Mikä on mottosi?
Itselläni "Kohtele toisia niin kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan."
Kommentit (809)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä antaa vähästäänkin, paha ei paljostakaan.
Tämän olen kuullut monestakin suusta. Yleensä lausuja on odottanut saavansa toiselta jotakin, muttei saanut. pettyneenä sitten lausahtaa tuon, jolloin se tilanteeseen liittyen kuulostaa:" tässä hyvä, oottaa paljon saavansa, paha ei anna, vaikka kuinka kadehtisin".
Vierailija kirjoitti:
älkääs nyt, täältä kuulemma saa papit hyviä aiheita saarnoihinsa. Huoh!
Ja toimittajat kun ei keksi mitään mistä kirjottaa, laittaa tänne aloituksen esim. kerro minkä niksin opit kun kyläilit.
Tai: miksi ero ottaa niin lujille ? jne.
Vierailija kirjoitti:
Älä nouse isän kaikkivaltiaan oikealle puolelle tuomitsemaan eläviä ja kuolleita. Perse paljaana synnyit jäniinkuin muutkin ja aikanaan noutaja vie mukanaan kysymättä sinulta, haluatko lähteä.
Tai toisin sanoin:
Mä olen sua ylempää tasoa, koska mä osaan pierasta paremmin.
No niin.
Elämä on kurjaa ja sitten kuolee.
St pauli ja reeberbahn sinne veri vetää uudestaan
Lock and load, rock and roll, funk and go.
Vain olennainen on tärkeää, eikä aina sekään !
Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.
Darkness cannot drive out darkness, only light can do that. Hate cannot drive out hate, only love can do that.
-MLK Jr.
Shinzou o sasageyo, eli dedicate your heart. Tämä pätee ihan kaikkeen; harrastuksiin, päätöksiini, naisten kohteluun, arvomaailmaani jne. M28
Älä tee tänään mitään sellaista minkä voit siirtää huomiseen.
Kyllä selvitään, aina jotenkin.
Parenpi 10 ruuvia löysällä kuin 1 liian tiukalla
Hyvin hankalat kokemukseni elämässäni tiivisti miesystäväni hieman liioitellen ja humoristisesti näihin sanoihin ja nyt ne ovat mottoni:
Kicking ass and solving crime.
Pisces natare oportet - kalojen on uitava.
Älä nouse isän kaikkivaltiaan oikealle puolelle tuomitsemaan eläviä ja kuolleita. Perse paljaana synnyit jäniinkuin muutkin ja aikanaan noutaja vie mukanaan kysymättä sinulta, haluatko lähteä.
Tai toisin sanoin:
Mä olen sua ylempää tasoa, koska mä osaan pierasta paremmin.