Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oulun poliisi-kuva. Miksi siinä alkuperäisessä kuvassa se miespoliisi ei ollut polvillaan? Tulkiko kenellekään tämä mieleen?

Vierailija
15.03.2023 |

Siinä kuvanottohetkessä?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin ihmetyttää miksi siinä piti olla kenenkään polvillaan? 

Vierailija
22/36 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas itkupillit meni tuostakin valittamaan. Logo näkyi alkuperäisessä mikä oli tarkoitus. Muutenkin mielytti visuaalista silmää tuommoinen kunnon old school sommitelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on suoraan sanottuna aika paljon isompiakin ongelmia elämässäni, kuin se että kuka oli jossain henkilöstökuvassa polvillaan ja kuka ei. Aikamoinen luuseri saa olla että käyttää aikansa tällaisen asian päivittelyyn.

Kukaan ei kiistä sinun suuria ongelmia, mutta millaisen mielikuvan, asenteen ja esimerkin se antaa nuorille poliisin ammatista, kun kuvaa oli käytetty rekrytointi tilanteessa.

Vierailija
24/36 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas on marxilaiset pahoittaneet mielensä

Vierailija
25/36 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on ja naisen kuuluu olla miehen alamainen.

Näin yksinkertaista se on kun ymmärtää biologian ja elämän faktat.

Femakkoämmille tietenkin tämän kuten kaiken muunkin totuuden ja todellisuuden ymmärtäminen on mahdotonta.

Vierailija
26/36 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on pyhän raivon vallassa kikjoitettu aloitus että mukaan pääsi kikjoitusvihre!!!!

Hengitä.

Vierailija
27/36 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään tullut kenenkään mieleen, että luomakunnan kruunu menisi polvilleen. 

No ei tuo kuva olisi sillä parantunut pätkääkään, että siinä olisi ollut mies polvillaan.

Ihan yhtä pöljä se olisi silti ollut.

Vierailija
28/36 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kuva haittasi? Itse oletan että naispoliisit itse menivät polvilleen. Tuskin kukaan pakotti tai painosti. Ihan kaikesta ei tartte hernettä vetää nenään.

Ja nehän polvillaan olijat saattoi olla miehiäkin, kun nykyään kuka vain voi olla mies, nainen tai vaikka mikä. Oikeastaan törkeää olettaa, että ne oli naisia. .

Mutta millaisen asenteen, mallin ja esimerkin se antaa nuorille poliisin ammatista.

Kuvaa oli tarkoitus käyttää ammattikoulussa ja rekrotoinnissa?

Ja on samantekevää, onko naiset itse halunneet vai ei, vaan kuvan tarkoitus oli saada nuorille ja julkisuuteen myönteinen kuva poliisin työstä ja nostaa poliisien imagoa.

Jossa nyt mentiin pieleen.

Vierailija
29/36 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvan ottanut pyysi naisia siirtymään pois Poliisi-logon edestä. Eipä tällä  ollut silmää sommittelulle sen vertaa, että olisi pyytänyt naisia asettumaan vaikka logon viereen seisomaan.

Vierailija
30/36 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisoinnista tuli kuva  kuin naiset olisivat olleet polvillaan miesten "edessä", kasvot miehiin päin.

Naiset olivat itse jutun mukaan asettuneet lattiatasoon, jotta juliste näkyiisi.

Vierailija
31/36 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ymmärtää kuvan nostavan jotenkin nuorten kiinnostusta poliisin työhön tai koulutukseen hakeutumiseen.

Luulen kuvan ottajan olevan joku vanhempi henkilö, jolla sukupuoliroolit selkäytimessä tai sitten voi voi olla huonoa sarkasmia.

Kuva olisi saattanut sopia poliisin omiin julkaisuihin, jos sarkasmia, mutta ei julkiseen jakeluun tai rekrytointiin.

Vierailija
32/36 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voivänkynvänkyn. Tuo kuva olisi ollut just yhtä älytön eikä olisi parantunut yhtään sillä vaikka nuo olisi olleet kaikki polvillaan siinä.

Miksi ihan kaikesta pitää tehdä joku sukupuolikysymys? Miksi mikään ei voi enää olla ihan vaan typerää tai älytöntä ilman mitään taka-ajatuksia.

Siksi koska nämä kaikesta mielensä pahoittavat ovat itse pahoja ja ilkeitä ihmisiä täynnä rumia taka-ajatuksia. 

Sitten sitä kuvitellaan, että kaikkien muidenkin mieli on yhtä pahantahtoinen ja musta.

Vierailija
33/36 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa!

Vierailija
34/36 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni Oulun poliiseista on lesta. Heille tuo asetelma on ok

Vierailija
35/36 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa nyt naiset ovat polvillaan. Se on vain realismia. Tykkäävät kun geelitukka käskyttää ja s-häiritsee myös heidän lapsiaan.

Vierailija
36/36 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aloitus ilman minkäänlaista linkkiä taas kerran. Hieno homma. /s

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme