Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä et luovu, vaikka hinnat on kallistuneet? Vaikka saisit samankaltaisen asian edullisemmin.

Vierailija
14.03.2023 |

Itselleni tämä on luomulaatuinen liha, maito ja kananmunat. Kahvi myös on reilua & luomua.

Ajattelen, että ei se määrä vaan laatu.

t: siivooja

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Oivariini. Olen kokeillut niitä halppiksia, mut ne on niin hirveitä leivän päällä, et menee koko leipäelämys pilalle. Oivariini kanssa en tarvii päällysteitä, eli niistä olen luopunut.

Köp smör i stället för smörja.

Vierailija
22/39 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Presidentti kahvi. Tai Löfsbergin kahvit.

Takaan ettet erota kultakatriinasta (tummapaahtoisesta) tai juhliksesta, jos maistaisit sokkona.

Det gör t.o.m. jag som inte gillar filterkaffe och speciellt inte finskt sådant.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ihan samoja juttuja täälläkin, mistä ei luovuta, eli luomumaito (tyttärelle, itse en käytä), luomukananmunat, suomalainen hunaja ja kahvin oltava jotakin muuta kuin halpamerkkiä.

Vierailija
24/39 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhla Mokka! Maidot, lihat, juustot. Joutsenmerkistä! 

Vierailija
25/39 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavat alusvaatteet ja sukat, jotka eivät hierrä sekä hyvistä silmälaseista. Monesta muusta asiasta voi luopua tai vaihtaa halvempaan. Voin nukkua olkkarissa/keittiössä, voin käyttää työmatkaan auton 25 minuutin sijasta 2,5h, mutta haluan nähdä ja tuntea oloni mukavaksi.

Vierailija
26/39 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivariini täälläkin. Se on vaan parasta.

Vierailija
27/39 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heintzin ketsuppi

Kotisinappi

Oivariini

Amerikkalaiset herkkukurkkuviipaleet

Comfort

Vierailija
28/39 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhla Mokka

Ruispuikulat

Oivariini

Vierailija
29/39 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengittämisestä ja muista ruumiin toiminnoista.

Vierailija
30/39 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä joku Oivariini-kampanja nyt, vai sattumaltako kaikki mainitsee  saman ;)

Vierailija
31/39 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo

Vierailija
32/39 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuore jauheliha! Mitään suolikaasuun pakattua shittiä en ala koskaan syömään, vaikka kuinka köyhä olisin!

Vierailija
33/39 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole luopunut mistään.

Vierailija
34/39 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Takaan ettet erota kultakatriinasta (tummapaahtoisesta) tai juhliksesta, jos maistaisit sokkona.

Aivan varmasti erottaa! Takaan ja alleviivaan! En minä kahvia kupista erota katsomalla, maistamalla kyllä, mikäli ei ole luottokahvi, jota juonut vuoskymmenet. 

Vierailija
35/39 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi, rööki, hajuvesi, lähitilalta ostettu naudan kebab. Pesee kebuloiden lihat 6-0.

Vierailija
36/39 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Haju on jo poikkeava toisistaan. 

Vierailija
37/39 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruuasta olen aika huono säästämään, sillä olen huomannut vaihdot halvempaan aina poikkeuksellisen huonoksi diiliksi, jolloin se "säästö" on ollut loppupeleissä kalliimpaa.

-Juustot Valion(monet muut sisältää säilöntäaineita + mikrobiperäistä juoksutetta, se ilmeisesti riiteilee mun homealtistustaustan kanssa kun alkaa naamaa pistelemään). Jos on rahat tiukalla, jätän juuston ostamatta ja menen pelkkä leipä + oivariini-combolla x-aikaa.

-Rainbown kaurahiutaleet ja riisikakut olen havainnut toimivaksi eli siinä tulee säästöä. Kotimaista kananjauheliha on hyvää, joskin senkin hintaa hilattu aika urakalla ylös viime vuosina.

-Kahvi on nescafe pikakahvia, ei halvin, muttei kalleinkaan ja 1 purkki kestää hyvän tovin kun en sitä paljon päivässä kisko. Kahvimaito on valion kahvimaitoa, saa myös sinkkukoossa, enkä sitä muuhun käytä, tämän jälkeen ei normi kevytmaito vain enää käy :)

-Nordqvistin joitakin teelaatuja irtoteenä saa isoimmista kaupoista 800g-1kg säkeissä, kilohinta suorastaan huokea verrattuna pussiversioihin, toki näitäkin hilattu ylöspäin pikkuhiljaa.

-pasta pitää olla Rummoa, se vain maistuu parhaalta, toki sitäkään ei viikossa kilokaupalla mene.

- hammastahna Oral-b, ei ärsytä suutani, kuten monet muut eikä maku ole niin polttava.

- acon vartalorasvat, koska herkkäihoinen. Ylipäänsä huomannut, että halvemmaksi tulee kun ei kokeile kaikkea uutta vain pysyy siinä, mikä toimii :)

Vierailija
38/39 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Embosta. 🧻

Vierailija
39/39 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Juhla Mokka

Ruispuikulat

Oivariini

Minä luovuin ruispuikuloista ja aloin sen sijaan ostamaan kaura ja juuresleipää. Söin ruispuikuloita niin kauan kunnes alkoivat maistua pahvilta. Aikansa kutakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi