitikin keskittyä, antaa itselleen lupa, sellaisella hetkellä tuntea minut itseään vasten pelkästään häntä varten (tiedän että se on hänen nautintonsa avain), tuntea hellimiseni, käsieni, kehoni ja/tai avuksi käyttämäni seksivälineen, vain hänen nautintonsa välineenä, sekä vielä täydentää omin käsin ja/tai apuvälineen kanssa se osa nautinnosta joka vielä täydellisestä täyttymyksestä puuttuu. Hän tiesi ja tietää kyllä, kuinka paljon yhteinen työ hänen huipennuksensa eteen minulle merkitsee, kuinka paljon häntä erityisesti sellaisella hetkellä rakastan ja kuinka kaunis kokemus hänen huippuhetkensä minulle on. Eihän kauniimpaa hetkeä ja näkyä ole olemassa - paitsi jollain järisyttävällä ja ihan toisenlaisella tavalla, pieni vauva ja häntä rinnoillaan itsellään ruokkiva äiti. Mutta siitähän se kainous juuri tuleekin, se kainostuttaa ja tavallaan nolostuttaa aika pahastikin kun rakkain ja tärkein ihminen näkee oman itsensä täysin intohimon ja nautinnon vietävänä, jollain tavalla henkisestikin täysin alastomassa ja suojattomassa tilassa, täysin pidäkkeettä. 

Jatkan toisessa kommentissa, pitkä teksti jatkuu...

Vierailija
8/13 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä parisuhde takana kirjoitti:

Jatkan toisessa kommentissa, pitkä teksti jatkuu...

Jatko tässä.

Se minut on yllättänyt, että oman arkuuteni voittaminen on auttanut. Silloin kun ei voi rakastella yhdynnässä, esim. menkkojen aikana, rohkaistuin jossain vaiheessa ilmaisemaan että minulla "on täynnä." Jo se oli hyvä juttu, että en hoitanut asiaa muuten, vaan annoin sisäiselle pikkupojalle (jolla on miehen tarpeet) periksi. Tiedän että se oli vaimon mielestä ns. hellyttävää, kun hänen uroksensa, mies, tarvitsee alkukantaisesti häntä, on riippuvainen hänen naisellisesta hoivastaan, kosketuksestaan. Alkuun se kirpaisi, jotenkin en halunnut olla "hellyttävä." Se mitä nyt kerron, on sellaista mitä en osaisi, en voisi, todellakaan kertoa omalla nimelläni tai läheisimmälle ystävälleni. Kun vaimo helli minua, nousi jostain syvältä alkukantainen tarve laueta tavallaan hänelle, aluksi vatsalle. Aluksi kuin vahingossa, hiljalleen hän varmasti huomasi asian ja ohjasi toimintaa siihen suuntaan että se mahdollistui. 

Mutta sitten koitti päivä, itsekin en todellakaan ollut tottunut mihinkään sellaiseen, että ymmärsin, että fyysisen tarpeen purkamisen lisäksi se todellinen kohde, tarve sellaisissa tilanteissa, oli vaimoni rinnat. Ne rinnat joita nuorukaisena vapisevin käsin haparoin, rinnat, joihin naiseus ja äitiys elämää suuremmalla tavalla kulminoituvat, rinnat, joita voisin ihmetellä, ihailla ja katsella jatkuvasti - ja joiden esineellistäminen seksiobjektiksi silti loukkaa minua suunnattomasti, koska ne ovat niin suunnattoman herkkä, ihana ja kaunis asia. Myönnän, minussa, meissä miehissä, liene rintojen suunnaton vetovoima perustuu osin siihen, että sisäinen tarve äidillisen hellyyden tarpeeseen, tarpeeseen aikuisen naisen rakastamisen kautta palata naisen syliin, naisen rinnoille. Ja ovathan rinnat naiseuden näkyvin ulkoinen merkki. Kun koitti se hetki, että vaimolla oli menkat ja minulla oli hiemuinen hellyyden kipeys ja seksuaalisesti aktiivisena miehenä "täynnä," niin pakotin itsestäni kuiskaten sanat "olen aina haaveillut, mutten ole uskaltanut kysyä, että voisinko... voisinko tulla sinun rinnoillesi?" Hävetti, nolotti, en voinut katsoa silmiin. Mutta kun katsoin, voi mikä hellyys sieltä paistoi, ja yllättäen samalla ilkikurinen ja intohimoinen pilkahdus, mikä auttoi minua suoriutumaan, koska en ollut koskaan tyydyttänyt itseäni niin, valot päällä ja täysin suojattomana, saati hänen maatessa vuoteella, miehiset vehkeeni kirjaimellisesti hänen silmiensä edessä. Tuli saman kaltainen tunne kuin silloi, kun hän näki minut alasti ensimmäisen kerran. Se oli kuitenkin hänelle ilmeisesti sellainen luottamuksen osoitus ja täydellinen toisen ihmisen armoille heittäytyminen, että hän omalta puoleltaan on sen jälkeen oppinut pois arkuudesta nauttia, olla naisellisten tarpeiden armoilla ja hurmion hetken vietävänä, vaikka minä keskittyisinkin vain häneen ja nautin sillä hetkellä vain hänen nautinnostaan. 

Vierailija
9/13 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen koittanut seksiä monen naisen kanssa ja käytännössä saan hoitaa itse orgasmini. Ei mitään erikoista.

Vierailija
10/13 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo saa nuolemalla ja leluilla. Yhdynnässä ei. En näe suurempia ongelmia tämän suhteen.

Vierailija
11/13 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä onnistuin siirtämään oman käden orgasmin yhdyntäorgasmiksi. Minä ulkoistin klitan hieronnan miehelle ja nyt se tuntuu paremmalta kuin oma hieronta yhdynnän aikana. Kaikki tuo vaati muutaman kuukauden harjoittelun, mutta nyt kaikki onnistuu hyvin. Onneksi miehellä on tarpeeksi pitkä, muuten se ei meillä onnistuisi lähärissä. Liikaa vatsaa minulla, nääs.

Vierailija
12/13 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi karmea mitä taas! tyttö siis kyselee hyväksyntää asialle, mikä täysin normaalia!!  ja miten mies kehtaa sanoa, että sllainen joka saa on muka parempi. Etkö ukkoparka voi  tai osaa naistasi muutoin tyydyttää? On tytöllä huono itsetunto, eikä ihmekkään.

Aivan luonnollista että se on jonkun mielestä parempi. Naiselle enemmän orgasmeja jos saa siinä panemisen ohessa. Meillä nainen haluaa pikapanoja ja piristäähän sellainen päivääkin. Omituista jos orgasmit on huono juttu.

Vierailija
13/13 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo saa nuolemalla ja leluilla. Yhdynnässä ei. En näe suurempia ongelmia tämän suhteen.

Näin on. Niin kauan kuin vaimo haluaa seksiä ja orgasmeja sillä ei ole väliä miten tulee. Vaimoni sai ja halusi ekat vuosikymmenet orgasmit aina yhdynnässä ja nyt viime vuodet pelkästään suuseksillä ja sormettamalla ennen yhdyntää. Aivan loistavaa, että käy yhä edelleen kuumana ja  saa yhä edelleen rajuja orgasmeja. Kelpaa siinä sitten naida tyytyväistä halukasta vaimoa. Seksuaalisuus näyttää naisilla muuttuvan koko iän, joten sen mukaan menty ja mennään. 

Olisi tyhmyyttä jämähtää  johonkin vanhaan. Toiset naiset oppivat saamaan orgasmeja vasta vanhemmalla iällä, joillekin se on helpomaa jo nuorean. Vaimoni sai ekan jos silloin kun tavattiin 18v vanha ja saanut sitä lähtien. Mutta uskoisin silti, että kemioiden sopivuudella on iso merkitys, samoin sille mikä on miehen osuus asiassa. Miten saa naisen etukäteen sopivaan mielentilaan ja jaksaa tarpeeksi kauan kärsivällisesti lämmitellä ennen yhdyntää. Naisen orgasmin tuloa yhdynnässä auttaa suuresti se,  että nainen on jo niin kiimassa, ettei kestä enää hetkeäkään olla ilman kalua. Sitä ennen vain vedätetään ja nostetaan kiimaa. Siinä mies ei ajattele itseän vaan naistaan.