Vierustoveri sai sakot pummilla matkustamisesta.
đ Oikein. Uskon kyllĂ€ ettĂ€ nÀÀ pummilla matkustavat matkustavat niin paljon ilmaiseksi ettĂ€ vaikka saavat sakon, pysyvĂ€t ns. Voitolla. đ
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
ItsehÀn sain tarkastusmaksun juuri tÀnÀÀn. :D Paskavammaisesti annoin ensin paniikissa vÀÀrÀt tiedot ja kun tajusin ettei mene lÀpi, mentiin ulos selvittÀmÀÀn. Sain sakon ja maksoinko sen jo.
Olen pienituloinen aikuisopiskelija. Matkustan ratikalla pÀivÀssÀ 1-3 matkaa. Viikossa 8-15 matkaa. Tein nopean laskutoimituksen, ja vaikka 80⏠sakon sain, olen vielÀkin tuplasti voitolla, niin sanotusti.
Vahingossa annoit kaverin tiedot?
Julkisen liikenteen pitÀisi olla ilmaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ItsehÀn sain tarkastusmaksun juuri tÀnÀÀn. :D Paskavammaisesti annoin ensin paniikissa vÀÀrÀt tiedot ja kun tajusin ettei mene lÀpi, mentiin ulos selvittÀmÀÀn. Sain sakon ja maksoinko sen jo.
Olen pienituloinen aikuisopiskelija. Matkustan ratikalla pÀivÀssÀ 1-3 matkaa. Viikossa 8-15 matkaa. Tein nopean laskutoimituksen, ja vaikka 80⏠sakon sain, olen vielÀkin tuplasti voitolla, niin sanotusti.
TÀÀ onkin hyvÀ idea. :D Ei oteta vain kaveria, jokin toinen tuntematon. Ihmiset typeryyttÀÀn nÀyttÀÀ esim. humalassa ajokorttejaan.
Vierailija kirjoitti:
Sain myös sakon kun Hsl sovellus jÀi jumittamaan puhelimessa. Minusta oli epÀreilua, mutta toisaalta ymmÀrsin kun tarkastaja selitti, ettÀ en olisi saanut edes nousta kyytiin kun huomaan ettÀ lipun osto ei onnistu. Olisi ÀrrÀltÀ tms pitÀnyt hankkia lippu. Ok. maksoin sakon.
Mulla on kÀynyt myös noin. Sovelluksen jumituksen takia lippu myöhÀstyi 10 sekuntia (kirjaimellisesti, tarkastaja nÀki sen sillÀ laitteellaan). Joo, ei olis saanut mennÀ kyytiin, sÀÀnnöt on sÀÀnnöt jne., mutta kyllÀ mun mielestÀ jotain kohtuullisuutta voisi harjoittaa. Maksoin sakon, mutta v1tuttaa edelleen ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀ onkin hyvÀ idea. :D Ei oteta vain kaveria, jokin toinen tuntematon. Ihmiset typeryyttÀÀn nÀyttÀÀ esim. humalassa ajokorttejaan.
Otan tÀmÀn kÀyttöön
Pummien takia hinnat ovat korkeammat. Onneksi työnantajani tukee HSL:n lippuostoksia. ePassilla.
Vierailija kirjoitti:
Sain myös sakon kun Hsl sovellus jÀi jumittamaan puhelimessa. Minusta oli epÀreilua, mutta toisaalta ymmÀrsin kun tarkastaja selitti, ettÀ en olisi saanut edes nousta kyytiin kun huomaan ettÀ lipun osto ei onnistu. Olisi ÀrrÀltÀ tms pitÀnyt hankkia lippu. Ok. maksoin sakon.
Miten sitten tuossa tilanteessa kun ÀrrÀltÀ ei saa enÀÀ lippuja eikÀ matkakortilla voi matkustaa? TÀmÀhÀn on tulossa.
h