Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä eettisesti oikein? Mies valjasti tekoälybotin järjestämään itselleen deittejä Tinderissä!

Vierailija
16.03.2023 |

Mies kyllästyi siihen, että deittisovellukset suosivat naisia ja valjasti tekoälybotin järjestämään itselleen deittejä Tinderissä! Botti swaippaa kuvia läpi ja käy keskustelut naisten kanssa kunnes treffit saadaan lyötyä lukkoon jolloin mies vasta itse astuu kuvioihin mukaan! https://twitter.com/venturetwins/status/1635674260323840001

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa järkevältä mieheltä. Otan itsekin heti tuollaisen palvelun käyttöön, kun vaan mahdollista.

Vierailija
2/9 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa järkevältä mieheltä. Otan itsekin heti tuollaisen palvelun käyttöön, kun vaan mahdollista.

Ookoo pääset treffeille. Miten jatkat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja botteja käytetään jo myös sometilien päivittämiseen. Kohta siellä keskustelee enää tekoälyt keskenään. Ehkä porukat lähtee ulkoilemaan?

Vierailija
4/9 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat ihmismiehet feilaavat bottitestin (*), vaikea uskoa että oikea botti olisi parempi. Ja jos on, niin se kertoo aika paljon miehistä.

* Heitä ei erota keskustelussa huonosta botista, koska he eivät osaa keskustella vaan käyvät läpi jotain vakiokysymyslistaa, kommentoiden enintään "haha" johonkin mitä vastaan.

Vierailija
5/9 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis. Pakko sanoa että tuolla tavalla hän ei itse tiedä millaisen naisen kanssa on lähtemässä treffeille, eikä ylipäätänsä varmasti löydä omanlaistaan seuraa, koska botti tekee valinnat.

Vierailija
6/9 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat ihmismiehet feilaavat bottitestin (*), vaikea uskoa että oikea botti olisi parempi. Ja jos on, niin se kertoo aika paljon miehistä.

* Heitä ei erota keskustelussa huonosta botista, koska he eivät osaa keskustella vaan käyvät läpi jotain vakiokysymyslistaa, kommentoiden enintään "haha" johonkin mitä vastaan.

Voi se kertoa myös omista keskustelutaidoistasi, onko käynyt mielessä?

Vierailija
7/9 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi se kertoa myös omista keskustelutaidoistasi, onko käynyt mielessä?

Juu toki, mutta jos itse kirjoitan moneen lauseen vastauksia ja toinen "haha, [seuraava geneerinen kysymys täysin eri aiheesta]", niin kyllä mä aika todennäköisesti en ole se kyvytön osapuoli.

Tai jos ensin kysyvät mitä kuuluu, vastauksen saatuaan mites sun päivä on mennyt, ja sen jälkeen mitä suunnitemia illaksi, niin....

Vierailija
8/9 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kätevää, jos saa esim. 1000 naista seulottua nopsaan läpi ilman turhaan ajan hukkaa. Toivottavasti botti osaa valita jatkoon nätit ja hoikat naiset, muuten aivan turhake.

Vierailija
9/9 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kätevää voi itse olla vaik kaljalla. elämähän on vain suorittamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan