Mitä te kotona olevat olette tehneet tänään?
Minä aloitin aamun kirjan lukemisella jonka jälkeen aamusuihkussa sheivailin jalat ja olenkin sen jälkeen laitellut ruoat, pessyt pyykit ja mopannut lattiat. Tosin välillä on pitänyt silitellä sileitä jalkoja, ymmärtänette tuon ihanan tunteen ja sen tuoman ilon. Tosin naapurit varmaan ihmettelevät kun olen hyppelehtinyt paljailla kintuillani ympäriinsä mopin kanssa. Jospa sitä hetkeksi istuisi alas ja sitten lenkille.
Kommentit (31)
Pessyt pyykkiä, pelannut Diablo kolmosta ja roikkunut palstalla ainakin kuusi tuntia.
Heräilin puoliltapäivin. Keitin aamukahvit ja aloin katseleen Netflixiä.
Laitoin illalla 500 gr herneitä likoamaan yöksi. Nyt keittelen hernerokkaa, johon tulee jauhelihaa, sipulia, 2 laakerinlehteä, pippuria, 5 isoa porkkanaa, keittoaika 6h. Tuoksu on nyt jo huumaava, nälkä kurnii vatsassa.
Siksi teinkin alkupalaksi pyttipannun 2 kalkkuna nakista, yhdestä keitetystä perunasta, Nams tomaatista ja pakaste sipulista. Se on kohta valmista ja upean näköistä.
Siivousta ja tiskiä piisaa koko päiväksi. Ulos menen myöhemmin.
Heräsin seiskalta, vein koiran ulos vartiksi, join pari mukia kahvia, siivosin keittiön ja selvitin tiskit, esivalmistelin päivän rehuannokset ja mittasin siemennäkkärin kuivat aineet.
Tein kauppalistan ja lähdin kolme kauppaa käsittäneelle ostosreissulle.
Kotiin tultuani söin lounaaksi pakkasesta viime syksyistä mitälie kasvispataa(?), näkkäriä ja maksamakkaraa, appelsiinin.
Nyt olen tehnyt loppuviikon ruokain esivalmisteluja, leivoin suklaacookieita, päivällinen on uunissa, siemennäkkäri uuniin seuraavaksi.
Pitäisi vielä siivota keittiö uudestaan ja pakata huomiset työtavarat.
Kävin aamulla kuntosalilla - muuta merkittävää en sitten teekään. Yritän pysyä hereillä kymmeneen vähintään (vaalikeskustelu telkkarissa), väsyttää paljon kun nukuin taas huonosti viime yönä. Tk-eläkkeellä olen.
Kävin hyvin kevyellä lenkillä, kuuntelin äänikirjaa, katsoin elokuvaa ja lämmitin ruokaa. Lisäksi olen pitänyt yhteyttä läheisiin. Olen juuri päässyt kotiin leikkauksen jälkeen, niin otan ihan rauhassa
Vierailija kirjoitti:
Pessyt pyykkiä, pelannut Diablo kolmosta ja roikkunut palstalla ainakin kuusi tuntia.
Voi ei, olet valinnut kaikista huonoimman Diablon.
Kai sä olet kakkosta pelannut?
Käytiin hiekottamassa Uuttamaata, kotiin tultua syötiin ja rakasteltiin, sitten leivottiin.
Oon maannut koronassa sängyssä. Yritin syödä, ei maistunut. Joka jumalan paikkaa särkee. Taidan keittää teetä ja laittaa teinit kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, olet valinnut kaikista huonoimman Diablon.
Kai sä olet kakkosta pelannut?
Olen, ja ykköstäkin ja jopa Immortalia 10 minuuttia. Joutuuhan sitä nelostakin kokeilemaan.
Vapaapäivä, aamulla heräsin 6.50 muun perheen kanssa. Aamupäivällä lämmitin kakluunia, siivosin keittiön, imuroin. Täytin tiskikoneen ja pyykkikoneen, lapset tyhjentää ne aina koulusta tullessaan. Puolen päivän aikaan nukahdin sohvalle. Ihme kyllä, sillä nukuin lähes 10 tunnin yöunet. Olen selaillut lomamatkoja varmaan tuntitolkulla. Tuntuu ettei sopivaa oikein millään löydy.
Etätöitä, aamiaista, suihkutellut kukkia, vienyt roskia ja tehnyt kauppalapun.
Sietänyt kipua.
Keitin kahvit aamusella.
Kuunnellut hiukan radiota.
Pohtinut jos lähtisin kauppaan.
Syönyt leipää.
Kuunnellut naapurin hoidossa olevan koiran räksytystä.
Siinäpä se.
Olen lukenut kirjoja (mangaa) ja neulonut kaulahuivia. Samalla katsoin sarjaa (animea) taustalla. M28
Pesin hiukset, söin aamiaisen, siivosin keittiön, luin lehden, tein poropastaa ja ajoin autolla kampaajalle ja kirjastoon. Seuraavaksi ohjelmassa päivän jumppa (pakara- alavartalopainotteinen) ja romaanin kirjoittamista, kunnes mies tulee töistä.
Ihan noita samoja juttuja aika pitkälti.