Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En oikein uskalla alkaa katselemaan vanhoja valokuvia ja lukemaan kirjeitä

Vierailija
14.03.2023 |

tuovat liikaa muistoja mieleen. Olen yrittänyt monta kertaa ja jopa punaviinipullon kera, mutta siitä ei tule yhtään mitään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sieltä löytyisi?

Vierailija
2/4 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Skannasin siskolle isän kuolinpesästä löytyneitä valokuvia. Oli tosi rankkaa. Enkä minä voi edes helpottaa hommaa punaviinillä.

Sen sijaan siskolta saamani mummun kuolinpesästä löytyneitä kirjeitä oli kiva lukea niin kauan kun pysyttiin riittävän kaukana historiassa. Viimeisimmät on vielä lukematta, ne on vielä liian lähellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Toin äidin kuolinpesästä molempia laatikollisen. Onneksi ne voi käydä läpi sitten kun siltä tuntuu tai ei koskaan.

Vierailija
4/4 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vähitellen, minua voimaannuttavat, kyllä niistä iloakin löytyy. Oppii tuntemaan sukuaan, mennyttä aikaa ja itseään. Akuinen poikani ei ole tykännyt kymmenestä albumista joita olen kerännyt, eikä kuvista lipaston päällä. Nyt sitten, yhdessä selailimme ja oli käynyt kuvaamassa päiväkotiaan ja tietä sinne. Mietin toki että käykö jotain kriisia läpi elämässään, minulla on tapana nähdä liikaa negatiivisuutta kaikessa, Yritän vielä kasvaa😀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän