Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vierustoveri sai sakot pummilla matkustamisesta.

Vierailija
15.03.2023 |

😁 Oikein. Uskon kyllĂ€ ettĂ€ nÀÀ pummilla matkustavat matkustavat niin paljon ilmaiseksi ettĂ€ vaikka saavat sakon, pysyvĂ€t ns. Voitolla. 😄

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

h

Vierailija
22/29 |
15.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Normaalia.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ItsehÀn sain tarkastusmaksun juuri tÀnÀÀn. :D Paskavammaisesti annoin ensin paniikissa vÀÀrÀt tiedot ja kun tajusin ettei mene lÀpi, mentiin ulos selvittÀmÀÀn. Sain sakon ja maksoinko sen jo.

Olen pienituloinen aikuisopiskelija. Matkustan ratikalla pĂ€ivĂ€ssĂ€ 1-3 matkaa. Viikossa 8-15 matkaa. Tein nopean laskutoimituksen, ja vaikka 80€ sakon sain, olen vielĂ€kin tuplasti voitolla, niin sanotusti.

Vahingossa annoit kaverin tiedot?

Vierailija
24/29 |
15.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Julkisen liikenteen pitÀisi olla ilmaista.

Vierailija
25/29 |
15.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ItsehÀn sain tarkastusmaksun juuri tÀnÀÀn. :D Paskavammaisesti annoin ensin paniikissa vÀÀrÀt tiedot ja kun tajusin ettei mene lÀpi, mentiin ulos selvittÀmÀÀn. Sain sakon ja maksoinko sen jo.

Olen pienituloinen aikuisopiskelija. Matkustan ratikalla pĂ€ivĂ€ssĂ€ 1-3 matkaa. Viikossa 8-15 matkaa. Tein nopean laskutoimituksen, ja vaikka 80€ sakon sain, olen vielĂ€kin tuplasti voitolla, niin sanotusti.

TÀÀ onkin hyvÀ idea. :D Ei oteta vain kaveria, jokin toinen tuntematon. Ihmiset typeryyttÀÀn nÀyttÀÀ esim. humalassa ajokorttejaan.

Vierailija
26/29 |
15.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain myös sakon kun Hsl sovellus jĂ€i jumittamaan puhelimessa. Minusta oli epĂ€reilua, mutta toisaalta ymmĂ€rsin kun tarkastaja selitti, ettĂ€ en olisi saanut edes nousta kyytiin kun huomaan ettĂ€ lipun osto ei onnistu. Olisi Ă€rrĂ€ltĂ€ tms pitĂ€nyt hankkia lippu. Ok. maksoin sakon. 

Mulla on kÀynyt myös noin. Sovelluksen jumituksen takia lippu myöhÀstyi 10 sekuntia (kirjaimellisesti, tarkastaja nÀki sen sillÀ laitteellaan). Joo, ei olis saanut mennÀ kyytiin, sÀÀnnöt on sÀÀnnöt jne., mutta kyllÀ mun mielestÀ jotain kohtuullisuutta voisi harjoittaa. Maksoin sakon, mutta v1tuttaa edelleen ja paljon.

Vierailija
27/29 |
15.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀÀ onkin hyvÀ idea. :D Ei oteta vain kaveria, jokin toinen tuntematon. Ihmiset typeryyttÀÀn nÀyttÀÀ esim. humalassa ajokorttejaan.

Otan tÀmÀn kÀyttöön

Vierailija
28/29 |
15.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pummien takia hinnat ovat korkeammat. Onneksi työnantajani tukee HSL:n lippuostoksia. ePassilla.

Vierailija
29/29 |
15.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain myös sakon kun Hsl sovellus jĂ€i jumittamaan puhelimessa. Minusta oli epĂ€reilua, mutta toisaalta ymmĂ€rsin kun tarkastaja selitti, ettĂ€ en olisi saanut edes nousta kyytiin kun huomaan ettĂ€ lipun osto ei onnistu. Olisi Ă€rrĂ€ltĂ€ tms pitĂ€nyt hankkia lippu. Ok. maksoin sakon. 

Miten sitten tuossa tilanteessa kun ÀrrÀltÀ ei saa enÀÀ lippuja eikÀ matkakortilla voi matkustaa? TÀmÀhÀn on tulossa.