Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkuraskaus ja selkäsärky?

24.11.2006 |

Hei.

Onko kuinka tavallista, että alaselkää jomottaa alkuraskaudessa?

Huoli kalvaa, koska itsellä keskenmeno alkoi kovalla selkäsäryllä, mutta " kuuluuko" tämä lievä särky normaaliin raskauteenkin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIkeestaan se alkoi jo ihan plussaamisen aikaan, eli joskus 3+ viikolla, sillä sain viivan testiin jo niin varhain. Ja tätä kamalaa jomotusta kesti ainakin rv3-6 muistaakseni. Olin niistä sairaslomallakin.

Sama juttu oli alkuvuodesta tuulimunaraskauden yhteydessä. Alaselkä äityi jomottelemaan samalla tavalla. No, siinä tapauksessa ei ollut kyseessä normaaliraskaus, mutta tää raskaus joka alkoi myös selkäsäryllä on nyt edennyt rv33 asti. Että voi ihan hyvin kuulua asiaan ilman keskenmenon vaaraa. Toivottavasti kaikki menee hyvin sinulla.

Vierailija
2/4 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yllättäen minulla oli alkuraskaudesta tosi kovia ongelmia ristiselän kanssa. Ehdin tuolloin jo tuskailla, etten millään pärjää raskauden loppuun saakka, mikäli selkä on jo nyt näin pahana, joten luojalle kiitos se helpotti ! Jos en ihan väärin muista, kipu alkoi rv 8 paikkeilla ja kesti noin 4 viikkoa.

Kirsi-mama rv 28 + 3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aika pitkään alussa ja varsinkin nukkuminen vaikeaa. Tällä hetkellä ei vaivaa. Kaikki ihan ok raskaudessani

Suffels 20

Vierailija
4/4 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään vuotoja tms ei ole ainakaan vielä ilmennyt, että ehkä otan sitten rennosti tämän selkäsäryn kanssa. :)