Mikä on mottosi?
Itselläni "Kohtele toisia niin kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan."
Kommentit (809)
Pääsee sitä linja-autollakin. Edesmenneen tätini lausahdus, itse en neurologisesta syystä pysty ajamaan autoa, mutta olen silti päässyt minne olen halunnut.
A winner is just a loser who tried one more time.
Unikot kukkivat kuolemistaan. Kirjoitin sen vessapaperille, jonka ripustin banderolliksi katonrajaan seinän mitalle kiertämään koko huoneen.
Vanhemmilla voi olla omat ("itsekkäät") syyt maksaa HÄÄT, mutta ei muita menoja.
Esim. taustalla oma trauma ettei saatu 'hienoja häitä' =halu varmistaa omille lapsile hienot häät.
Tai näkemys että häät on sukujuhla, rahalla saadaan isotädit ym. mukaan 'lähisuvun&kaverien" lisäksi kun kassa riittää.
Opiskelu taas ei ehkä herätä mitään tunteita vaan on 'ihan sama' =eivät halua maksaa.
Pisces natare oportet - kalojen on uitava.
Erään roomalaisen vastaus, kun vaimo valitti tämän juomisesta.
"Olkoon vaikka mikä Lapuainen, nyrkkiä sekin tottelee"
Pääluottamusmies
Kyllä mä tiedän minkä pitunen sytytyslangan pitää olla!
Ampu tu...!
Päivä vain ja hetki kerrallaan Jeesuksen armoon ja apuun luottaen.
Lennä kuin sääksi, ime kuin sääski.
Vierailija kirjoitti:
Unikot kukkivat kuolemistaan. Kirjoitin sen vessapaperille, jonka ripustin banderolliksi katonrajaan seinän mitalle kiertämään koko huoneen.
Itselläni on vaatekaapin yläreunaan vessapaperille kirjoitettu missä on sloggisi
Pitäis olla jo! Eli kaikki tehdään heti eikä hetken päästä.
Elä elämäs niin että siinä on sisältöä elämänkertaan
Sitä on vaan pelattava mahdollisimman hyvin niillä korteilla, jotka on jaossa saanut.
Jos et voi loistaa niin kuin tähti, loista niin kuin kynttilä edes.
"Hua ji noi sou nuemg tegn chi, hueg fung fo ziao liou wy. Moa hue guyig zy sai ziue."
Lao Tse
Älä virru ala mulle virruulemahan
Semper inops quicumque cupit.