Mikä on mottosi?
Itselläni "Kohtele toisia niin kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan."
Kommentit (809)
Vierailija kirjoitti:
I'll just keep moving forward... Until I've killed my enemies.
Tällä tarkoitan, että en lannistu ja yaistelen esim. miesvihaa, incelivihaa ja feminismiä vastaan.
On viihdyttävää helliä mielessään ajatusta olevansa jotenkin vainottu. Pieni lapsi nyyhkii peiton alla, kun iltapalaksi ei ollutkaan enää jäätelöä: ”äiti vihaa minua”. Itsesääliä ja tuhofantasioita mieli täynnä, kunnes uni tulee. Aamulla on kuitenkin edessä uusi päivä, ja sama ihana äiti turvana. Niihin ajatuksiin ei kannata juuttua, eivätkö ne tietysti ole tottakaan. Muiden ihmisten seurassa sen parhaiten huomaa. Pidä yhteyttä ystäviisi ja sukulaisiisi. Harrastukset ovat hyvä mielihyvän lähde. Miten olisi nyt syksyllä aloittaa jotain uutta, vaikka jokin kansanopiston kurssi? Sieltä voisi löytyä joku mukava tyttö, ja saattaisit huomata, etteivät naiset sinua vihaa, vaan pitävät huolta. Sinullakin olisi joku josta huolehtia ja kaivata.
Ajattele positiivisesti! Vältä negatiivisuutta!!!
Jos haluat olla onnellinen, ole avuksi muille.
Eletään sen mukaan mihin rahat riittävät.
Mulkkujen kanssa ei töitä tehdä.
Jos jumala olisi halunnut että nainen hallitsee hän olisi tehdyt naisesta vahvemman kuin miehestä.
Jeesus mielessä, housut jalassa
Oon mikä oon. Valituslomakkeita voi tilata pikku toimistosta Cayman-saarilta yhtenä päivänä vuodessa, tunnin ajan.
Age quod agis. Eli keskity siihen mitä olet tekemässä. Vaikeaa minulle, siksi pitää toistella usein mielessäni.
HV! Never stop the madness ja kohta vedetään taas!
Vierailija kirjoitti:
Nopeat syövät hitaat.
nopeat lihovat kun ahmivat
Puolustautuminen ei ole kostamista.
Tekonsa voi valita mutta ei niiden seurauksia.
Se joka lähtee on rohkea - tai suurin pelkuri.
tyhjän saa pyytämällä, täyden vain tahtomalla
Ehkä on ehkä ei.