Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ihmisistä, jotka eivät pidä rillejä ja siristelevät ympäriinsä?

Vierailija
14.03.2023 |

?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielistä.

Vierailija
2/20 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan silmälaseja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoja. Pelokkaita. Eivät ole kuulleet piilolinsseistä.

Vierailija
4/20 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan silmälaseja. 

Minä en. On kiva nähdä kunnolla.

Vierailija
5/20 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan silmälaseja. 

Mielummin siristelet naama pahan näköisessä irvistyksessä? Helpottaisi omaa elämääsi eikä näyttäisi ulospäin niin kauhelta.

6/20 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä jaksa käyttää 😅

Vierailija
7/20 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asia kiinnostaisi minua? Aivan sama.

Vierailija
8/20 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun turhamaisuus on suurempi kuin uteliaisuus, niin ei voi käyttää rillejä. Ei vain tajuta ett siristely tekee ryppyjä😅

Vierailija
9/20 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilolinssit ei käy kuivien silmien takia. Ja en tykkää silmälaseista. Kaupassa joutuu siristämään jos hintalappu on siellä ihan lattianrajassa. Mutta minulla on miinus näkö joten se ei haittaa muita toimintoja kuin sen ettei kauaksi näe tarkasti. Pidän kotona telkkua katsoessa laseja ja jos ajan autolla. t: se joka inhosi silmälaseja

Vierailija
10/20 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä aina viitsi laittaa kun sitten sisällä ne on huurussa enkä kaukolaseilla näe sitten esim kaupassa vaan törmään seiniin. Hankalaa on.

Vierailija
11/20 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä että menisivätpä nyt hankkimaan ne silmälasit, minä mukaan lukien.   En kyllä käsitä ihmisiä, jotka pitävät silmälaseja jotenkin arvoa alentavana. Sellaiset ihmiset luen hieman tyhmiksi yksilöiksi.

Vierailija
12/20 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mieltä että menisivätpä nyt hankkimaan ne silmälasit, minä mukaan lukien.   En kyllä käsitä ihmisiä, jotka pitävät silmälaseja jotenkin arvoa alentavana. Sellaiset ihmiset luen hieman tyhmiksi yksilöiksi.

Ei ne mitään arvoa alenna mutta ei niistä vaan kaikki tykkää. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää? Toinen tykkää ja toinen ei. Maailmassa on miljoona asiaa joista joku tykkää ja joku ei.

Vierailija
13/20 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä törmännyt ainakin kahteen naiseen, jotka eivät voineet pitää silmälaseja ulkonäöllisistä syistä.  Kumpikin oli jo menettänyt kauneutensa ja silmälasit olisivat vain tuoneet jotakin ryhdikkyyttä ryppyiseen naamaan eikä lainkaan huonontaisi sitä ulkonäköä.

Vierailija
14/20 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne mitään arvoa alenna mutta ei niistä vaan kaikki tykkää. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää? Toinen tykkää ja toinen ei. Maailmassa on miljoona asiaa joista joku tykkää ja joku ei.

Millä tavalla niistä ei sitten voi tykätä?

Vierailija
15/20 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme dissausta. Totta hitossa ainakin minä haluaisin nähdä siristelemättä mutta tällä hetkellä ei ole varaa laseihin. Puoli vuotta sitten hankin lasit joilla ei näe enää mitään, itse asiassa näkö on nyt lähes päinvastainen joten niiden käytöstä on vain haittaa. Hajataitto, eriparisilmät, ikänäön eteneminen ja alkava kaihi niin saat olla ostamassa laseja jatkuvasti. Silmälääkäri sanoi että tämä "vaihe" jatkuu nyt jonkin aikaa. Ei ole varaa ostaa useita laseja vuodessa.

Vierailija
16/20 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan huomaa, koska en katso sinne missä hlö on tai mitä tekee. Luultavasti lasit voisi auttaa paljonkin, vaikka optikolla joskus epämiellyttävä asioida, liian pitkä kaava asioinnissa. En ole oikein mitään mieltä, oma asiansa. Itsellä voi olla lasit.

Vierailija
17/20 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet että ihmiset pitävät silmälaseja arvoa alentavana? Tyhmiä yksilöitä ovat ne jotka tuomitsevat tietämättä.

Vierailija
18/20 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

John Lennon oli tällainen. Lopulta sitten hyväksyi rillit osaksi ulkonäköään.

Vierailija
19/20 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuollainen, kun en ole vaan viitsinyt käydä silmätarkastuksessa. Töitä tehdessä pystyn laittamaan fontin tarpeeksi isoksi, mutta ongelma tulee esiin vaan, kun luen vaikka lääkkeen ohjeita tai kaupassa tuotteen sisältöä. Ketä harmittaa, että siristelen silmiäni kaupassa?

Vierailija
20/20 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa enää käyttää piilolinssejä, käyty näön korjaus leikkauksessa, mutta ei nää enää silti hyvin. En halua pitää rillejä koska vihaan niitä painaumia mitä niistä tulee. Mutta käytän silti silloin tällöin. En ole koskaan tykännyt pitää niitä. Ymmärrän heitä, jotka ei halua käyttää rillejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi