Epätodellinen olo, lääkitys
Hei,
Te joilla on esim ahdistuneisuushäiriön oireena epätodellinen olo: mikä on teidän kokemuksen mukaan paras lääke tähän oireeseen? Alan pikkuhiljaa seota kun tämä on ollut jo monta vuotta oireena. Otan mieluusti vastaan myös harjoituksia tämän oireen hallintaan.
Kommentit (8)
Ei päihteitä, uni-valve rytmi kuntoon, hyvä ruoka, kävely lenkit tekee ihmeitä psyykkeelle. Olen itse voinut paremmin nyt kun elämä on tasapainossa. Lisäksi lääkitys kuntoon jos tarvitsee.
Mulla on kolmea eri lääkitystä ja silti epätodellinen olo. Varmaan johtuu lääkkeistä.😂
Keskitytkö liikaa hengittämiseen? Silloin voi tulla liikahengitystä ja epätodellinen olo.
Mulla sama juttu 3 lääkettä ahdistuneisuuhäiriöön ja silti epätodellinen olo laukaisee koko ajan paniikkikohtauksia😢 Mitä lääkkeitä sulla menee? Mietin voisko tää johtuu et joku lääkkeistä ei sovi
Mulla sama juttu 3 lääkettä ahdistuneisuuhäiriöön ja silti epätodellinen olo laukaisee koko ajan paniikkikohtauksia😢 Mitä lääkkeitä sulla menee? Mietin voisko tää johtuu et joku lääkkeistä ei sovi
Kysypä kuule psykiatrilta siitä lääkityksestä.
https://www.youtube.com/results?search_query=ahdistuneisuus