Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä henkistä väkivaltaa

Vierailija
15.03.2023 |

Mies saattaa möksähtää minulle jostain pikku jutusta ja aloittaa mykkäkoulun. Kun keskusteluyhteys palaa ja kysyn mikä vaivasi kun aiemmin oli hiljaa, niin vastaa aina että mikä minua vaivasi kun itse olin. Eli kun en jatkanut puhumista kuuroille korville. Aina sama, eli lopputulema on että mies kiukuttelee, mutta se kääntyy lopulta minun kiukutteluksi mukamas.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Miehellä ei oo näköjään tunnetaitoja tai kykyä ilmaista niitä. Joka tapauksessa möksähtäminen/mykkäkoulu aikuiselta on aina väkivaltaa, pitäis olla muut keinot kertoa omista tuntemuksista.

Vierailija
2/5 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toi kaiken kääntäminen sinun syyksi on gaslightaamista, suosittelen googlaamaan gaslighting.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mutta jos kyseessä on mies, niin silloin se on. Riippuu ihan sukupuolesta. Naisella on oikeus omiin tunteisiinsa.

Vierailija
4/5 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on ainut henkisen väkivallan muoto, niin todennäköisesti se on vain osaamattomuutta käyttäytyä toisin. Jos puhutaan oikeasti henkisesti väkivaltaisesta ihmisestä, niinnhän toteuttaa sitä monella eri keinoin. Ja kiristää ruuvia, kunnyksi tapa ei toimi.

Vierailija
5/5 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo on ainut henkisen väkivallan muoto, niin todennäköisesti se on vain osaamattomuutta käyttäytyä toisin. Jos puhutaan oikeasti henkisesti väkivaltaisesta ihmisestä, niinnhän toteuttaa sitä monella eri keinoin. Ja kiristää ruuvia, kunnyksi tapa ei toimi.

Eletään vuotta 2023. Yhä meille naisille toitotetaan somessa ja mediassa et oma moka jos mies on arseesta. Myöskin rapaa lentää silloinkin kun pysyt yksin. Voitasko me vaan hyväksyä ettei tunnetaitoisia Marimekko miehiä riitä kaikille? Hyväksynnän kautta osaat päättää jatkatko suhteessa vaiko sinkkuilua. Itse jatkan sinkkuna. Tiedostan etten voi saamani tiedon valossa vaatia modernilta mieheltä keskustelutaitoja saati siisteyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi