Jos saisit matkustaa vain yhteen maahan loppuelämän, mikä se olisi?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Skotlanti. Vihaan kuumaa ilmastoa, mutta en tykkää kovista pakkasistakaan. Skotlannissa on maalauksellisen kauniit maisemat, kivoja ihmisiä ja myrskyisiä merenrantoja. Ja se ylämaiden kulttuuri. Toivottavasti voisin joskus asua siellä tai edes viettää pidempiä aikoja.
Olin muinoin Ylämaalla kesän alussa reissussa. Olin varustautunut kevyellä toppatakilla ja maastokengillä sekä muutenkin lämpimillä vaatteilla kun epävakaista säistä varoiteltiin. Koko reissun oli 25 astetta lämmintä eikä mulla ollut lainkaan kesävaatteita mukana:D Farkut ja t-paita viileimmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä Aasia ja naisilla Italia.
Ja naiset alapeukuttaa miesten kommentteja...
Olisko kuitenkin eri syistä nuo matkat?? Miehet hakee halpaa p-ll-a kun eivät koti Suomesta saa ja naiset hakevat kulttuuria, kauniita maisemia ja hyvää ruokaa Italiasta?
Voiko verrata??
Naiset harrastaa seksiä lomillaan. Matkailua harrastava nainen on red flag. Italia on naisten Thaimaa.
Toki minäkin mieheni kanssa. Myös Italiassa ollessa:D
Tunnen monia naisia jotka matkustaa Italiassa mutta kukaan ei käy siellä kyllä miehen takia?? Ehkä me pyöritään vähän eri piireissä...
Vierailija kirjoitti:
Korea. GF on sieltä, joten olisi kiva tavata hänen vanhemmat ja isovanhemmat ja muut sukulaiset. -nuori mies
Pohjois-Korea vai Etelä-Korea?
Italia! Rantalomaa, vaelluksia, laskettelua, kulttuuria, historiaa, ruoka ja viini. Lomat sen hintaisia, että voi käydä useamminkin.
USA. Ei tule yhdessä ihmiselämässä kahlattua kaikkea sitä mitä siellä haluaisin nähdä ja kokea.
Ranska on kieltämättä aika monipuolinen, kahden meren rantoineen ja Alppeineen, pienine kylineen, maaseutuineen ja suurkaupunkeineen.
Muuten en sanoisi näin, mutta joudun nyt vastaamaan että USA. Syystä että se on niin suuri. Hawaista Alaskaan eri ilmasto, maisemat ja suurkaupungeissa esim Chinatown ja muut muuttoväestön omat korttelit, niin sitähän tavallaan on jo useassa muussa maassa. Eli käytännönläheinen approach.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomeen. Synnyinmaa.
Jess! Minä en menisi myöskään minnekkään. Pysyisin suomessa!
Näin kerran kuvia suomesta jossain ja suomessa on paratiisirantoja ja kaikkea jos vain etsii ja varsinkin jos on rahaa.Asun siis ulkomailla. Paratiisirantoja löytyy ihan läheltä, sinistä järveä keskiyön auringossa ei.
Muuttaisitko takaisin Suomeen?
Ehkä. Se ei ole tällä hetkellä oikein mahdollista, joten en ole ajatellut asiaa vakavasti viime aikoina. Ei missään nimessä ole poissuljettu ajatus kuitenkaan, että joku päivä muuttaisin takaisin.
Kuulostaa monen mielestä varmaan tyhmältä mutta USA.
Olen siellä jonkin verran hypännyt, siellä on minulla myös paljon lähisukulaisia. Se on niin käsittämättömän monipuolinen maa josta varmasti löytyy kaikille jotain, ainoa mikä välillä ahdistaa on faktinen historianpuute koska se on valtiona niin nuori.
Kreikka. Monipuolinen paikka, paljon nähtävää: eri saaret. Mantereella erilaista kuin saarilla. Oi oi
USA, koska mistään muusta maasta ei löydy niin paljon erilaisia maisemia yhden maan sisältä.
Australia, koska on mieheni kotimaa.
Muuttaisitko takaisin Suomeen?