Söpö kissa! Menin säkyyn päiväunille
ja huusin kissaa, mutta se ei tullut. Vähän ajan päästä kissa naukui vieressä. Nousin ylös ja seurasin sitä, se meni sohvalle aurinkoon makaamaan, tuli hakemaan minua parempaan paikkaan päikkäreille.
Kommentit (7)
Olisipa kissa jonka kanssa makoilla kevätauringossa :)
Kissat ovat hyvin tarkkoja säännöllisestä vuorokausirytmistä.
Vanhempien kissa tuli aina kymmeneltä nukkumaan näiden sänkyyn yläkertaan.
Jos vanhemmat olivat unohtuneet alakertaan katsomaan telkkua tämä silloin jo leikattu narttukissa tuli hakemaan niitä ja naukui käskevällä äänellä television ja sohvan välissä kuten pennuilleen kunnes telkku pantiin kiinni ja hampaat harjattiin.
Vierailija kirjoitti:
Kissat ovat hyvin tarkkoja säännöllisestä vuorokausirytmistä.
Vanhempien kissa tuli aina kymmeneltä nukkumaan näiden sänkyyn yläkertaan.
Jos vanhemmat olivat unohtuneet alakertaan katsomaan telkkua tämä silloin jo leikattu narttukissa tuli hakemaan niitä ja naukui käskevällä äänellä television ja sohvan välissä kuten pennuilleen kunnes telkku pantiin kiinni ja hampaat harjattiin.
Meidän kissa on samankainen! Iltapalan jälkeen jos jäädään vähän turhan pitkäksi aikaa pöytään juttelemaan, kissa tulee naukumaan ovelle päin kääntyneenä ja käskee nukkumaan.
Aamulla se on kyllä ihana, kun antaa nukkua. Taitaa itsekin olla aamu-uninen.
Minun kissa taas herätteli samoihin aikoihin. En pahastunut. Tuommoisten pikkujuttujen kautta niihin kiintyy ja luopuminen kirpaisee.
Vierailija kirjoitti:
Minun kissa taas herätteli samoihin aikoihin. En pahastunut. Tuommoisten pikkujuttujen kautta niihin kiintyy ja luopuminen kirpaisee.
Kissoilla on hyvin tarkka sisäinen kello. Heräsin pitkään tasan kahdeksalta ja kellon piipattua vieressä sängyssä äänettä odottaneet perheen kissat alkoivat naukua ruokaa ja kiehnätä vaatien silittelyä.
Kerran kello oli sitten soimassa varttia aiemmin eikä kissoja näkynyt missään. Kävelin suihkuun ja lämmitetyllä lattialla nukkuvat kissat kääntyivät katsomaan haukotellen, toinen silmä auki että mitäs vattua tämä on olevinaan
On söpö :)
Kissat yleisesti ottaen ovat varsin söpöä porukkaa.