Jos saisit matkustaa vain yhteen maahan loppuelämän, mikä se olisi?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Olipas helppo kysymys: Englanti. Olen asunut siellä ja tuntuu, että se on kotini enemmän kuin tämä Suomi. Visuaalisesti erittäin kaunista, historiallisia rakennuksia ja kivat ihmiset.
En usko, että olet asunut ulkomailla englantihullu.
Suomi toimii Englannin Kruunun alaisuudessa ja lampaat kieltävät sen.
Ja suomella on maapallon paras marijuana siemen. Maailman alkukantaisin marijuana.
En halua suomesta mitään samanlaista kuin punaistenlyhtyjenkatu ynnämuuta.
Minun mielestä koko marijuanan siemen voitaisiin lahjoittaa johonkin demokratiaan perustuvaan. Tämä siemen mistä kirjoitin niin perustuu johonkin siansaksaan mikä perustuu kommunisteihin ja kapitalismiin.
Siemen voitaisiin jättää johonkin saareen kasvamaan luonnonvaraisesti niin että laki kieltää menemästä saareen 500vuoteen. :)
Kyllä se on Thaimaa. Talvella oikeasti lämmin maa, jossa riittävän kehittynyt infrastruktuuri turistin tarpeisiin, riittävän turvallinen. Vapaamielinen länsimainen ihminen voi siellä olla ilman pelkoa uskonkiihkoilijoiden aggressioista. Ihmiset ovat kohteliaita ja käyttäytyvät hyvin. Ruokakulttuuri monipuolinen. Ihmiset tottuneet eurooppalaisten tapoihin, monilla siteitä Eurooppaan. Eksotiikkaa löytyy, jos sitä kaipaa. Moderni suurkaupunki löytyy, jos sitä kaipaa. Pari naksua kanariaa eksoottisempi ja talvella lämpöisempi turistin puuhamaa (en viittaa seksiin tässä). Lentomatka kestokyvyn rajoissa juuri ja juuri. Kanssamatkustajatkin eli muut turistit ovat ihan vaan lomalla tai sitten pidemmän aikaa siellä viettäviä/expatteja, ei muita pitkin nenän vartta mittailevia travelereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas helppo kysymys: Englanti. Olen asunut siellä ja tuntuu, että se on kotini enemmän kuin tämä Suomi. Visuaalisesti erittäin kaunista, historiallisia rakennuksia ja kivat ihmiset.
En usko, että olet asunut ulkomailla englantihullu.
Mikset uskoisi, kyllä sellaista tapahtuu.
Venäjälle, valtavan kokoinen maa jossa on paljon nähtävää ja koettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Espanja - monipuolinen ja kiva matkailumaa, kielikin sujuu.
En usko, että osaat espanjaa. Todista se ja kirjoita espanjaa. En myödkään usko, että olet käynyt Espanjassa.
Vierailija kirjoitti:
Italia. 2. koti siellä.
Ei varmaan tämän elämän aikana ehdi kyllästymään sen maisemiin ja paikkoihin
En usko, että meidän italiahullulla olisi asunto Italiassa. Et ole edes käynyt Italiassa.
Iso-Britannia. Lontoossa on museoita, teattereita, viktoriaanisia pubeja, konsertteja ja vaikka mitä kiinnostavaa ja historiallista nähtävää. Ja toki monta muuta vanhaa, kiehtovaa kaupunkia ja kylää. Nähtävää ja koettavaa koko loppuelämäksi siis.
Eikä ole yleensä liian kuuma, ellei mene ihan pahimpien helteiden aikaa kesällä. Lontoossa myös helppo liikkua kävellen ja metrolla.
Ketju on täynnä hulluja, jotka valehtelevat käyneensä ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä Aasia ja naisilla Italia.
Ja naiset alapeukuttaa miesten kommentteja...
Olisko kuitenkin eri syistä nuo matkat?? Miehet hakee halpaa p-ll-a kun eivät koti Suomesta saa ja naiset hakevat kulttuuria, kauniita maisemia ja hyvää ruokaa Italiasta?
Voiko verrata??
Vierailija kirjoitti:
En usko, että kukaan näistä kommentoijista olisi oikeasti käynyt ulkomailla. Tähän aikaan ihmiset ovat töissä. Täällä on vain työttömiä. Miksi valehtelette?
Mä olen eläkkeellä ja tasan 2 viikon kuluttua olen taas etelä-Euroopan kodissani:D Tulen sitten kesäkuussa käymään Suomessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italia. 2. koti siellä.
En usko, että meidän italiahullulla olisi asunto Italiassa. Et ole edes käynyt Italiassa.
On ollut jo jonkin aikaa.
Takana on yli 100 muuta matkaa yli 40 maassa:) Nyt vanhemmiten on kiva asettua paikoilleen ja kierrellä lähialueita, onhan tässä monta maata ihan muutaman tunnin ajomatkan päässä. Joka viikko voi piipahtaa jossain paljon helpommin kuin mitä Suomesta käsin. Juuri ilmoittauduin yhdelle retkelle muiden kyläläisten mukana, bussilla mennään joten ei tarvitse edes itse ajaa.
Skotlanti. Vihaan kuumaa ilmastoa, mutta en tykkää kovista pakkasistakaan. Skotlannissa on maalauksellisen kauniit maisemat, kivoja ihmisiä ja myrskyisiä merenrantoja. Ja se ylämaiden kulttuuri. Toivottavasti voisin joskus asua siellä tai edes viettää pidempiä aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä Aasia ja naisilla Italia.
Ja naiset alapeukuttaa miesten kommentteja...
Olisko kuitenkin eri syistä nuo matkat?? Miehet hakee halpaa p-ll-a kun eivät koti Suomesta saa ja naiset hakevat kulttuuria, kauniita maisemia ja hyvää ruokaa Italiasta?
Voiko verrata??
Naiset harrastaa seksiä lomillaan. Matkailua harrastava nainen on red flag. Italia on naisten Thaimaa.
Vierailija kirjoitti:
Italia. 2. koti siellä.
Oletko sinä se, jolla on talo Pohjois-Italiassa?
Hienoa seutua!
Oletan, että ap tarkoittaa nimenomaan niin, että edelleen eletään Suomessa, mutta matkaillaan aina vain yhteen tiettyyn maahan? Ei siis niin, että muuttaa loppuelämäksi johonkin muualle.
Jos näin, niin USA.
Korea. GF on sieltä, joten olisi kiva tavata hänen vanhemmat ja isovanhemmat ja muut sukulaiset. -nuori mies