Onko sun keittiössä epämääräinen paperipino keittiön työtasolla?
Mun mielestä tää on enemmän sääntö kuin poikkeus.
Kommentit (37)
Ei. Mutta muuta "tarpeellista" kyllä.
Ei. Sinne ei mahdu kun on niin pieni. Löytyy olohuoneesta pino.
Ei ole. Jotain papereita on vetolaatikossa, mutta ei mitään työtasoilla.
Pino voi löytyä usein myös eteisen pöydältä.
Ei ole. se epämääräinen pino joka käydään kerran kaksi vuodessä läpi on makkarin lipaston hyllyllä.
Ei ole. Laskut menee roskiin, lääkäripaperit yms kaappiin isoon kirjekuoreen. Lapsen koulusta tulevat laput täytetään heti ja laitetaan takaisin reppuun.
Ei, mutta muissa huoneissa paperi-, lehti- ja kirjapinoja riittää kyllä senkin edestä.
Ei enää nykyään, kun oikein mistään ei tule mitään papereita.
Ruokapöydän kulmalla on miehen toimisto eli joo, aina on paperipino pöydällä.
Mitä papereita teillä on? Ei minulle mistään ilmesty mitään papereita. Tai jos tulee, ne menee heti roskiin tai niiden omaan säilytyspaikkaan.
Ei ole, oikeastaan missään. Olkkarin pöydällä on lehtipino ja keittiön pöydällä myös. Laskut maksan työpöydällä, merkkaan maksupäivän ja heitän heti pöydän laatikkoon. Poltan sitten mökillä yli vuoden vanhat.
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta muissa huoneissa paperi-, lehti- ja kirjapinoja riittää kyllä senkin edestä.
Sama vika.
Ei, jemmaan kaikki tärkeät paperit yöpöydän laatikkoon.
Keittiön pöydällä. Sisältää ehkä pari laskua, lottokuponki, joku lehtileke, apteekin lasku, postista tullut joulukortti, ostos lappu, koulun joku tiedota, keittimen ohje ym. Joskus perkaan sen pinon, niin huomaani että ne ovat sellaisia "läheltä piti roskiin" 🙈
Se on sohvapöydällä, siinä on maksua odottavia laskuja, lasten lääkäri- neuvola- ja hammaslääkäriajoista tulleita kirjeitä, tällä hetkellä naapurin hyväksyntä poikkeuslupahakemukseen lomake joka pitäisi allekirjoittaa ja palauttaa autotallia haaveilevalle naapurille jne. Käyn pinoa aina läpi ja hoidan asioita mutta lisää tulee sitä mukaa.
Ei ole, koska laitoin juuri sen pois. Jostain se yrittää aina siihen ilmestyä. Meillä ei kukaan syö keittiössä ja tämä on enemmänkin työhuoneeni koska on kahvinkeitin lähellä. Syön tosin koneen äärellä toisinaan.
Jostain syystä vältän laskemasta papereitani jääkaapin oven viereiselle tasolle. Keittiön pöydältä ja tuolilta sitten löytyykin vakiokasat. Kirjoittelen huvikseni ylös ajatuksia ja sillä tavalla kasoja kertyy lehtien lisäksi, tosin raivaan noita jatkuvasti että pysyvät molemmat siedettävissä mittasuhteissa
.
Joskus lehdet jäävät roikkumaan kuukausiksi lukematta ja lopulta kyllästyn ja vien ne pois.
En pysty ymmärtämään miten toisten koti voi olla tuommoisista ilmiöistä vapaa. Ehkä mulla on lievä paperifetissi, kirjojakin pinoan nurkkiin 😀
Ei ole. Mun puoliso ei kestää mitään epämääräisiä kasoja missään.