Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ärsyttää, kun joudun aina tällaisiin tilanteisiin

Vierailija
15.03.2023 |

Sovin tärkeän tapaamisen. Tulee aikataulusähläystä toisen puolelta. Sitten ehdotan toista päivää ja kerron, että voisin ottaa enemmän selvää asiasta ennen tapaamista. Toinen sanoo, että ei kun pidetään nyt se tapaaminen. No mitäpä siihen sitten voi sanoa kuin että okei. Sitten en osaa hirveämmin kertoa asiasta, kun en ole voinut ottaa siitä selvää ennen tapaamista. Toinen turhautuu, kun en osaa kertoa asiasta tarpeeksi. Miksi minut pitää laittaa noloon tilanteeseen, vaikka olen pyytänyt lisäaikaa asioiden selvittämiseen? V#tut#aa suoraan sanoen.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovitaanko nyt ihan alkajaisiksi, että minä tiedän hieman enemmän oman elämäni asioista kuin te ventovieraat. En ala selittämään tänne liian tunnistettavasti asioita. Tiedän tehneeni oman osuuteni oikein, olen ehdottanut toista aikaa yms. Jos toinen ei voi joustaa niin aika kädetön minä olen siinä tilanteessa???

Ja silti tuhlasit ainakin 2 ihmisen työajan turhaan tapaamiseen. Ei tarvitse selitellä enempää, me kaikki ymmärsimme jo

Mitä hemmettiä selität?? Minkä kahden ihmisen työaikaa???

Minä ehdotin selkeästi toista aikaa. Ei sopinut. Ihan itse kyseinen henkilö tuhlasi omaa aikaansa.

ehkä sinun kannattaa tuhlata vain sossun työntekijän aikaa. ei tuosta säheltämisestä oikein muuta tule.

Vierailija
42/44 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä taas tällä palstalla kaikki saadaan käännettyä Ap:ta vastaan?!? Itselleni käy aina näin. XD Vaikka mitä kysyisi apua ja vinkkejä nii loppujen lopuksi kaikki kääntyy aina sitä kysyjää vastaan. Kyllä minä ymmärrän tämmöisen ongelman, mutta valitettavasti auttaa en osaa... Tulin vain tänne sanomaan että lähes kaikki tällä palstalla on seinähulluja. XD Älä välitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on toisilla ongelmat taas. 😅

Vierailija
44/44 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin voi edesauttaa että ei joudu näihin tilanteisiin aikatauluttamalla omaa elämää. Ei se mitään rakettitiedettä ole.