Arabian Ruija kahvi- ja teekupit eivät kelpaa edes ilmaiseksi kenellekään
Onko vanha keramiikka noin huonossa huudossa? Vuosia puörittänyt kaapissa ja nyt saavat lähteä. Onko roskis näiden ainoa oikea osoite?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vie jollekin hyvätekeväisyyskirpparille.
Ja työntekijöistä joku ne vie ilmaiseksi kotiinsa.
Niiden palkat on sitä luokkaa, että mun puolesta saavatkin viedä.
Vierailija kirjoitti:
Misä asut? Jos ei ole Vida,kieätyskeskus? Lahjoita itse palvelu kirpputorin pitäjälle ne.Otaa ilolla vastaan ja myy etenpäin.Kääri rahat omaan taskuunsa.
Nyt ihan oikeasti se korkki kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlettamalla löytyy millä hinnoilla niitä myydään, hintatasosta päätellen on kysyntää.
Moni myy itse torissa, ebayssa ym, mutta helpommalla pääsee jos myy kotimaiseen designiin erikoistuneeseen vanhan tavaran kauppaan ja antaa heidän hoitaa myynnin.
Mielestäni ei kannata antaa rahanarvoisia esineitä ilmaiseksi kuin sellaisille joille antaisi lahjoja muutenkin.
Kannattaa antaa ilmaiseksi, jos myymisen vaiva on suurempi kuin mahdollinen myyntihinta.
Ja kuten jo tuolla joku aiempi sanoi, näitä lyijyä sisältäviä astioita ei ainakaan käyttöön kannata hankkia.
Tuon lisäksi ovst aivan kammottavan ruman näköisiä. Ehdottaisin muutennjtain mosaiikkityötä mutta kerta sisältää haitallisia aineita niin ehkå sorttiasemalle ongelmajäteosastolle.
En ymmärrä miksi noilla edes pitäisi olla erityistä arvoa. Perus bulkki-kamaa. Eihän Arabiaa edes Suomen ulkopuolella tunnisteta ollenkaan.
Tosi ruma astiasto tämä Ruija, samoin Arabian Ruska. On jossakin varaston uumenissa, menee varmasti joskus suoraan roskalavalle.
Vierailija kirjoitti:
Tosi ruma astiasto tämä Ruija, samoin Arabian Ruska. On jossakin varaston uumenissa, menee varmasti joskus suoraan roskalavalle.
Omapa on häpeäsi jos et ymmärrä niitä rahaksi muuttaa.
Ihme ininää. Voisiko ottaa asioista selvää ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kerään juuri tuon aikakauden yhtä sarjaa. Tuokin on juuri makuuni. Ei kannata heittää pois vaan viedä vaikka kierrätyskeskukseen.
Ei ole kierrätyksiä meidän kylällä. Osto- ja myyntiliike ei halunnut maksaa niistä mitään, eikä ottanut niitä edes lahjoituksena. Saman sarjan lautasia näkyi olevan itsepalvelukirpparilla (jollakin muulla) myynnissä euron kappale, eikä se nippu ole mihinkään huvennut.
Ap
Ilmoita Torissa. Laitat pienen hinnan niin, joku hakee aivan varmasti sen pois. Sinun ei tarvitse vaivautua kuin tekemään ilmoitus ja vastaamaan siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kerään juuri tuon aikakauden yhtä sarjaa. Tuokin on juuri makuuni. Ei kannata heittää pois vaan viedä vaikka kierrätyskeskukseen.
Ei ole kierrätyksiä meidän kylällä. Osto- ja myyntiliike ei halunnut maksaa niistä mitään, eikä ottanut niitä edes lahjoituksena. Saman sarjan lautasia näkyi olevan itsepalvelukirpparilla (jollakin muulla) myynnissä euron kappale, eikä se nippu ole mihinkään huvennut.
Ap
Maalla asumisen huono puoli on se, ettei sieltä pääse internetiin.
Jos pääsisi, kipot voisi myydä vaikka netin kautta tai liittyä johonkin roskalavaryhmään ja tarjota sinne.
Katsopa Etsyn hinnat. Sun pitää löytää vaan oikea kauppapaikka.
Vierailija kirjoitti:
Onko ruskeaa vai sinistä. Se sininen on ihana!
Meillä on mökillä viisi kuppi-lautas paria sinisenä ja yksi tarjoilukulho ruskeana. Ihan nätit ja tukevat ovat. Pitäisi alkaa enemmän käyttää niitä, kun ovat vähän unohtuneet kaappiin. Saatiin ne mökin entisen omistajan peruina.
Vierailija kirjoitti:
Onko ruskeaa vai sinistä. Se sininen on ihana!
Millonkas sitä on muka sinisenä valmistettu?
On vaarallista säilyttää arabiaa omassa kodissa. Tulevaisuudessa sinut voidaan tulkita äärioikeistolaiseksi, rasistiksi ja salaliittoteoriitikoksi, joten kukaan muukaan ei halua niitä nurkkiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Myy Ebayssa. Japanilaiset tykkää suomalaisesta designista.
Myin Japaniin Muumi-mukeja 300€/kpl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuules nyt ap, en usko tuota.
Satavarmasti kyseinen astiasarja kelpaa monellekin ja jopa aika hyvään hintaan vieläpä.
Ehkä tämä olikin vain provo.
Kahiseeko Ruija yhtä ikävästi kuin Ruska-sarja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Maalla asumisen huono puoli on se, ettei sieltä pääse internetiin.
Jos pääsisi, kipot voisi myydä vaikka netin kautta tai liittyä johonkin roskalavaryhmään ja tarjota sinne.
Eikö teillä siellä ole intenet-haaraliikettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlettamalla löytyy millä hinnoilla niitä myydään, hintatasosta päätellen on kysyntää.
Moni myy itse torissa, ebayssa ym, mutta helpommalla pääsee jos myy kotimaiseen designiin erikoistuneeseen vanhan tavaran kauppaan ja antaa heidän hoitaa myynnin.
Mielestäni ei kannata antaa rahanarvoisia esineitä ilmaiseksi kuin sellaisille joille antaisi lahjoja muutenkin.
Kannattaa antaa ilmaiseksi, jos myymisen vaiva on suurempi kuin mahdollinen myyntihinta.
Ja kuten jo tuolla joku aiempi sanoi, näitä lyijyä sisältäviä astioita ei ainakaan käyttöön kannata hankkia.
Tuon lisäksi ovst aivan kammottavan ruman näköisiä. Ehdottaisin muutennjtain mosaiikkityötä mutta kerta sisältää haitallisia aineita niin ehkå sorttiasemalle ongelmajäteosastolle.
Miksi te pällit aina ehdotatte jotain sorttiasemia? Ei niitä ole missään muualla kuin Helsingin seudulla.
Onpas perkeleen rumia kuppeja kun googletin.