Minua ärsyttää, kun joudun aina tällaisiin tilanteisiin
Sovin tärkeän tapaamisen. Tulee aikataulusähläystä toisen puolelta. Sitten ehdotan toista päivää ja kerron, että voisin ottaa enemmän selvää asiasta ennen tapaamista. Toinen sanoo, että ei kun pidetään nyt se tapaaminen. No mitäpä siihen sitten voi sanoa kuin että okei. Sitten en osaa hirveämmin kertoa asiasta, kun en ole voinut ottaa siitä selvää ennen tapaamista. Toinen turhautuu, kun en osaa kertoa asiasta tarpeeksi. Miksi minut pitää laittaa noloon tilanteeseen, vaikka olen pyytänyt lisäaikaa asioiden selvittämiseen? V#tut#aa suoraan sanoen.
Kommentit (44)
Miten ihmeessä taas tällä palstalla kaikki saadaan käännettyä Ap:ta vastaan?!? Itselleni käy aina näin. XD Vaikka mitä kysyisi apua ja vinkkejä nii loppujen lopuksi kaikki kääntyy aina sitä kysyjää vastaan. Kyllä minä ymmärrän tämmöisen ongelman, mutta valitettavasti auttaa en osaa... Tulin vain tänne sanomaan että lähes kaikki tällä palstalla on seinähulluja. XD Älä välitä.
Itsekin voi edesauttaa että ei joudu näihin tilanteisiin aikatauluttamalla omaa elämää. Ei se mitään rakettitiedettä ole.
ehkä sinun kannattaa tuhlata vain sossun työntekijän aikaa. ei tuosta säheltämisestä oikein muuta tule.